piątek, 22 lutego 2013

Prolog

Prolog
Julia:
Rano obudził mnie krzyk rodziców.
"Wstawaj Julia dziś twój pierwszy dzień w liceum nie możesz się spóźnić"
"Pośpiesz się"
"załóż to".. "załóż tamto"
Kochałam ich bardzo mocno , ale powinni zrozumieć że jest jeszcze dużo czasu i nie muszą tak się denerwować , bardziej ja powinnam. Rozciągnęłam się leniwie i wstałam z łóżka. Założyłam na stopy swoje przytulne kapcie i poszurałam nimi do łazienki. Ubrałam się w to co sobie wczoraj przygotowałam czyli , miętowe rurki i białą bluzkę z napisem "yeah right". Pomalowałam się umyłam zęby i rozczesałam swoje pocieniowane włosy. Jeszcze raz spojrzałam w lustro.
-No Julia. Rozpoczynasz nowy rozdział w swoim życiu , miejmy nadzieje że najlepszy.
Jeszcze raz poczesałam włosy uśmiechnęłam się lekko do lustra i pomaszerowałam na śniadanie.
Czy to będzie rzeczywiście najlepszy rozdział w jej życiu czy też najgorszy? To jest pytanie które dręczy Julię już od kilku dni....
________________________________________________________________

Cześć ! Mam nadzieje że podoba wam się prolog . Jak coś jest źle to powiedzcie a ja zmienie:) Mój pierwszy blog w życiu więc proszę o wyrozumiałość.:) Prawadopodobnie w 1 rozdziale zacznie się akcja :* Rozdziały będą długie tylko prolog specjalnie taki krótki jest.:)

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ,kiedy 1 rozdział ?
    +błędów w pisowni żadnych nie zauważyłam ,a w interpunkcji ci nie powiem ,ponieważ sama czasem popełniam błędy ;) Pozdrawiam i życzę weny Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej fajnie sie zapowiada :) czekam na rozdział 1! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, ale nie zauważyłam tutaj specjalnej zakładki przeznaczonej na to.

    Nowy Jork. Miasto położone na wybrzeżu Atlantyku w północno-wschodniej części Stanów Zjednoczonych, w którym ludność przekracza aż osiem milionów. Nazywany jest kulturalną stolicą świata, bądź miastem, które nigdy nie śpi. To właśnie tam biznesmeni, artyści, modelki i modele, projektanci, naukowcy, studenci, kucharze, sportowcy oraz tancerze wyjeżdżają, by spełniać swoje marzenia. Statua Wolności, Times Square, Central Park, Metropolitan Museum of Art to kilka z najczęściej zwiedzanych miejsc przez turystów. Maggie-nastoletnia dziewczyna od najmłodszych lat zamieszkująca Nowy Jork zna większość tutejszych miejsc, aż za dobrze. Jednak jej życie wcale nie jest tak idealne jak miasto, w którym mieszka. Jako niemowlę została podrzucona pod drzwi domu dziecka prawdopodobnie przez swoją matkę. Na kocyku, w który była owinięta widniał napis: "Maggie Horan, 28thFeb'95". Przez całe życie dorastała z myślą, że była niechciana przez biologicznych rodziców, których nawet nigdy nie poznała. Kilkakrotnie próbowała ich odnaleźć lub cokolwiek się o nich dowiedzieć, ale bez skutecznie. Jej rodziną od zawsze byli pracownicy i rówieśnicy z domu dziecka, w którym się wychowała. Meg jest dziewczyną skrytą i nieufną. Mimo pozorów jakie stwarza jej wygląd potrafi być chamska i szczera do bólu. Kiedy jej się coś nie podoba po prostu mówi o tym wprost. Prawdopodobnie te cechy sprawiły, że nie miała przyjaciół tylko koleżanki i kolegów. Nigdy nie zaznała też miłości. Fakt, podobało jej się kilku chłopaków, ale nie darzyła żadnego większym uczuciem niż zwyczajne lubienie. Jej wychowawczyni twierdzi, że jest to spowodowane brakiem bliskości z rodzicami.
    Obecnie Maggie ma osiemnaście lat, mieszka we własnym mieszkaniu na Manhattanie i prowadzi samodzielne życie. Jej pasją od najmłodszych lat jest taniec i właśnie jej głównym źródłem dochodu jest praca z dziećmi, dla których wymyśla przeróżne choreografie. Dziewczyna marzy o tym, by dostać się na Broadway Dance Center i w tym roku wybiera się na casting. Nie wie jeszcze, że to wydarzenie przewróci jej życie do góry nogami..
    Co będzie powodem tej zmiany ? Czy uda jej się dostać do wymarzonej szkoły ? Czy odnajdzie swoją rodzinę ? Czy wreszcie pozna przyjaciół, którym zaufa i którzy zaakceptują ją taką jaka jest ? A może po raz pierwszy zasmakuje uczucia jakim jest miłość ? O tym przekonacie się czytając losy zwykłej nastolatki borykającej się z różnymi problemami.

    Serdecznie zapraszam na www.sick-truth.blogspot.com gdzie pojawił się prolog ! Pozdrawiam eM's ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ogóle fajnie się zaczyna ,więc czekam na 1 rozdział ;) I po Stronie głównej można zobaczyć że będzie o Niallu <333
    I ten nowy teledysk chłopaków *.* MEGA C'nie ? :D
    I uwielbiam jak akcja dzieje się w szkole ,wiesz o co biega :D

    ___________________
    Zapraszam na mojego bloga http://mytyoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń