środa, 17 kwietnia 2013

Rozdział 20

Rozdział 20.
Zawiera przekleństwa.
Julia:
Naprawdę nie wiedziałam co teraz zrobić.. 
Nigdy jeszcze nie byłam w takiej sytuacji , chociaż dokładnie zdaję sobie sprawę , że mogło być o wiele gorzej.
Boże nie chce wiedzieć co by się stało gdyby rodzice tu weszli..
Dziewczyna szybko wstała widząc jak rośnie nie miłe napięcie pomiędzy dwójką chłopaków.
-Jak to kurwa , ona twoją dziewczyną!?-spytał nie dowierzając
-A tak to..-odpowiedział odpychając od siebie dziewczynę , która właśnie chciała się za nim schować .
Julia lekko się przeraziła ... po co to zrobił ?
-Kurde! Pewnie namąciłeś jej w głowie , że niby ją kochasz a tak naprawdę twoim jedynym celem jest to żeby ją przelecieć!
-Przestań-wysyczał przez zaciśnięte zęby Niall.
-A bo co? -zadrwił Harry- Nie będzie chciała już się z tobą pieprzyć? Boisz się ,że dowie się prawdy?- znów zakpił.
-Kurwa!Powiedziałem żebyś przestał-jeszcze bardziej go poniosło. Jego dłonie zacisnęły się w pięści które co chwila jeszcze bardziej zaciskał.-Nie pieprz głupot.
-Julia- tym razem brunet zwrócił się do dziewczyny-Ty wierzysz tej męskiej dziwce? -dokończył nie czekając na jej odpowiedź-Uwierz mi.. to żeby cię zaliczyć to jego jedyny cel.
Niall nie wytrzymał.
Podszedł do bruneta chwycił go za dekolt od koszulki po czym uniósł do góry.
-Przestań wpieprzać się w nie swoje sprawy Styles. Każdy wie , że pieprzysz głupoty. Ja ją do kurwy nędzy kocham!
-Taa..-prychnął Harry próbując oderwać od siebie Horana.
Niall już zamachnął się aby mu przywalić kiedy Julia lekko odepchnęła blondyna od Harrego.
-Niall uspokój się.-szepnęła
-Nie słyszysz co on gada?-warknął
-Uspokój się..-znowu szepnęła tym razem próbując przytulić chłopaka.
Blondyn lekko odepchnął dziewczynę po czym znów zwrócił się do nadal stojącego tam Harrego.
-Daję ci 10 sekund skurwielu. Jeżeli nadal tu będziesz ,kiedy one się skończą to ..ostro tego pożałujesz.
-Już żałuję.. ale tego że cię poznałem! Nie wierzę w to ,że kiedykolwiek byliśmy przyjaciółmi.-wrzasnął wychodząc z domu.
Klatka Nialla unosiła się w dół i w górę.Widać było że jest ostro wkurzony. Po paru minutach kiedy już ochłonął odwrócił się do nadal skulonej dziewczyny.
-Julia..-szepnął podchodząc do niej.
Nie odpowiedziała.
-Wierzysz mu?-spytał.
Dziewczyna znów nic nie odpowiedziała tylko wstała po czym odwróciła się tyłem do niego spoglądając tępo w okno.
-Spytałem cię..-położył swoje ręce na jej biodrach- czy mu wierzysz?
Pustka. To jedyne co teraz usłyszał.
Chyba uznał to za odpowiedź , bo założył koszulkę i zaczął się kierować w stronę wyjścia.
W głębi duszy miał nadzieję , że dziewczyna zaraz się odezwie , ale chyba się przeliczył.
-Niall...-usłyszał cichy dźwięk, odwrócił się i spojrzał na nią z oczami przepełnionymi nadzieją..
