czwartek, 6 czerwca 2013

Epilog.

Epilog.
Julia.
Nie mogę uwierzyć , że to prawda. Nie! Błagam niech ktoś powie , że to wszystko jakaś bzdura. 
Kiedy usłyszałam te słowa początkowo cały świat mi się zawalił. 
"-to prawda"
To tylko dwa słowa a bolą jak cholera.
"-Czego tu chcesz Styles!- warknął Niall.
-Dlaczego ją tak okłamujesz? Dlaczego? Nie widzisz , że ona już dosyć cierpi? Chciałeś ją tylko przelecieć, przyznaj się a jak nie to , któryś z twoich kolegów przyzna , że jest ona tylko twoją kolejną ofiarą i przez ten cały czas była. Wszyscy-tym razem zaczął mówić do mnie- to wiedzą , że jesteś jego kolejną zabawką.
-Zabawny jesteś Styles-prychnęłam , po czym odwróciłam się w stronę Nialla , który nadal milczał.
-Myślisz , że żartuję?-wskazał na siebie palcem-To może spytaj swojego jakże idealnego chłopaka.
Przełknęłam ślinę , po czym znów spojrzałam na Nialla.
-Niall powiedz , mu żeby nie wygadywał takich głupot, przyznaj , że on kłamie-powiedziałam cichutko.
-To prawda-szepnął."
Wcześ­niej myś­la­lam, ze go zniena­widze,po­pad­ne w ja­kas cho­ra dep­resje al­bo cos w tym sty­lu. Począ­tek tak właśnie sie za­powiadał, ale nic ta­kiego sie nie sta­lo. By­la set­ka niewy­powie­dzianych py­tan "dlacze­go", były łzy, bez­sensow­ne ob­wi­nianie, za­gubienie pew­ności siebie, brak zro­zumienia, prze­raża­jacy ból, po któ­rym miała zos­tać bliz­na, ale o dzi­wo, nie ma ani bólu, ani bliz­ny, ani złości..
Nie byłam, na ty­le sil­na, że­by od­sunąć od siebie ta­kiego fa­ceta, ale gdy chodzi o za­dawa­ne ra­ny, pot­ra­fie zmienic sie o 180 stop­ni i stać sie oso­bą, na któ­rej ra­ny mogą byc tyl­ko po­wie­rzchow­ne, niepoz­sta­wiaja­ce sla­du na dlu­zej..mnie nie moż­na skrzyw­dziż by­le czym.. Dla­tego, wie­rze, że gdy­by on nap­rawdę te­go chciał, pos­ta­rałby się bar­dziej, prze­cież stać go na wiele.. Mam jed­nak nadzieje, ze te je­go przep­raszam, było przy­naj­mniej w 50% szcze­re..
I nie, nie bro­nię go. I nie, nie jes­tem zaś­le­piona. fakt, jest teore­tycznie ideal­nym fa­cetem i przez naj­bliz­szy czas, każ­de­go be­dę do niego po­rów­ny­wać, ale nie, nie kocham go, nie kochałam i nie miałam ta­kiego za­miaru.. nie dos­tał mo­jego ser­ca. I mo­je szczęś­cie. Za­leża­ło i mys­le, że na­dal za­leży mi na nim, lek­ko za bar­dzo. Ale cóż, ja lu­bię po­pełniać błę­dy i nie raz ro­bię coś głu­piego.. mi­mo, ze us­łysza­łam słowa 'to prawda', ja­koś nie czu­ję do niego niena­wiści ani nie chcę sie zem­ścić. mo­że  dla­tego, że więk­szosć sam­ców da­ży tyl­ko do te­go, ale on był pier­wszym i na ty­le po­mysłowym, że zab­rał sie do osiągniecia ce­lu z tej in­nej stro­ny, o któ­rej nie po­myś­le­li in­ni.. i dla­tego mu sie to uda­lo.. jak sam stwier­dził, jest dob­rym ak­to­rem. Za­ryzy­kowałam ta zna­jomoś­cią i mi­mo wszyt­sko uwa­żam, że ry­zyko sie opłaciło.Tyl­ko ry­zykiem moż­na zdo­być świat, i wiecie, mo­że i jes­tem głu­pia czy jak tam chce­cie mnie ok­reślić, ale ja nie ża­luje i nie mam za­miaru o nim za­pomi­nac i da­lej be­dę od­wra­cać głowę gdy tyl­ko usłysze je­go imię.. przy­naj­mniej na­razie. 
Scho­wałam je­go przeszy­waja­ce na wy­lot spoj­rze­nie w mo­jej kie­sze­ni i jest mi z tym cal­ko­wicie dob­rze..


