piątek, 22 lutego 2013

Bohaterowie

Bohaterowie:
Julia



Miałam się do niego nie zbliżać. Miał mnie nigdy nie zranić. Miałam go olewać. Miał mnie chronić. Miałam go kochać. Miał to odwzajemnić.
Niall

Miałem się z nią tylko zapoznać. Miałem się z nią tylko zabawić. Miałem ją zostawić. No właśnie.. miałem. Dlaczego tego nie zrobiłem?
Alice
Miałyśmy być przyjaciółkami na zawszę. Miałyśmy nigdy o sobie nie zapomnieć. Ja nie zapomniałam. Ona chyba tak.
Chaz
Miała być moja. Jest moja. Była moja. Znów będzie moja?

8 komentarzy:

  1. może być ciekawe czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dość sporo błędów, ale oprócz tego jest ok.
    Zapraszam do mnie:

    http://koszmarpowraca.blogspot.com

    10 przyjaciół; Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall, Eleanor, Perrie, Danielle, Victoria i Ella wracają samochodem z wakacji. Niestety pogoda im nie sprzyja, przez co nie zauważają i potrącają dziewczynę, a ona ginie. Zakopują ją. Nie wiedzą, jakie to będzie ciągnęło za sobą konsekwencje. Rok po jej śmierci, w dniu rocznicy, dostają sms'a:
    "Wiem, co zrobiliście minionego lata. Teraz za to zapłacicie. Walczcie o swoje życie. Każdy błąd może być waszym ostatnim...
    Życzę miłej przyszłej śmierci, Wasza Zguba"
    Na początku uważają, że to są tylko żarty, ale seria pewnych zdarzeń uświadamia im, że się mylą. Od teraz zaczyna się walka o przetrwanie...
    To nie jest kolejne opowiadanie o super gwiazdach. To jest opowiadania o nastolatkach, którzy wpędzili się w poważne kłopoty...

    OdpowiedzUsuń
  3. To dziwne ,ale wydaje mi się ,że Julia jest podobna do bohaterki mojego opowiadania. Jest nieśmiała i nie zauważalna (wszyscy ją poniżają i unikają)Tak samo jak Jasmine wyróżnia się ponieważ nie chodzi na imprezy.Dodatkowo ten cytat Niall'a jest podobny do mojego " nie jestem typem człowieka który sie poddaje , jak na coś mam ochote to musze to mieć. Wszystko było po mojemu ale wtedy zjawiła sie ona...",a u mnie jest tak ".Jestem typem chłopaka ,który nigdy nie odpuszcza. Jeżeli coś chce , muszę to mieć.Moje kolorowe życie prysło ,kiedy pojawiłaś się Ty." Jeszcze jest ta cała Jessie. U mnie na blogu jest już była dziewczyna Niall'a Jezz. Również go nie kocha ,tak samo jak on ją.Po prostu byli ze sobą ,ze względu na to ,że oboje są popularni i pasują do siebie. Przepraszam ,ale to jest cholernie podobne do mojego bloga.Przypadek ? Nie ,nie wydaję mi się. Po za tym już w bohaterach dużo błędów popełniłaś.Powinnaś je poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje faktycznie podobne to zmienie:) dzieki

      Usuń
  4. Gdybyś mogła dodać obserwowanych na bloga ,to bym się dodała. Zaciekawiło mnie to.Lubię takie historie ,dlatego sama zaczęłam pisać. A skoro ty taką zrobiłaś ,to jeszcze lepiej.Będę miała co czytać. Kiedy prolog ? A 1 rozdział ? Dodaj 1 rozdział jtr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej jak miło:) dziekuje :) spróbuje dodac obserwujących tylko ogarne jak xD

      Usuń
  5. Właśnie znalazłam ten blog i zaczynam czytać :)

    OdpowiedzUsuń