-Wierzę jedynie tobie-powiedziała już nieco głośniej-Wiem , że to dziwne ale ... dlaczego ty mnie kochasz? Za co?
Blondyn spojrzał na dziewczynę ze zdziwieniem.Podszedł do niej po czym owinął swoje ręce wokół jej tali.
-Niall..-chciała dokończyć ale jej przerwał.
-Cii.. kochanie..Nie mów nic. Kocha się za nic.
Brunetka słodko się uśmiechnęła po czym spojrzała w dół.
Usłyszała cichy śmiech niebieskookiego.
-Z czego się śmiejesz?-spytała unosząc jedną brew w górę.
Nie odpowiedział.Przejechał palcem po jej policzku po czym szepnął.
-Jesteś urocza.
-Jejku-powiedziała-jakie to dziwne..
-Co? -spytał nie wiedząc o co jej dokładnie chodzi
-No to .. -pokazała na niego- jesteś taki inny.. taki miły..
-A co w tym dziwnego?-spytał nie widząc w tym ani jednej rzeczy która mogła by spowodować , żeby się uśmiechnął.
-Myślałam , że nie potrafisz-dodała uśmiechając się. Myślała , że to spowoduję śmiech chłopaka , ale najwyraźniej musiał odebrać to w inny sposób.
-Jak to nie potrafię?-prawie warknął odsuwając się od dziewczyny.
-No bo kiedy się poznaliśmy..-znów nie dokończyła.
-Nie byłem wtedy miły?Ile razy prawiłem ci komplementy? Ile razy cię pocieszałem? Ile razy cię broniłem?
-Ale to było tylko po to żeby mnie..-przerwał jej.
-Czyli mu wierzysz...-powiedział cicho.
-Nie Niall nie o to chodzi..
- A więc o co!!?-warknął
Mi­mo, że po­win­na, to nie pot­ra­fiła się cie­szyć z te­go, że go ma. Bo naj­bar­dziej na świecie bała się te­go, że mogłaby go stracić... i to przez takie drobnostki jak ta.
-Chodziło mi o to , że kiedyś miałam takie wrażenie ale teraz wiem , że taki nie jesteś...Zrozum to..
Niall pokiwał z niedowierzaniem głową po czym bez słowa wyszedł , nawetnie racząc zamknąć drzwi..
Czyli pierwsza kłótnia za sobą...
___________________________________________________________
Cześć.
Czyli tak , jestem gotowa na śmierć bolesną za to że przez tak długi czas nie dodawałam. Pomimo tego że dodałam już 20 rozdział który był długi usunęłam ponieważ nie podobał mi się. Ten jest jeszcze o  wiele gorszy ale nie mogę przedłużać tego. Mam nadzieję , że nie jest tak mega zły ale nie zalicza się do najlepszych. Chodzi o to że całe dnie zamulam i uczę się do egzaminu gimnazjalnego i nie mam do tego głowy. Do tego jeszcze złamałam nogę. Ja i chodzący za mną pech to bardzo zgrana para :p Mniejsza o to egzaminy są już za tydzień.. więc po tym będę miała więcej czasu dla was misie :* Będą długie nie tak jak to.. :)
Zapraszam was także na mojego nowego bloga , którego zacznę prowadzić po skończeniu tego:
www.notaveryhappystory.blogspot.com
KOCHAM WAS :)
haha Niall ty zły! Nie zamknąłeś drzwi. Hahaha to jest żałosne przepraszam nie miałam pomysłu :P Durne egzaminy..


