poniedziałek, 1 lipca 2013

Lecz się kobieto!

Julia.
Py­tałam kiedyś siebie „dlacze­go wydaje mi się , że go znam ?”. Widziałam codzien­nie je­go twarz. Mi­jaliśmy się każde­go dnia w tym sa­mym miej­scu. W drodze do szkół. On do­jeżdżał, ja chodziłam do małego pob­liskiego uniwersytetu. Przez dłuższy czas na­wet nie znałam je­go imienia.
 Spoglądałam na niego po kry­jomu. Tworzyłam so­bie w głowie różne ob­ra­zy z nim związa­ne. Był moim wyzwaniem. Marzyłam o tym by kiedyś usłyszeć je­go głos i dowiedzieć się kim jest.Wydawał mi się bardzo znajomy.
Poprosiłam Chaza , żeby wysadził mnie dokładnie w tym samym miejscu co wtedy i o tej samej godzinie.
Miałam nadzieję , że zobaczę tego chłopaka jeszcze raz.
Stał tam. Widziałam jak wstaje z ławki , po czym znów na nią siada. Przyglądał się mi przez pewien czas po czym się uśmiechnął. I wtedy zawalił się mój świat..
Nie wiem czy to przez­nacze­nie czy przy­padek spra­wił, że go poznałam, ale wiem, że spot­kałam chłopaka za cenę które­go ocean łez wylałam.
Odżyłam i tak mi byłoz tym dob­rze. Ty­le cza­su próbo­wałam wszystko ułożyć, ale jeśli próbu­jesz na siłę do­paso­wać nogę z krzesła do fo­telu, nie ma szan­sy żeby to pa­sowało, żeby to wyt­rzy­mało. Brakowało mi kogoś. Ale znalazłam kogoś.
I wtedy kiedy już kogoś takiego poznałam zjawia się ON.
Patrzyłam cały czas na niego czując  ból w brzuchu.
To nie mógł być on. Minęło tyle lat , dokładnie 4 odkąd go nie widziałam , mogłam już zapomnieć jak on wygląda a teraz po prostu coś mi się pomieszało. Ale dlaczego czuję , ze to ktoś bliski.
Zdecydowałam , że podejdę do niego.
Przeszłam parę kroków w jego stronę , po czym chciałam zawrócić ale nie mogłam. Jedna noga chciała iść w przód a druga w tył.
Przez to wszystko wywaliłam się a wraz ze mną cała sterta papierów.
Chłopak pośpiesznie wstał z ławki , chciał do mnie podejść tak jakby chciał mi pomóc ale w ostateczności się powstrzymał.
I wtedy znów mnie olśniło. Przed chwilą powtórzyła się akcja z przed czterech lat. Wszystko wróciło. Wszystko! Boże dlaczego! Tyle lat próbowałam ułożyć sobie życie bez niego i właśnie kiedy jestem na etapie "zapomniałam jest wspaniale" on powraca. Skąd on w ogóle do cholery wiedział gdzie ja jestem!
To wszystko mnie przerosło. Nadal siedząc na chodniku , skuliłam się w kulkę i zaczęłam po cichu płakać.
Nazywajcie mnie beksą lub kim tam chcecie , tak .. jestem wrażliwa.
-Ej.. -usłyszałam ten głos. Wcale się nie zmienił. Ten sam , przecudny męski głos ale za to głos tępego idioty-nie płacz. Pomóc ci w czymś?-powiedział kucając przy mnie.
Znany mi wcześniej ból brzucha wrócił a serce biło jak oszalałe.
-Odejdź!-wrzasnęłam nie kontrolując się.
-Sory , ale o co tobie chodzi?-spytał zdziwiony-chciałem tylko tobie pomóc ale , jeżeli masz jakiś problem to raczej zgodzę się z tym stwierdzeniem , żeby nie pomagać nieznajomym.
O ludzie! On mnie nie pamięta.
Wytarłam łzę , spływającą po moim policzku po czym odwróciłam się w jego stronę.
Te same błękitne oczy. Ten sam uśmiech. Ta sama fryzura. Ale niestety ten sam charakter.
Patrzyliśmy na siebie przez jakiś czas kiedy ten westchnął i zaczął.
-Julia.. słuchaj..
O w dupe! Czyli jednak mnie pamięta..
-Nie!-przerwałam mu- skąd ty się do cholery tu wziąłeś.?
-Julia..-zaczął cicho- przepraszam.
-Że co? Ty sobie debilu jaja ze mnie robisz prawda? Przepraszam?-prychnęłam-czy wiesz, ja­kie to uczu­cie, gdy ktoś zdej­muję Ci opaskę z oczu, a Ty dos­trze­gasz swoją naiw­ność? Przychodzi czas, wspa­niały dzień lip­co­wy, w którym do­wiadu­jesz się, że ktoś przez tak długi czas Tobą ma­nipu­luje, gra i oszu­kuje, a Ty nicze­go nie zauważyłeś jak dotąd... Wiesz jak wte­dy wnętrze się czu­je? Gdy widzisz wreszcie, że Twój "ideał", który był całym Twoim światem - głośno się śmieje, bo zro­bił z Ciebie szmatę? Ja­kie to uczu­cie, gdy wychodzi na jaw je­go kłam­li­we "kocha­nie" ?-wreszcie wyrzuciłam to z siebie.
-Posłuchaj..-zaczął ale mu przerwałam
-Nie będę cię słuchać!-wrzasnęłam i dopiero wtedy się zdenerwował
-Lecz się kobieto! Ty się lecz! Manipuluję? Jak ja kurwa niby tobą manipulowałem! No jak ? Nigdy się z tobą nie przespałem ? Nie wzięłaś tego idiotko pod uwagę? Byłem tam cały czas z tobą! Nigdy cię nie zdradziłem! Posłuchałaś tego idioty Harrego , ale mi nawet nie dałaś się wytłumaczyć! Czy pomyślałaś chociaż przez chwilę jak ja się czułem?. Przez te cholerne pieprzone cztery lata o niczym innym nie mogłem myśleć!-Krzyknął- Tak przyznaję miałaś być jedną z tych dziewczyn , ale zrozum, że nią nie byłaś! Pokochałem cię ,ale ty najwyraźniej nie pokochałaś mnie na tyle , żeby dać mi dojść do słowa.
Zatkało mnie.
Wielka gula stanęła mi w gardle. Nie mogłam nic wykrztusić.
-Tsaa-prychnął-A teraz mnie ignoruj-wstał-proszę bardzo!-machnął rękoma i ruszył w przeciwną stronę.
-Nie!-krzyknęłam wstając , Niall odwrócił się w moją stronę-To znaczy.. -westchnęłam- to wszystko i tak niczego nie zmieni.. Po co wracać do czegoś co było tak dawno?
-Masz racje. Po co wracać do czegoś co było dawno , niech zostanie tak jak jest. Do widzenia Pani.
Powiedział obojętnie machając ręką w moją stronę po czym włożył ręce w tylne kieszenie i ruszył w przeciwną stronę.
_________________________________________________________________

Hi!
Już 2 rozdział 2 części tego opowiadania. Też krótki , ale będę właśnie takie dodawała ale za to o wiele częściej. Mam nadzieję że się podoba.
Wohoho Czyżby Niall zrezygnował?
Jak się Julia czuje?
I po tylu latach nie widzenia się wreszcie ze sobą gadali! *_*
Nulia *_* ♥♥♥
Niall+ Julia= Nulia 
Kocham was i prosze o komentarze , bo jak będzie więcej to nie co 2 dni ale codziennie będę dodawać :)
Pozdrawiam  




38 komentarzy:

  1. Love you, love you, love you, love you itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jujku to jest świetnie zakochałam się w tym opowiadaniu *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Aż mi się serio smutno zrobiło. Oni obaj się nie rozumieją , to aż boli mnie w brzuchu. :( To jest takie piękne opowiadanie i nie wiem co bym zrobiła gdybyś nie zrobiła 2 części.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps: Dziękuję , za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kocham kocham kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie go rozpoznała tylko szkoda że już kogoś ma. Ale jak przypuszczam niedługo to się zmieni. No cóż ona ma żal do niego bo myśli że wina leży po jej stronie, ona ma żal do niego bp myśli że wina leży po jego stronie a w rzeczywistości wina leży po obu stronach. No cóż liczę że Niall szybko wkroczy do akcji i będzie walczył o swoje szczęście i miłość, mam też nadzieję że Julia szybko przekona się do Nialla

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona nie dala mu nawet dojść do słowa, a mogla go wysłuchać choć przez chwilę. Totalna porażka nie dogadują się =/ oby to się zmieniło.. trzymam kciuki za ciebie Niall nie opuszczaj =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Niall'a: Niall!! Debilu coś ty narobił??!! o.O NIE zależy ci już na Julii?? O.o

    OMGGG rodział naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj <3 KOCHAAAAAM CZEKAM NA NEXTA I JAK ROZUMIEM KOLEJNY RODZIAŁ JUTRO *.* bo jaaak nie to się załamieeee ;ccc KOCHAAAAAAAAM <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Sam już nie wiem. Najważniejsze jest jej szczęście , ale jeżeli jest szczęśliwa to chyba lepiej nie próbować prawda?

      Usuń
    2. DO Niall"a: Nie ogarniam twojego podejscia... Przeciez ona moze udawac!! Jestes dziwnyyy, ale i tak bedziessz moim mezem *.*

      Usuń
    3. DO Niall"a: Nie ogarniam twojego podejscia... Przeciez ona moze udawac!! Jestes dziwnyyy, ale i tak bedziessz moim mezem *.*

      Usuń
    4. DO Niall"a: Nie ogarniam twojego podejscia... Przeciez ona moze udawac!! Jestes dziwnyyy, ale i tak bedziessz moim mezem *.*

      Usuń
    5. 1) Jak Julia się nie zgodzi być moją żoną to miejce będzie wolne więc się staraj maleńka :p
      Niall♥

      Usuń
  9. umarłam ;_; jezu jakie cudowne ! prooooszę cię szybko next !!
    (SPAM)
    Londyn.
    Zwyczajna dziewczyna.
    Dzień jak co dzień.
    Jedno spotkanie.
    On.
    Jedna osoba a tak wiele zmienia.
    Uratuje, pomoże, zaopiekuje się.
    Wspólne mieszkanie, plany, marzenia.
    Czy przyjaźń przerodzi się w miłość?
    Czy uda im się przetrwać kryzys jaki zagości w ich życiu?
    Jeśli czegoś chcesz, nie poddawaj się.
    Jeśli ci zależy, walcz.
    Jeśli kochasz pozwól odejść, lecz nie na zawsze.
    Zapraszam: http://when-i-should-have-kissed-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba <3 Niall nie ma co. Najpierw chce ją odzyskać, potem mówi jej że rezygnuje. Tak nie może być.!!! :D pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie, czy Harry pojawi się w II części tego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za to że piszesz , nawet nie wyobrażasz sobie ile to dla mnie znaczy. Popłakałam się na końcu tego rozdziału. Po prostu tak mi smutno :(
    -Lola♥

    OdpowiedzUsuń
  13. O boże! o jest po prostu piękne aaaaaaaaaaaaaaa boski boski boski.
    Pytanie do Nialla:
    serio zrezygnujesz z Juli?
    Do JUli:
    Nic nie czujesz już do Nialla>?
    Jak się czułaś gdy okazało się , że to on.
    Do Nialla:
    Jak wygląda teraz Julia według cb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie wiem , ja już na prawdę nie wiem , najważniejsze jest jej szczęście powiedziała , że gdy jest ze mną cały świat się jej wali po co jej to jeszcze komplikować najlepiej żebym zniknął z jej życia. Tak to chyba najlepsze rozwiązanie.
      Niall♥
      2.Nie wiem , trudno odpowiedzieć na to pytanie , a mam Chaza , który jest wspaniały.
      3.Przez chwilę moje serce się cieszyło , ale powtarzam przez chwilę , potem ukłucie w brzuchu i ból ale nie jestem pewna jeszcze jaki.
      Julia♥
      4. Gorąca , jezu najpiękniejsza dziewczyna jaką dał mi Bóg zobaczyć. Taka seksowan że najlepiej zabrał bym ją dla siebie i nikomu nie dał nie pokazał. Tylko moja
      Niall♥

      Usuń
  14. a i jeszcze jedno ale dla cb :)
    Kiedy następny i gdzie wyjeżdżasz na wakacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny jutro :) I wyjeżdżam do Nowego Yorku i na Sardynię :)

      Usuń
  15. jejjuuu kocham !

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział boski!
    Ej, zaraz, zaraz... ale jak to?! Dlaczego on sobie poszedł? Ja go już nie pojmuję...
    Czytając wcześniejsze odpowiedzi Nialla to załamałam ręce.
    No i jak tu nie ryczeć? :C
    Do Julii:
    - Dlaczego nie dałaś szansy Niallowi na wytłumaczenie się? Może miał dość mocne i przekonujące argumenty?
    - Jak poznałaś się z Chazą?
    - Marzysz o tym, by znów być u boku Nialla?
    Do Nialla:
    - Jeśli widziałeś na oczy Chaza, to czy pasuje On do Juii czy może byłbyś lepszym towaszyszem u Jej boku?
    - Gdybyście się nie pokłócili, to jak sądzisz, bylibyście do tej pory "razem"?
    - Czy na swojej drodze widziałeś istotę ładniejszą od Twojej BYŁEJ dziewczyny?
    Pozdrawiam, życzę dużo wenki i przede wszystkim: udanych wakacji! :*
    P.S. Cieszę się, ze dodajesz tutaj często rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wystraczyły mi słowa "to prawda" potem już chciałam tylko zapomnieć, nie chciałam nic o nim ani od jego słyszeć.
      2.Kiedy kończyłam liceum miałam wyjechać. Nie kontaktowałam się z nikim wszystkich ignorowałam nawet Alice i moją matkę. Kiedy leciałam samolotem koło mnie siedział właśnie Chaz.Chyba spodobałam mu się od początku bo cały czas do mnie gadał. Strasznie mnie wkurzał ale potem zauważyłam , ze jest bardzo zabawny i wygadany. Te właśnie cechy kochałam w Niallu. On mi napoczątku strasznie go przypominał z charakteru ale potem w głowie już tylko miałam Chaza , dzięki niemu zapomniałam i jestem mu bardzo wdzięczna.
      3) Nie , jest dobrze tak jak jest.
      Julia♥
      1) Nie pasuje. To jest totalny frajer jedyną osobą , która do niej pasuje to ja i nikt tego nie zmieni NIKT.
      2)Trudno mi powiedzieć , założę się , że ten pierdolony Harry wszystko by zrobił żeby nam przeszkodzić ale wiem jedno nie dał bym jej odejść. Więc chyba tak.
      3) Widziałem wiele mega seksownych lasek ale dla mnie Julia zawsze będzie moim ideałem. Może wiem jak to banalnie brzmi ale to chyba miłość.
      Niall♥
      Dziękuję i pozdrawiam ♥♥

      Usuń
  17. Swietny. Nastepny prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest zajefajne. <3
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Julii : Kochasz jeszcze Nialla ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wole się nad tym nie zastanawiać , mam teraz Chaza.
      Julia♥

      Usuń
  20. Mam nadzieję, że będzie Nulia forever xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że Niall będzie z Julią !! <33 Oni bardzo do siebie pasują! Nulia forever ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po drugim rozdziale moge stwierdzic ze zapowiada sie ciekawie druga czesc opowiadania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://horan-carter-1d.blogspot.com/ BARDZO GORĄCO POLECAM, ŚWIETNA FABUŁA, ROZDZIAŁY DODAWANE SZYBKO. OPOWIADANIE SZCZEGÓLNIE DLA FANEK HARREGO I NIALLA, JEDNAK POJAWIA SIĘ TAM RESZTA 1D. CZYTAJCIE I KOMENTUJCIE <3
    ps. przepraszam za spam, ale naprawdę polecam to opowiadanie.
    Natomiast twojego bloga kocham i czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń