niedziela, 23 czerwca 2013

Prolog 2 części opowiadania.

Prolog.
Stała się in­na. Jak­by cała jej czułość i tros­ka wy­paro­wały, a ciało zos­tało zam­rożone wraz z ser­cem. Spoglądała na wszys­tko z rażącym spo­kojem i dys­tansem, jak gdy­by emoc­je nie od­gry­wały w jej życiu żad­nej ro­li. Przes­tała się uśmie­chać, gdy oczy przes­tały błyszczeć. Wszys­tkie ruchy wy­kony­wała mecha­nicznie, ciało niczym stru­na – ciągle spięte. Była prze­siąknięta chłodem, zgorzkniała do szpi­ku kości.Nie zakochała się i nie ma takiego zamiaru ale nadal próbuje ułożyć sobie życię z kimś innym.
Wyjechała żeby zapomnieć. I chyba to się jej udało.


Zwiastun:


___________________________________________________________________
Powracam z drugą częścią!
Mam nadzieję , że prolog się podoba. Zwiastun taki do dupy , bo jak wiecie movie maker sam się zacina i trzeba wiele razy jedną rzecz robić dużo razy. Fajnie tak obejrzeć tamten pierwszy zwiastun a potem ten :D Jakoś w wakację zacznę pisać pierwsze rozdziały 2 części tego bloga , ponieważ wszyscy chcieli , żebym zaczęła. Proszę o komentarze czy napewno chcecie abym kontynuowała ta historię , ponieważ według mnie może , się ona skończyć tak jak ją zakończyłam , a ja będę kontynuowała www.notaveryhappystory.blogspot.com :) Mogę pisać to i tamto jednocześnie ale nie mówię , że będzie łatwo.
KOCHAM WAS. ↨

44 komentarze:

  1. KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM! DZIĘKUJĘ , ŻE BĘDZIESZ PISAŁA 2 CZĘŚĆ. PROLOG I ZWIASTUN BOSKI. JEJKU AŻ 4 LATA WOWOWOW BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!
    LOLA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BĘDZIE 2 CZĘŚĆ! PLZ PISZ OBA BLOGI! DZIĘKUJE! ZWIASTUN ANJISNI ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! MASZ TALENT DZIEWCZYNO! czekam na 1 rozdział! dziękujemy wszyscy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zwiastun boski! AŻ CZTERY LATA!? Kiedy zaczniesz pisać 1 rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za to , że piszesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zabiję cię już , bo piszesz :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie że wróciłaś do tego opowiadania, już nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów. Zwiastun wcale nie do dupy bo jest świetny. A właśnie mogłabyś mnie jakoś poinstruować jak go zrobić w Windows Movie Maker? Bo niestety moja wiedza na ten temat jest dosłownie żadna, a chciałabym go sama zrobić niż czekać na jakiejś stronce miesiąc lub dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chcesz zrobić coś w takim stylu jak ja? Bo jak tak to spokojnie ci wytłumaczę :) Bo ja umiem tylko tak robić.. :p

      Usuń
    2. Tak dokładnie na tej zasadzie gify, napisy no i w tle jakaś piosenka- taki nie najtrudniejszy do zrobienia. A wytłumaczysz mi to w komentarzu czy podać ci gg albo meila ?

      Usuń
    3. podaj maila , a ja go tutaj po prostu nie udostępnię :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju *.* Jak dobrze że postanowiłaś napisać 2 część. Kocham twoje opowiadanie ♥ Czekam na rozdział 1 ^^
    Jeżeli masz czas możesz wstąpić do mnie :
    http://loveforevertogether69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh noistick!
    Jesteś zajebista, kochana, boska itp, itd... :P
    Świetnie, że będzie 2 część, bardzo się cieszę. ;D
    Prolog - świetny.
    Zwiastun - genialny!
    Ciekawość mnie zżera!
    Mam nadzieję, ze doczekam do wakacji ;)
    Wymyśliłam taniec godowy, serio! ;>
    Ten tego... trzymam kciuki, poradzisz sobie z prowadzeniem dwóch blogów.
    Zapomniałam dodać, że fabuła jest niesamowita!
    Ciekawi mnie, z kim będzie Julia... czyli oni będą mieć wtedy po 21 lat?
    Git majonez i **uj :D
    Pozdrawiam i życzę na przyszłość i teraźniejszość dużo wenki! :*
    P.S. Licz na moje komentarze :q
    P.S.P.S. Dziękuję, że dzięki Tobie mam banana na twarzy C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia będzie miała 20 a Niall 21 :) :P

      Usuń
    2. Czyli podobnie do wieku który ma teraz prawdziwy Niall Horan :)To świetnie się składa. Dziękuję , że piszesz.
      Julia Johnson ale nie chce mi się logować :P

      Usuń
  11. Już mi się mordka cieszy ;d
    Czekam na 1 rozdział ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. hejj świetnie że kontynułujesz *) mogłabyś zrobic nowych bohaterów bo chuba julia się zmieniła w postaci a i jeszcze jej "chłopak" !!?? to jak będą bohaterowie ?? jak coś to świetnie a i tak kofffciam ciebie . Pozdero LoLA~~

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie mogę się już doczekać!!!!!!!!!!!!!! pisz szybko prooooooooooooooszeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! xddd chyba dużo wykrzykników dałam hahahahahahha :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. łał cudowny i prolog i zwiastun ale jak będziesz kończyła tego bloga to żeby kończył sie szczęśliwie plis bo jak jest smutny koniec to rycze i mi potem smutno przez długi czas

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu jesteś super .. zajebista :) dziękuje :* Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje,dziękuje,dziękuje <3 Nawet nie wiesz jak się cieszę ,że chcesz pisać 2 część .! ;) Piszesz naprawdę extra i nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału.Aww jeszcze raz dziękuje ; * Julia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. (Omnomnom) wracam po przerwie ^^
    Jesteś genialna, i nawet nie wiesz jak bardzo. Hah, przepraszam, anonimkiem byłam, no ale git majonez. Licz na to, że będę zostawiać komentarze. Myślałam że usunęłaś bloga, ale tu takie miłe zaskoczenie.Pozdrawiam, weny życzę i zapraszam do mnie:
    http://heartcanbebroken.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham cię po prostu! Świetny prolog, czekam na pierwszy rozdział, bo będzie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham tego bloga jest super świetny, a prolog jest po prostu niesamowity, mam nadzieję, że dodasz już niedługo pierwszy rozdział. i mam też nadzieje że Niall będzie z Julią na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. BOSKI PROLOG CZEKAM NA 1 ROZDZIAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  21. KIEDY NAST ROZDZIAŁ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie. Bardzo się cieszę że jednak zdecydowałaś się na ciąg dalszy bloga a co do nowego wizerunku bloga to jest wprost idealny. Nie spodziewałam się szczerze mówiąc że kolejna część opowiadania ukaże się już tak szybko. Jestem bardzo zadowolona i dziękuje :* ... W tym czasie z niecierpliwością czekam na nowy rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  23. A co to jest za piosenka w pierwszym zwiastunie?

    OdpowiedzUsuń
  24. czy w II części pojawi się Harry?

    OdpowiedzUsuń
  25. Co to za piosenka w tle?

    OdpowiedzUsuń
  26. najpierw niech Niallerek i Julia zostaną przyjaciółmi i niech jej chłopak będzie zazdrosny, bo się zaczną do siebie zbliżać a potem BUM !! uczucie wróci i LOVE 4EVER !
    ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , ale to nie ty ustalasz co będzie :) Mam swoje oryginalne pomysły a nie jak każdy inny blog :) Więc:) Poczekaj:) Cierpliwe:) Na:) To:) Co :) Ja :) Wymyśle:) okej ?

      Usuń
  27. rycze jak głupia , ja całe to opowiadanie biore na serio, te wszystkie emocje, sobie idealnie odzwierciedlam,czy to normalne. jestem jak ta julia, tyle ze ja jeszcze nie miałam swojego Nialla, ale czekam. @sylwiaam95

    OdpowiedzUsuń
  28. rycze jak głupia , ja całe to opowiadanie biore na serio, te wszystkie emocje, sobie idealnie odzwierciedlam,czy to normalne. jestem jak ta julia, tyle ze ja jeszcze nie miałam swojego Nialla, ale czekam. @sylwiaam95

    OdpowiedzUsuń
  29. rycze jak głupia , ja całe to opowiadanie biore na serio, te wszystkie emocje, sobie idealnie odzwierciedlam,czy to normalne. jestem jak ta julia, tyle ze ja jeszcze nie miałam swojego Nialla, ale czekam. @sylwiaam95

    OdpowiedzUsuń