sobota, 29 czerwca 2013

Nie pamiętasz mnie?

Niall.
Niena­widzę jej. Spiep­rzyła mi życie. Wszys­tko dla niej od­dałem. Wszys­tko! Ro­zumiesz?! Je­bałem jak pies. Brałem do­dat­ko­we fuchy, a ta wys­ta­wiła mnie jak zwykłego psa. Nie czaję la­sek. One wszys­tkie to bez­względne ka­ty. Oma­mią, pocza­rują, wy­dymają i zos­ta­wią z niczym. Wszys­tko poświęcasz. Skaczesz jak ko­gucik, a po­tem fru i do ro­sołu. Wy­miękłem. Po­waliła mnie na ko­lana. Nie wiem jak mogła to zro­bić. Kochałem ją, ona mnie też, tak myślałem. Jak mogła mnie tak po prostu zostawić? Miała wszys­tko… Cho­lera da­wałem jej całego siebie, wyp­ru­wałem żyły. Wszys­tko tyl­ko dla niej. I do te­go naj­chętniej zam­knęłaby mnie w klat­ce. Przecież gdyby kochała to by porozmawiała ze mną ! Przecież nigdy się z nią nie przespałem!? Jaki tu sens? Minęły 4 lata. 4 cholerne lata , a ja wciąż o tej babie nie mogę zapomnieć. Nawet nie wiem , co się z nią od tamtej pory dzieje. Nie wiem gdzie jest a co najgorsze nie wiem , czy w ogóle jest.
Tak cho­ler­nie chcę zo­baczyć znów jej uśmiech, gdy pat­rzy na mnie..
Kurde , przecież jej nienawidzę... Nie wytrzymam już dłużej ja... ja muszę wyjechać.
Julia 
Nie wie­rzyłam, że jeszcze się za­kocham. Już miałam pla­ny na przyszłość. Po szko­le wy­jechać za gra­nicę. Bo tu­taj i tak nicze­go się nie do­robię. Na­wet jak­bym skończyła nie wiado­mo ile stu­diów , i tak miejsce w jakim się znajduję , zniszczyłoby mi wszystko.Potem dorobić się majątku i żyć szczęśliwie sama. Jednak.. poznałam pewną osobę. Nie jestem pewna czy to miłość , ale wiem ,że bardzo mi na niej zależy. Chaz jest wszystkim co teraz mam. Planujemy wspólną przyszłość.Znaczy się ja , nie wiem jak on.
-Kochanie!-Krzyknęłam.
-Tak?-mruknął Chaz , cały czas patrząc w stronę monitora.
Podeszłam do niego , po czym wyrwałam mu pilota i wyłączyłam telewizor.
-Ej!Ja to oglądałem.-Powiedział lekko zdenerwowany , krzyżując ręce na klatce piersiowej.
Uśmiechnęłam , się po czym złożyłam na jego ustach buziaka.
Brunet zaśmiał się , po czym dodał.
-No i takie przeprosiny to ja rozumiem.
Zachichotałam cicho po czym wróciłam do wcześniejszego tematu.
-Podwieziesz mnie na wykład?
-Jasne.-przytaknął po czym złapał kluczyki od samochodu i ruszył w stronę dworu.-No chodź kochanie-dodał.
Niall.
Nie wiem , dlaczego ale coś podpowiadało mi żebym leciał do Nowego Yorku. Leciałem tam całe cholerne 9 godzin. Nie wiem czy się opłacało , ale chyba tak. Mój dom w porównaniu do mojego nowego mieszkania , może się schować. To jest zajebiste. A do tego mam mega , niezłą sąsiadkę. Coś czuję , że to będzie niezapomniany rok. 
Po rozpakowaniu rzeczy , poczułem ,że zgodniałem więc udałem się do najbliższego Subwaya.
Kupiłem sobie kanapkę , po czym usiadłem przy jednym ze stolików i kosztowałem jedzenia.
Kiedy skończyłem jeść i pić , poszedłem po jeszcze jedną dolewkę picia , ale przez cały ten szum , nie zauważyłem jak wpadam na jakąś laskę.
-Uważaj jak łazisz-syknąłem po czym wstałem i ruszyłem dalej.
Nie odpowiedziała , co mnie zdziwiło więc odwróciłem się w jej stronę.
Stanąłem jak wry­ty przyglądając się jej. Była tak piękna, że za­kocha­nie się w niej od pier­wsze­go wej­rze­nia to rzecz nap­rawdę pros­ta. Wy­soka, szczupła, ko­bieca. Ideal­na. To była moja Julia.
Też patrzyła na mnie. Moje serce biło jak oszalałe a ja czułem się jakby brzuch zwijał mi się od środka.
-Przepraszam Pana-powiedziała jakby nigdy w życiu mnie nie widziała.
Ja pierdole! Ona mnie nie pamięta!
I tak było , przez następne parę tygodni.
Przechodzi­my obok siebie pra­wie codzien­nie. Sta­ram się nie pat­rzeć w jej stronę, ale to jest sil­niej­sze ode mnie. Przez chwilę czuję ra­dość, że mogę ją znów zo­baczyć i mam nadzieję, że w końcu na­dej­dzie dzień kiedy nie mi­niemy się bez słowa. Gdy przechodzi obok mnie tak jak­byśmy się nig­dy nie zna­li czuję pus­tkę i nieopi­saną złość, bo prze­cież to nie mu­siało się tak kończyć... 
Lecz to nie jest to , co boli mnie najbardziej.
Raz kiedy znów poszedłem pod jej uniwersytet , widziałem ją szczęśliwą , taką jak kiedyś  była ze mną ale tym razem szczęśliwą z kimś innym.
Owinął sobie swoje ramię wokół niej po czym pocałował ją na moich oczach.
NIKT oprócz mnie nie będzie całował mojej dziewczyny , którą już nie jest ale pomińmy ten fakt.
Ja już skończę z tym dupkiem.
______________________________________________________
HELLOOOOOO!.
Powracam z 1 rozdziałem 2 części tego opowiadania! Krótki , ale właśnie taki miał być. Akcja nie może wydarzyć się odrazu w 1 rozdziale c'nie? Szczerze? Bardzo ale to bardzo trudno było mi napisać ten rozdział. Nie chciałam go zwalić , anie też przesłodzić więc dałam taki sobie. Mam nadzieję , że podoba wam się bo nie ważne , że krótki ale bardzo długo go pisałam i się starałam.
Będę dodawała regularnie w zależności od ilości komentarzy ponieważ wyjeżdżam dopiero 8 lipca :)

30 komentarzy:

  1. AGAJSJSKSJ♥♥ BOSKI! DZIĘKUJĘ! -LOLA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fgasfbmfcvhgvdjbjh OMG!!!!!!!!!!!!!!!! ja chcę następną część!!!!!!!!!!! no nie wytrzymam!!!!!!!!! po prostu umrę jak się nie dowiem co jest dalej!!!!!!!!!!! piszzz proooooooszeeeee!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że dodasz go tak szybko...
    Jest świetny!
    Niall będzie działać. xd
    Jak weszłam na bloga, to myślałam, ze sobie pomyliłam. Przepiękny szablon. *-*
    Dziś nie dodam długiego komentarza, przepraszam :<
    Pozdrawiam i życzę dużo weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O TAK !
    Niallerek i Julia znowu się spotkali xDee
    szkoda, że jest zajęta ;((
    Nialler musi zniszczyć Chaza !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział i zgadzam się z tobą że akcja nie musi się już toczyć w pierwszym rozdziale. Wgl to na początku myślałam że jest to jakieś twoje nowe opowiadanie, albo że pomyliłam coś. Świetne to nowe tło. Dopiero dodałaś a ja już nie mogę się doczekać następnego. Życzę dużo weny i zapraszam do mnie. Mam nadzieję że wpadniesz ;3
    http://differentrebellious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak go nie poznała to musi znaczyć, że Niall się musiał zmienić do takiego stopnia, że go nie poznała. Nie widział jej 4 lata, a mimo tego od razu wiedział, że to ona słodkie ;__;
    Dlaczego tylko nie zagadał do niej? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie musiał się zmienić, Julia robiła wszystko , żeby zapomniała jak mówił prolog stała się inna. Możemy przez to dużo zrozumieć min to że mogła coś brać , żeby zapomnieć :D Wyjechała itd. Tak naprawdę jeszcze nie wiemy co myśli o tym Julia , może się dowiemy :) btw. Dziękuję ♥

      Usuń
  8. wow szybka jesteś , dziękuję , że piszesz nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kdfjsjhfjhdsj! *.* nareszcie doczekałam się 2 części bloga! <3 świetny rozdział ! czekam na następny z niecierpliwością! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo cudo cudo... Nie jestem w stanie pojąć jak można pisać coś aż tak wspaniale jak robisz to ty! wytłumacz mi to :P Ale ciekawi mnie to jak ona mogła sobie go tak porostu zapomnieć no chamskie nie powiem... No ale cóż ja i tak wierze w ich miłość i w to że zaraz będą znów razem liczę że Niall zaraz coś zrobi względem niej. Dziękuje że tak szybko pojawił się ten pozwól że się powtórzę cudowny rozdział. Kocham i nie cierpliwie czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Popłakałam się ze szczęścia gdy zobaczyłam że kontynujesz pisanie tego bloga . Ono było i jest moim ulubionym nigdy nie byłam przekonana do tego aby czytać takie opowiadanie ale twoje wszystko zmieniło z niecierpliwością czekałam na kolejny twój rozdział . Gdy znalazłam twojego bloga zarwałam pół nocy żeby przeczytać wszystkie dotychczasowe rozdziały które były . Gdy miałam zły dzień potrafiłam wszystko czytać jeszcze raz bo to mnie podnosiło na duchu . Bardzo Ci za to dziękuje . Nawet jak skończysz pisać to opowiadanie będe wchodziła tu reguralnie i pisała jak ważne jest dla mnie to opowiadanie . Wiem że dziwne jest to że tak podchodzę do opowiadania ale naprawde inaczej zaczełam patrzeć na świat gdy je czytałam . Jeszcze raz ci dziękuje . ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja poprostu popłacze się ze szczęścia, że mam tak kochanych czytelników. Dziękuje , że jesteś ♥

      Usuń
  12. O boże. Zatkało mnie. To jest po prostu wspaniałe. Dziewczyno błagam niech to stanie się książką. To jest najlepsze opowiadanie ever. Dziękuje , że zaczęłaś pisać 2 część bo ja bym osobiście nie wytrzymała gdybyś nie zaczęła jej pisać, ten rozdział jest wspaniały. Chyba zaraz się popłacze ze szczęścia. Kocham cię za to co dla nas robisz i poświęcasz swój cenny czasz żebyśmy miały co czytać. Jeszcze raz dziękuję i czekam z niecierpliwością na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ps: Wspaniały nowy wygląd bloga *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Nawet nie wiem co powiedzieć , bo to jest tak zajebiste że nie mogę wyrazić tego w słowach. Proszę pisz następne rozdziały , bo za to cię kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Wow! Wow! Wow! Wow!!! Super się zapowiada czekam z niecierpliwością na następny rozdział.! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i przepraszam , że taki krótki komentarz następnym razem będzie dłuższy ale jestem na tel :)

      Usuń
    2. dziękuję , że w ogóle skomentowałaś :)

      Usuń
  16. Fajny rozdział. Fanie się zapowiada czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdział po prostu przepiękny! Aż się popłakałam :'(

    OdpowiedzUsuń
  18. zatkało mnie! To jest najlepszy blog na ŚWIECIE!:3 :*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnyyyy <3333 Czekam na nexta awwwwww *.* Szkoda że wyjeżdżasz nie bd bloga na jakiś czas ;ccc a kiedy wracasz?? ;DD Jeszcze raz blooog jest świetny <333 Mój ulubiony xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżam i wracam 20 lipca a potem wyjeżdżam 25 sierpnia i wracam 8 września :) dziękuję że ci się podoba :)

      Usuń
  20. czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  21. MAM NADZIEJE ZE NIALL JUŻ NIE BĘDZIE Z JULIĄ ;P WOLE JAK JULIA JEST Z TYM NOWYM :))
    PS. ILE TERAZ MAJĄ LAT?
    PS.PS. ILE ZAMIERZASZ MIEĆ W TEJ CZĘŚCI ROZDZIAŁÓW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia 20 Niall 21 :)
      Nie wiem ile dokładnie będzie może 15.. :)
      Kto wie czy w ogóle kiedykolwiek nawet się do siebie odezwą ? :)

      Usuń
  22. A I MASZ NAJLEPSZEGO BLOGA NA ŚWIECIE <3 CIESZĘ SIĘ ŻE PISZESZ 2 CZĘŚĆ :**

    NIKOLA;)

    OdpowiedzUsuń
  23. k.C k.c K.C <3333333333 Piszesz bosko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. jprdl. włączyłam sobie do tego piosenkę no i normalnie płaczę :o

    OdpowiedzUsuń