54 komentarze:

  1. Podoba mi się, ale tamten poprzedni 20 też nie był zły.Czekam na kolejny, mam nadzieję że między nimi wszystko się ułoży.Kiedy możemy spodziewać się kolejnego ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bosk BOSKI BOSKI KOCHAM kcoham tamten był super rozdział LAE TEN JEST BOSKI MEGA BOSKI!.
    CZEKAM NA NASTĘONY I POWODZENIA Z EGZAMINAMI!
    -LOLA ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A I JESZCZE JEDNO MAJĄ SIĘ POGODZIĆ..:)

      Usuń
  3. Rozdział BOSKI <3
    Sory za spam ,ale naprawdę warto tu zajrzeć. Też dobry blog :) http://little-things-niall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, rozjebałaś mi system doskonałością tego rozdziału. Nie gadaj, że zły, bo jest genialny jak wszystkie pozostałe. Kocham ten blog <3 Nie wiem co ja zrobię jak się skończy.. Wracając.
    O fuck, pierwsza kłótnia za nimi.. Taka kłótnia.. Czemu Harry nie da sobie NIC kompletnie NIC wytłumaczyć?
    Czekam na kolejny, no i powodzenia na egzaminach xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tej kłótni może być tylko lepiej :)
    Niall wysłuchaj jej do końca ^^
    Kocham i życzę powodzenia na egzaminie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM! Oni się muszą pogodzić i być razem. A do Hazzy: Odpieprz się, nie twoja sprawa z kim się prowadza Niall. Tobie chodzi o zemstę? Żałosny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ^^ Niall i Julia się pogodzą prawda? No i powodzenia na egzaminie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. WCHODZĘ NA BLOGA I PATRZĘ *ZAWIERA PRZEKLEŃSTWA" HAHAHHAHHHAHAHAHAH NIE PIERWSZY ROZDZIAŁ W TYM BLOGU ZAWIERA PRZEKLEŃSTWA xD
    Rozdział świetny, fantastyczny, fenomenalny, zaskakujący. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tamten jak i ten nie są złe :)(chodzi mi o rozdziały)
    Uwielbiam, jak się Jula i Niall kłócą xD
    Nie lubie już Harry'ego(oczywiście w tym opowiadaniu)
    Wenki życzę, noga niech ci wyzdrowieje szybko i powodzenia na testach.
    No i gdybyś miała czas i byś się bardzo, bardzo nudziła, to zapraszam na moje wypociny xd:
    http://on-the-other-side-of-the-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hahhaha boski. Niall ty zły człowieku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam nA NASTĘPNY ROZDZIAŁ DODAJ JUTRO~!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahah Niall bad boy nie zamykający drzwi....hahahahahahqhahah omg hahahahahahahahahah super rozdział :333 czekam z niecierpliwością na next!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  13. rozdział bardzo fajny , świetny , super ;) czekam na następny. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Huehue Niall bad boy :P
    Czekam na nexta.
    Wcale ten rozdział nie był denny.:> Pozdro dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  16. super nie moge doczekać się nn :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hahhaha świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. a i jeszcze jedno kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHAM< KOCHAM , kocham. Najlepszy blog ever. Nigdy nie czytałam lepszego.
    PS. Zapraszam, mam nadzieję , że skomentujesz moje wypociny :D
    http://little-things-niall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie ! Słyszałam , ze idziesz na Beyonce Basia.. To prawda? ale ci zazdroszczę .. One direction , potem Bieber a teraz Beyonce.. -Ania ♥ a następny rozdzial dodaj szybko. Pozdrawiam twoją nogę :p będzie jescze chydsza niż jest teraz. Przytyyyj-
    Ania.
    Ps: do szkoły a nie nawet na Facebooku cie nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałąś 1d ? :o @forever me zazdroszcze .. :( idziesz na Beyonce? :o wow

      Usuń
    2. nie byłam oficjalnie na koncercie 1d .. ;) nie wiem czy ide na beyonce ;) całe dnie zakuwam ania , nie moge isc do szkoły bo kurde noga.. :p

      Usuń
  21. Genialny <33 Kiedy kolejny? :3

    OdpowiedzUsuń
  22. [SPAM] Leighton i Blake to siostry rodem z Wolverhampton. Sąsiadki i przyjaciółki Liam'a Payne'a. Leighton rozważna lecz nieśmiała dwudziestolatka, która przyjechała do Londynu z powodu pracy oraz przyszłości. Blake szalona i odważna dziewiętnastolatka, która przyjechała razem z siostrą nie tylko za karierą, ale i za szczęściem. Co się zmieni, gdy w ich życiu stanie zespół One Direction? Co się zmieni? Czy rozkwitnie jakaś miłość, czy może będą same problemy? Dowiesz się tego czytając bloga http://horan-carter-1d.blogspot.com/.
    Gorąco zapraszam! (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy dodasz? :) a rozdział jest świetny nie wiem o co ci chodzi! ;p ps. Powodzenia na egzaminach :* ucz się, ucz ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia na egzaminach. Zdaj te tety. Pozdrowienia dla nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Siemcia! Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Więcej informacji u mnie:
    http://on-the-other-side-of-the-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy dodasz kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że po testach w czwartek nie będziesz bardzo zmęczona i nam tu coś napiszesz :D ps. Jak ci poszło? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Opowiadanie o Niallu [SPAM]
    Historia jest o szesnastoletniej Chanel Styles, która została pokrzywdzona przez los.Kiedy była mała, jej jedynym przyjacielem był brat, Harry.Ona potrzebowała go...On jej...Pewnego dnia, Harry postanowił wyjechać wraz ze swoim ojcem do Londynu, aby spełniać swoje marzenia.Zostawił ją samą, zagubioną w tym wszystkim.Codziennie błagała boga na kolanach, aby Harry wrócił i wszystko było jak dawniej.Jednak on nie wracał...Powoli traciła nadzieję. Zaczęły się problemy...Jej świat nagle przyśpiesza, kiedy zostaje zmuszona, aby przeprowadzić się do swojego znienawidzonego brata i jego kolegi z zespołu.Po pewnym czasie wszystko się komplikuje.Chcesz wiedzieć co będzie dalej? Zapraszam na: loveme-likeyou-do.blogspot.com/
    Dalej nie przekonana ? Obejrzyj zwiastun:
    http://www.youtube.com/watch?v=QObcS4vIglI&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju no... zcemu oni muszą się kłócić... ja tam wolę inne fragmenty... kiedy dodasz kolejny 'emocjonujący rozdział'?
    Pytania do bohaterów:
    Do Nialla:
    -Żałujesz że się pokłóciłeś z Julia?
    Celowo nie zamknąłeś drzwi?
    Czy Julia ma niezłe ciałko?
    Czy przyjemnie było się z nią lizać?
    Do Julii:
    Czy dobrze ci jest z Niallem?
    Czy chciałabyś się z nim przespać?
    Co byś powiedziała, gdyby nagle do domu weszli rodzice?
    Jak to jest siedzieć na półnagim facecie w samej bieliźnie?
    Co czujesz gdy język Nialla błądzi po twoim ciele?
    Do Harrego:
    Czy byłbyś w stanie teraz przelecieć Julię?
    Czy się podnieciłeś jak ją zobaczyłeś?
    Czy kiedyś spałeś z dziewczyną? Opisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Nie wiem.. to jej wina..
      2)hahah nie
      3)Tak
      Niall♥
      1) Tak , dopóki się nie kłócimy
      2) Nie wiem.
      3) Chyba bym się zapadła ze wstydu pod ziemię
      4) Zależy na jakim. Na Niallu jest słodko.. tak słodko.
      Julia♥
      1) Nie wiem , raczej aż do tego nie bym był zdolny , mam za wielki szacunek do dziewczyn.
      2) W pierwszej sekundzie tak , ale jak zobaczyłem że to u Nialla od razu złość przejęła wszystko.
      3) Nie. Czekam na tą właściwą

      Usuń
  30. Kochana kiedy dodasz 21?

    OdpowiedzUsuń
  31. ejjjj jest już po testach, proszę dodaj rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawooj no kolejny bo ciem UDUSZĘ ! Zapraszam disease-over-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. no weź, dodaj rozdział pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskam cię!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy wkońcu dodasz ??? Któryś raz mówisz że dodasz jutro i któryś raz nas okłamujesz i robisz nadzieje......:,(

    OdpowiedzUsuń
  35. opowiadanie jest genialne ale szkoda ze je zaniedbujesz, nie pierwszy raz powiedzialas ze dodasz rozdzial a wcale tego nie zrobilas, wchodzilam na tego bloga dzisiaj w oczekiwaniu na rozdział chyba z jakies 40 razy, nie chce zebys zle to odebrala bo naprawde to opowiadanie jest moim ulubionym ale naprawde przykro ze twoje slowa sa rzucane na wiatr

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejny raz się zawiodłam .

    OdpowiedzUsuń
  37. WEŹCIE PRZESTAŃCIE!!! Może coś jej wypadło, przecież nie zawsze musi siedzieć na blogu co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ale nie pierwszy raz się jej to zdarza . Naprawde nie chce żeby to ja uraziło bo naprawde bardzo ja szanuje i to co robi ale troszeczke mi przykro .

      Usuń