ps. nie pró­bój­cie te­go zro­zumiec. Może właśnie teraz siebie okłamuję.
Niall.
Ale nigdy nie powiedziałem , że moje "kocham cię" było fałszywe.
Moje życie właśnie legło w gruzach.
Siedziałem tam i patrzyłem jak Styles odchodzi wraz z zapłakaną dziewczyną. 
Wraz z całym moim światem.
_______________________________________________
Witam! Oto ta Historia dobiegła końca.. 
Dziękuje wszystkim za miłe komentarze!
Łącznie było ich 1051 + którę będą pod tym postem (mam nadzieję że dużo ) :)
Dziękuje ślicznie za 46 obserwatorów :D
Dziękuję za 36.657  wyświetleń (bez moich)
.
.
.
ZASKOCZENI? Ta Historia nie miała się tak skończyć?Oni nadal się kochają?
JAK KOCHAĆ TO JUŻ NA ZAWSZĘ CZĘŚĆ 2  Możliwe , że zrobię drugą część , jeżeli tego będziecie chcieli (czekam na komentarze) A jak nie , no to nie każda historia kończy się szczęśliwie :D
KOCHAM WAS. AŻ NIE MOGĘ UWIERZYĆ ŻE TYLU OSOBĄ PODOBAŁ SIĘ MÓJ BLOG. DZIĘKUJE. Będę tęskniła :'(
Dodałam dzisiaj bo w niedzielę wyjeżdżam i wracam w następny poniedziałek , może wtedy (tylko jeżeli będziecie chcieli) dodam nowy blog.
KOCHAM WAS , NAWET NIE WIECIE JAK BARDZO. I TAK. WAS ANONIMKI TEŻ KOCHAM.♥
Żegnam się z wami moje kochane misie ♥
EDIT.
ZAPRASZAM NA PIERWSZY ROZDZIAŁ MOJEGO NOWEGO BLOGA.
http://notaveryhappystory.blogspot.com/

46 komentarzy:

  1. Popłakałam się. Naprawdę :'( DLACZEGO TO SIĘ TAK SKOŃCZYŁO ! DLACZEGO!? PROSZE ZRÓB 2 CZĘŚĆ TEGO ! PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób tą drugą część!!!!!!!!!!!!!!!!!! naprawdę to jest świetne i czekam na 2 część

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam cię nie kończ tego. 2 CZESC! ZA SMUTNO SIE SKOŃCZYLO

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie miało się tak skończyć.. ; c
    Rozdział na wielkiego + ^^
    Bd tęsknić za tym blogiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ZRÓB DRUGĄ CZĘŚĆ I TAK NIE MASZ WYBORU ! xd TAK GROZIMY CI

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? Nie wychodź z domu. Ostrzegam cię!
    *Poleci kilka przekleństw*
    Kuźwa, ja Ciebie chyba zabiję! To było takie smutne, że się w pale nie mieści.
    I nie będę pisać, że spieprzyłaś końcówkę...
    Właśnie nie... dostajesz ode mnie pochwałę. Taką pochwałę zajebistą, bo blog świetny!
    Fuck... ostatnie zdanie po prostu :O Piękne!
    Płaczę, jem Jogusie, jestem w kompletnej załamce... ;<
    Ale ja uwielbiam takie końcówki. Nie wiem dlaczego, ale je lubię. Chyba dlatego, bo mogę się wyryczeć tak, że potem obchodzę żałobę czy cuś w tym stylu...
    Jejciu, ale pogmatwałaś...
    Dlatego ja się domagam "Jak kochać to już na zawsze 2"
    Mam nadzieję, że w przyszłości będzie Julie & Niall a nie Julie & Harry.
    Po Blondynku to się czegoś takiego nie spodziewałam...
    Aj Ty niedobra... miały być chyba jeszcze dwa rozdziały i epilog... :P
    Dobra, nie czepiam się.
    Zajebioza, zajebioza, zajebioza! ;)
    Love, love, love i jeszcze raz love! :*
    Do przyszłości! ♥
    ( Jebłam dość długiego komenta xd )

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże... smutno mi I jeszcze jak Niall powiedział, że jego "KOCHAM CIĘ" nie było fałszywe to coś we mnie pękło. Nie wiem jak wy, ale ja czekam na 2 część.

