niedziela, 28 kwietnia 2013

Rozdział 21.

Rozdział 21
Julia:
Miałam nadzieję , że mu przejdzie.
Przecież powinno...
Co ja takiego zrobiłam?
Nie chciałam go urazić..a nawet jeżeli to zrobiłam , powinien zdać sobie sprawę , że swoim zachowaniem sprawia mi ból.
Mężczyznę można tak samo urazić jak kobietę.. Może on tego nie okaże ale zapamięta.
Teraz wiem że to prawda.
Szłam powoli w stronę szkoły , rozmyślałam o wszystkim.
Jeszcze jestem z Niallem prawda?
To była przecież tylko jakaś durna błahostka , nie powinniśmy się o takie coś kłócić.
Spoglądałam na lewo i prawo , miejąc nadzieję , że zobaczę Horana.
Nie przeliczyłam się tym razem.
Stał oparty o mur szkolny , najwyraźniej czekał na kogoś.
Chciałam z nim porozmawiać , podejść do niego ale .. nie mogłam.
Poczułam , że to on powinien podejść, zawsze ja wszystko muszę naprawiać?
Zwinnie ominęłam chłopaka , udając się w stronę szkoły.
Już wchodziłam do środka kiedy ktoś złapał mnie za nadgarstek i pociągnął w swoją stronę.
Nie odwróciłam się.
-Ignorujesz mnie?-usłyszałam głos od którego zazwyczaj miałam stado motylków w brzuchu.
Teraz muszę być silna.
Odwróciłam się w jego stronę i stanęłam z nim twarzą w twarz , ale nie odpowiedziałam.
-Czyli masz mnie gdzieś?-znowu spytał.
W jego oczach można było ujrzeć... strach? Ból?
Wyglądał tak bezbronnie. Chciałam teraz go przytulić , powiedzieć , że nic się nie stało,że to była mała sprzeczka ale nie mogłam.
Jestem silna.
Dobra nie jestem.. Odwróciłam wzrok od niego i spojrzałam na podłogę.
-Hej , spójrz na mnie.-Powiedział łapiąc mnie za podbródek , tak żeby mógł zobaczyć moje oczy.
Najwyraźniej czekał aż mu odpowiem.
Wypuściłam oddech.
-To nie jest tak, że mam Cię gdzieś. Po pros­tu uda­je moc­niej­szą niż jes­tem. Udaję że Cię nie widzę, ig­no­ruję Cię, uni­kam two­jego wzro­ku.. A to tyl­ko dla­tego, że to wszys­tko mnie co­raz bar­dziej prze­ras­ta i naj­bar­dziej się te­go boję.
-Przerasta cię to , że jesteś ze mną?-powiedział przez zaciśnięte zęby.Był lekko zdenerwowany.
-Nie .. Niall źle mnie zrozumiałeś.-szepnęłam znów spuszczając wzrok.
-Kurwa. Zawsze są problemy w związkach. Ja nie umiem w nich być. Nie rozumiem dziewczyn. I szczerze? Próbowałem cię zrozumieć ale kurwa nie umiem. Nie da się.Przepraszam ale nie umiem być w związku.-powiedział sarkastycznie-Jeżeli uważasz , że ja wszystko źle rozumiem. A może to ty źle rozumiesz?-krzyknął
-Niall-powiedziałam cicho-przestań.Co jest twoim problemem?
-Ty!-wrzasnął. Nie mógł już dłużej zapanować nad sobą.
-Ja? -spytałam sarkastycznie wskazując na siebie palcem
-Tak ty!
-Dopiero początek chorego związku , a ty już chcesz koniec?-nie czekałam na odpowiedź-powiedz , że mnie nie kochasz a odejdę.
Nic nie powiedział. Uznałam to za jego odpowiedź.
-Dobra Horan sam tego chciałeś. Żegnaj.
Powiedziałam po czym odeszłam od niego nawet przez chwilę na niego nie patrząc. Nie dałam łzą spłynąć na moje policzki.
Chłopak stał tam i dopiero teraz dotarło do niego co się przed chwilą stało.
-Cholera-mruknął waląc pięścią w ścianę.
Lekcję jakoś dziwnie płynęły szybko.
Zawsze mi na złość. Kiedy mam ochotę jak najszybciej wyjść na przerwę dłużą się jak cholera ,a kiedy nie mam ochoty wychodzić bo wiem ,że spotkam tam JEGO kończą się wtedy kiedy zaczynają.
Postanowiłam nie wymieniać jego imienia już nigdy więcej.
Powinien nauczyć się troszczyć o dziewczyny , i zapanować nad sobą.

Jak zwyk­le szłam szkol­nym ko­rytarzem, jak zwyk­le za kil­ka se­kund miałam GO minąć. Jak zwyk­le ON miał mnie minąć bez żad­ne­go zain­te­reso­wania. Ser­ce zaczy­na mi wa­lić jak osza­lałe. Tak, zo­baczyłam GO. To co kiedyś było między na­mi było niesa­mowi­te. Przy­naj­mniej dla mnie. Ale to się skończyło, bo on snie umie nad sobą zapanować. Pot­rząsnęłam głową, żeby od­go­nić od siebie wspom­nienia. Minął mnie. Nag­le poczułam czyjąś dłoń na nad­gar­stku. Te dłonie poz­nałabym na­wet na końcu świata. Tak, to JE­GO dłonie. Od­wróciłam się de­likat­nie. Po­pat­rzyłam mu w oczy.
- Cześć. - po­wie­działam, lek­ko się uśmie­chnęłam.
- Hej. - pod­ra­pał się po głowie.
Ten ruch zaw­sze to­warzyszył mu kiedy nie wie­dział co po­wie­dzieć.
- Chciałem z Tobą po­gadać tyl­ko, że nie wiem od cze­go zacząć.
- Naj­le­piej od początku.
Mruknął coś niez­ro­zumiałego pod no­sem.
Ruszył przed siebie ciągnąc mnie za rękę.
Nic nie po­wie­działam tyl­ko posłusznie szłam za nim.
Po chwi­li weszliśmy do szat­ni na wf.
O dzi­wo ni­kogo w niej nie było.
Zam­knął ją na klucz.
Wszedł na śro­dek szat­ni i po­pat­rzył na mnie.
- Skarbie?
Zmar­szczyłam nos.Wiedział że byłam zła.
-Julia?
- Tak znacznie le­piej. - uśmie­chnęłam się.
To dziw­ne.
To dziw­ne, że po tym wszys­tkim da­je radę uśmie­chnąć się do niego.
"Tak trzy­maj, mu­sisz być sil­na. Nie po­kazuj mu łez ! Prze­cież i tak GO nie in­te­resują."
Pod­szedł do mnie i złapał mnie za ręce, po­pat­rzył mi głębo­ko w oczy.
Te oczy.
Cho­lera !
Zaw­sze mnie hip­no­tyzo­wały.
Te JE­GO duże,niebieskie oczy
Przym­knęłam oczy i spuściłam głowę.
- Julia. Posłuchaj mnie. - uniósł moją głowę dwo­ma pal­ca­mi, upor­czy­wie nie chciałam ot­worzyć oczu, za­cisnęłam je - Julia, li­tości, otwórz oczy.
Wa­hałam się kil­ka se­kund, ale w końcu je ot­worzyłam.
- Ja myślałem nad nami. I wiesz ja... ja Cię kocham. Wy­cofuję tam­te słowa. Wiem, że po­winienem się o Ciebie troszczyć. Być dla Ciebie. Być z Tobą nie tyl­ko wte­dy kiedy mi się nudzi. Bo Ty zaw­sze przy mnie jes­teś. Zaw­sze kiedy Cię pot­rze­buję. Wys­tar­czy jed­no mo­je słowo i jes­teś. A ja ... ? - wes­tchnął.
Po moim po­liczku spłynęła łza.
"A miałaś nie płakać..."
Wy­ciągną dłoń mając za­miar ją wyt­rzeć, odep­chnęłam ją.
-Przestań.. -powiedział próbując znowu zetrzeć łze.-Nie komplikuj tego.
- Cho­lera jas­na ! Ty piep­rzo­ny egois­to ! Zno­wu chcesz wszys­tko na mnie zwa­lić ?! Nie w plątasz mnie w poczu­cie wi­ny ! To wszys­tko Two­ja wi­na ! Ba­wisz się mną, może mi jeszcze po­wiesz, że to mo­ja wi­na ?! - łzy zaczęły spływać mi po po­liczkach stru­mieniami, po­deszłam szyb­ko do drzwi, złapałam za klamkę i przy­pom­niało mi się, że są zam­knięte, kopnęłam w nie z całej siły. - Wy­puść mnie stąd !
-Julia przepraszam!-powiedział błagalnie.
-Wypuść mnie z tąd!-jeszcze raz kopnęłam w drzwi.
Nic nie odpowiedział , tylko podszedł do mnie odciągnął od drzwi i przytulił.
-Julia.. Skarbie przepraszam. Naprawdę nie wiem co ze mną jest nie tak.Ja po prostu nigdy jeszcze nie miałem dziewczyny na której mi zależy zazwyczaj miałem ją żeby mieć. Nigdy jeszcze się tak nie czułem.. Ja.. Ja nie wiem jak się zachować.-Popatrzyłam na niego-Przepraszam jeszcze raz- westchnął.

Na­wet dziw­na miłość jest lep­sza od bra­ku miłości. 

I choćby było mi­lion początków, każdy początek będzie dla każde­go z osob­na wyjątkowy. 
Czy Julia mu wybaczy?
__________________________________________________________
Cześć!
PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM.
Wiem zaniedbałam bloga , ale teraz obiecuję dodawać regularnie.
Egzaminy poszyły mi dobrze :)
Dziękuje za wszystkie komentarze, naprawdę kocham was i proszę nie gniewajcie się.
W następnych rozdziałach wróci dawny Niall. Tak tylko mówię :)
Czytasz+komentujesz=bardzo szczęśliwa ja :)









54 komentarze:

  1. afsmkrnfmkntknt5iknrign boski ♥♥♥♥ dziękuję że dodałaś. Ojojoj jaki słodki ten rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, kocham, kocham ♥ Zapraszam do mnie disease-over-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. AFTSGHUSHAKSNDKA B0OSKO PISZESZ CZEKAM NA NASTĘPY. CO ILE DNI ZAMIERZASZ DODAWAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny. <3 Bosz, Niall ty pieprzony egoisto! Co ty sobie wyobrażasz, co? E? No właśnie.
    Booosz, jak on mógł jej coś takiego powiedzieć? Coś czuję, że będzie jeszcze sporo takich chwil, ale niech będą szczęśliwi, no.. ZE SOBĄ!
    Wróci niegrzeczny Horan? Chcę to zobaczyć ;D
    Do następnego. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski blog ;)
    Czekam na nexta!
    Koffam :***

    http://kiss-you-one-direction123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiozaa :D
    haha mi też w miarę chyba dobrze poszły egzaminy tylko ten pojebany aksolot meksykański :/ ale dobrze zaznaczyłam ;pp i zapomniałam jak się pisze charalterystykę, ale chyba mam dobrze ;p pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhaa ja też zapomniałam :p ale dobrze chyba napisałam xD

      Usuń
    2. a kogo opisalaś w charakterystyce? bo ja Rudego, Alka i Zośkę, bo przypomniało mi się z tamtyego roku ;p moja koleżanka opisała Edwarda i Belle ze Zmierzchu :D

      Usuń
    3. hahahaha ja stasia tarkowskiego haha akurat siostra jest w 5kl podstawówki i jej pisałam charakterystykę więc , pamiętałam nieco :p
      ojoj ja bym chciała kogos takiego jak edward opisac ;P

      Usuń
    4. haha Staś Tarkowski zawsze spoko;p w sumke lepiej jego niż Reja jak to niektórzy z mojej gimbazy potrafią napisać jako bohatera literackiego :D

      Usuń
  7. Jejciu, stęskniłam się za Tobą jak i za Twoim stylem pisania!
    Mam 3 pytania do autorki:
    -Czy wystąpi tutaj kiedyś reszta chłopaków(chodzi mi o 1D)
    -Czy pojawi się tutaj jeszcze Harry?
    -Kiedy dodasz następny rozdział?
    Pozdrawiam i życzę bardzo, bardzo dużo weny!
    Wejdź, jeśli chcesz: http://on-the-other-side-of-the-planet.blogspot.com
    Byłabym szczęśliwa, gdybyś zostawiła po sobie jakiś komentarz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Raczej nie.
      2) Ojj tak.
      3) jutro albo pojutrze.
      Dziękuje ♥♥♥

      Usuń
  8. uwielbiamuwielbiamuwielbiamuwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o boże ten rozdział jest zajebisty!
    taki inny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hdhhdhdhsshsjaknsbsjsjjskssh *.* jakie to było słodkie *.* nawet nie wiesz jak się za tobą stęskniłam :) czekam na następny<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niegrzeczny Horan , aww. Ale i tak nawet jak jest niegrzeczny to jest taki jakiś słodki? Tak, to chyba odpowiednie słowo.A Harry niech się nie zbliża do Julii bo zajebie go piłą mechaniczną! -.-
    Czekam na kolejny, dodaj szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Awww przeczytalam calego bloga i kobieto wow... Poprostu nie wierze. Jest Genialny!! Czekam na nexta *.* Ciekawi mnie fakt dlaczego harry nie pojawil sie w tym rodziale. Ale jak znam zycie wszystko wyjasni sie w nstaonym ... Kocham niala. Aww nwm co powiedziec mam nowy ulubiony blog xDD
    Pyt do Nialla: Dlaczego nie mozesz potraktowac Julii powaznie?? O.o
    Pytanie do Harrego: Czy czujesz cos do Julii??
    Pytanie do cb Adminko xD :Kiedy next i gdzie nauczylas sie tam genialnie pisac?? O.o
    Pozdrawiam xoxoxoxoxxoxo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Przecież traktuje..No dobra.. ale staram się.
      Niall♥
      2) Nic jest jedynie fajną laską która mi się podoba.Ale nie znoszę Nialla, on odebrał mi dziewczyne , ja odpłacę się tym samym.
      Harry ♥
      Next będzie jutro lub pojutrze :)
      oj wcale tak dobrze nie piszę ale dziękuje :*

      Usuń
    2. Mowisz ze nie piszesz az tak dobrze?? Nie nooo wcaLe wogule bo po co :p... Wiesz co?? Jak masz takie glupty gadac to wez wyjdz i idz sie schowac jak juz przemyslis sobie, ze klamstwo jest zle mozesz wyjsc ;p Pozdrawiam xoxoxoxoxox xD

      Usuń
  13. czytam + komentuje --> ty jesteś szczęśliwa. :) uwielbam tego bloga i pisz dalej.. jak mi sie nudzi to caly czas mysle o tym blogu.. wrażliwce.. podoba mi sie i nie przestawaj.:) czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny!świetny!świetny! <3
    czekam na next. ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham kocham kocham <3
    Niall + Julia = <3
    Rozumiesz? *_*
    Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże! To było świetne! Ach, kocham Cię! Kocham Cię! K-O-C-H-A-M C-I-Ę! Wdech, wydech, wdech wydech. Dobra, wow nie spodziewałam się tego...Ona ma pogodzić się z Niallem.Mają być razem! Nie wiem co jeszcze napisać... masz wielki talent! Z-A-Z-D-R-O-S-Z-C-Z-E!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tsaaaa jedynie tobie można zazdrościć. :p ale dziękuje

      Usuń
  17. omgfsudh super! ♥ mam nadzieję,że wszystko będzie dobrze między nimi,czekam na next'a ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. To bedzie dzisiaj next?? *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. KIEDY NEXT ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Nareszcie dodałas rozdział i nie byle jaki :p
    jest zajeisty :*
    CZEKAM NA NN :** ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam. To jest to <3 Dziękuję. Pisz dalej. Czeekam x

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy nastęny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny genialny genialny, chcę już następnego i to takiego z napalonym horanem ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Heeej *.* Bedzie dzisiaj next?? A tak wgl to mam pytanie xD Czy wroci jeszcze ten Niegrzeczny,zboczony Nialler?? O.o :D ;p:o

    OdpowiedzUsuń
  25. szyyyybko ! dodaj bo twoj blog jest tak zajebisty ze az czuje ze zaraz sie zmocze *o*

    OdpowiedzUsuń
  26. ej zna ktos jeszcze takie podobne opowiadania tzn. chamski niall, szkol. bo znam jeszcze loveme-likeyou-do.blogspot.com . bylabym wdzieczna :D

    Mary :*

    OdpowiedzUsuń
  27. tu masz jeszcze podobne opowiadanie o calym one direction ale nie jako slawni ludzie tylko paczka przyjaciol- taka "szkolna elita" zajebiste opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  28. znów liczyłam że dodasz i się przeliczyłam, bardzo mi przykro ponieważ wierzyłam że tym razem dodasz w terminie, szkoda że znów się zawidłam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohhhh Cudownee wręcz <3 czekam na następne rozdziały :* i zapraszam do mnie http://neverhadaday.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest swietny! jak to czytam to czasem mam ochote plakac po prostu *_* kiedy kolejny rozdzial? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i znów miałam cichą nadzieję że dodasz jak widać nadzieja matką głupich

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam do Ciebie prośbe jak nie jesteś pewna czy dodasz rozdział lub poprostu nie umiesz dotrzymać słowa nie podawaj nam złych informacji i nie rób zbędnej nadziei .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra już się nie czepiajmy ;D ważne że pisze :)

      Usuń
  33. świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  34. 1) kiedy następne ?
    2) Czy Julia będzie szczęśliwa z Horanem ? :)

    OdpowiedzUsuń