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże! ;d Zrób drugą część <3 Kocham cię haha xd

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK JESTEŚMY ZASKOCZENI :( ta historia nie może się tak skończyć. Błagam się rób tą 2 część. Smutno mi aż się poryczałam. Tak nie może być.Rób nowy blog JAK KOCHAC TO JUŻ NA ZAWSZĘ 2. :) Ale i tak zajebiście skończyłaś. Twój blog jest orginalny i za to go kochałam i będę kochać. Przeczytam tą całą hsitorie jeszcze raz. kocham ją.i Cb też

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg, czekam na 2 czesc. On ja kocha, ehh jebany Styles ;'c
    Milego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę napisz 2 część, a rozdział smutny ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. proszę napisz 2 część, a rozdział smutny ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę napisz 2 część, a rozdział smutny ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że nie dodawałam komentarzy to cały czas czytałam Twojego bloga ;)
    Była to dla mnie wspaniała historia :)
    Mam nadzieję, że bd 2 część! :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. BARDZO PROSIMY O CZĘŚĆ NUMER 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten blog był świetny i nawet podoba mi się to jak się skończył. Tak inaczej niż wszystkie. Bardzo będę tęsknić za tym blogiem i Niallem jakim był tutaj. Jedyne co mogę teraz zrobić to pogratulować ci wielkiego talentu. I prosić o jak najszybsze zrobienie 2 części <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na gorące opowiadanie "SOLD" ------> http://tlumaczenie--sold.blogspot.com/
    Jeżeli zainteresują cię ich losy możesz obserwować ich na tt:
    https://twitter.com/SOLDJustinPL/
    https://twitter.com/SOLDAlexaPL

    OdpowiedzUsuń
  18. Poryczę się zaraz. Zrób drugą część!
    Tego się nie da opisać. Nie ma słów.

    OdpowiedzUsuń
  19. ;( Ja chcę część 2. Popłakała się. Ta końcówka po prostu... naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, hej to znowu ja :) ostatnio dość często komentuje;pp
    rozdział jest trochę pogmatwany ale ogólnie fajny :D smutny ale ja się nie popłakałam bo nie był wzruszający po prostu smutny;) w sumie jak pomyślę wstecz to płakałam tylko przy titanicu jak ostatnio oglądałam bo Leonardo to mój mąż^^ ale nie o tym tu mowa;p
    Jak chyba większość chcę żebyś pisała cz. 2 po części z powodu iż nie do końca szczaiłam epilog;( (niedorozwinięta ja) :D ale też dlatego że większość blogów z opowiadaniami ma jeden schemat, który jest trochę naiwny i nieprawdziwy;p i większość się trzyma tego schematu co staje się nudne;/ ale twój blog jest inny jest tak jakby prawdziwy ;)
    w sumie to chyba byłoby wszystko ( dzisiaj się nie rozpisałam:pp) życzę Ci powodzenia na innych blogach i ogólnie najlepszego o i żebyś dostała się do wymarzonego liceum i klasy ;)
    a tak btw to do jakiej klasy idziesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę do 1 liceum :X Dziękuje bardzoo , naprawdę nie wiesz jak mi bardzo zależy żeby zdać do wymażonego liceum.A po tym biba :P Jeszcze raz dziękuje

      Usuń
    2. ale chodziło mi jaki profil :) bo wcześniej pisałaś że kończysz gim :D

      Usuń
    3. Idę chyba do matematyczno-niemieckiej we Fryczu Modrzweskim (warszawa dosyć dobre liceum, nawet b.dobre.) Ale tylko jeżeli się dostanę.. :D

      Usuń
    4. Nie słyszałam nigdy o takiej klasie :D ale to pewniee temu, że nienawidzę niemca ;pp ja myślałam o klasie biologiczno - chemicznej albo matematyczno - fizycznej w 1 liceum w Białymstoku ;pp to też jedne z najlepszych w Białym ;D

      Usuń
  21. Nagelam na 2 czesc ! Proosze. To jest takie dobre ;c az sie wzruszylam :) JMSster

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojojojo ♥
    Pewnie że chcemy część 2 tego opowiadania :D
    Było jest i bd zajebiste *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Normalnie siedziałam przez chwile z otwartą buzią i analizowałam to co napisałaś. Ogólnie od początku tego bloga jestem jego wielką fanką, pokazałaś Niall'a w innym świetle i od razu mi się to spodobało. Z niecierpliwością zawsze czekałam na kolejny rozdział i tak samo teraz czekam na 2 część.
    Mam nadzieję że szybko się pojawi i że mimo wszystko Julia będzie z Niall'em.

    OdpowiedzUsuń
  24. Błagam chce 2 część nie mogę uwierzyć że się to tak skończyło o mało co się nie poryczałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosimy 2 część! Czytam bloga od początku. Przepraszam, byłam Anonimkiem xd

    OdpowiedzUsuń
  26. popłakałam się .. :'(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chce 2 część.. ! ! Na początku myślałam że skończy się to szczęśliwie potem zaczynałam wątpić ale nadal miałam nadzieje że to skończy się szczęśliwie aż dojechałam do samego końca i ... no i ten i się nie skończyło szczęśliwie podobała mi się ta historia i cudownie piszesz i ta ja pisałam wcześniej chce 2 część . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha wiedziałam ,że większość będzie myślała , że ta historia skończy się szczęśliwie ale przecież jak sam tytuł wskazuje "Jak kochać to już na zawszę" to może oni zawsze się będą kochać.. Kto wie? (buahha ja)

      Usuń
  28. chcę 2 część! kocham to ! kocham to ! kocham to~! Szczerze ci powiem czytam i rycze ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. napisz część 2! ;3 i żeby był Niall z Julą! ;3 prooooooszę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę 2 część ! Lovciam to opowiadanie . I żeby coś zaś się tam poruszyło między Julią a Niallem.
    Ps. Sorki że z anonima . Ale nie mam konta .

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG KOBIETO Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *.* jak nie będzie kolejnej częsci to osobiście tam do cb pójde uwięzie cię i ją za ciebie napisze xdd,pozniej tylko poprawisz... ;p OMg ale Niall jest żałosnyyy, ZAL MI CIE HORAN, ale i tak cie kocham <3 OMG powiedz,że w 2 częsci (którą napiszesz!!) wtryni sie w to wszystko Harold a Niall bd o Julie walczył *.* AWWWW czekam na nexta. Kocham <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. błagam zrób druga cześć bardzo proszę bo to nie może się tak skończyć ja nie chcę takiego końca powinien być radosny proszę zrób cz naprawdę błagam :( :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Plis plis plis plis plis plis zrób II część

    OdpowiedzUsuń
  34. Błagam cię zrób drugą część i to jak najszybciej. Będę z niecierpliwością czekała. Przy końcówce się poryczałam. "...Wraz z całym moim światem"... Tego musi być druga część!! Proszę cię zrób 2 część tej historii. Najlepiej ze szczęśliwym zakończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz weszłam na twój blog i na prawdę mi się podobało przeczytałam każde 25 rozdziałów również chce abyś pisała drugą część bo nie chce żeby tak to się skończyło ... mam nadzieje żę napiszesz kolejną cześć dla Nas wszystkich czytających :)

    OdpowiedzUsuń
  36. prosimy naprawdę zrób dla NAS kolejną część ...plis sory że z anonima :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Och jej... Historia świetna, ale zwaliłaś końcówkę... Boże, jak mi się ten epilog mega nie podoba! Kurde, oni mieli być razem!! No ale cóż, twoje opowiadanie, twoja koncepcja, a ja to akceptuję.. ;)

    Zapraszam do mnie http://niall-horan-polish-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń