środa, 13 marca 2013

Rozdział 10

Rozdział 10.
Julia:
Wstałam dzisiaj dość rano , nie chciałam aby powtórzyła się ta sytuacja z przed paru dni. Wstałam i powolnym krokiem zeszłam na dół . No cóż znów nie ma rodziców... Zrobiłam sobie śniadanie po czym je zjadłam.Szybko ubrałam się i umalowałam po czym wyszłam z domu.
Szłam powoli , nie śpieszyłam się ponieważ miałam dużo czasu.
Nie daleko domu dziewczyny stał dom Nialla , gdy Julia przechodziła koło niego , wszystkie wspomnienia do niej wróciły. Na samą myśl uśmiechnęła się do siebie.
-No i co zastanowiłaś się ?-usłyszała za sobą idealny głos chłopaka , a po chwili poczuła jego ręce na swoich biodrach.
-Tak zastanowiłam się , i wiem że to nie jest dobry pomysł więc.-wzięła wdech-Nie Horan.
Nic nie odpowiedział , tylko się uśmiechnął do siebie zadziornie i zdjął swoje ręce z jej bioder.Znów wróciła w jego oczach ta iskra. Dziewczyna nieco zdziwiona odsunęła się od niego i szła dalej w stronę szkoły.
Chłopak dogonił ją po czym szedł krok w krok z nią.
-Horan , odejdź powiedziałam nie lubię ciebie , nie chcę mieć z tobą nic wspólnego.
Blondyn nic nie odpowiedział tylko uśmiechnął się do siebie.
-Moje nazwisko brzmi pięknie w twoich ustach., jestem ciekawy jak brzmiałoby moje imię .Wykrzykiwane przez ciebie, w nocy.-Szepnął jej do ucha po czym się odsunął i chytrze uśmiechnął.
Nie wiem dlaczego ale kochałam ten uśmiech.
Dopiero po chwili dotarło do niej to co chłopak powiedział , przez co cała się zarumieniła.
-Grabisz sobie Horan -powiedziała nie patrząc na niego , za wszelką cenę chciała ukryć zarumienienie przed Niallem.
-A ty słodko wyglądasz jak się rumienisz.-powiedział , wiedząc , że to wywoła jeszcze większy rumieniec na jej twarzy.
Co się z tobą dzieje jeszcze parę dni temu mi to zapewniałeś.. , nie miałam być wykorzystana ... a jednak się myliłam..
Weszli do szkoły. Razem . Brunetka ruszyła w stronę szafki ,a niebieskooki w stronę kumpli. Dziewczyna spoglądała co chwilę na chłopaka widziała , że się z czegoś śmieją , po chwili ich spojrzenia się spotkały. Chłopak zaczął iść w jej stronę bardzo pewny siebie.
Chwycił ją za rękę po czym pociągną bez słowa za sobą.
-Czemu to robisz? -spytał po chwili.
-Ale co ?-udała , że nie wie o co chodzi
-Cały czas rozbierasz mnie wzrokiem , nie możesz przestać na mnie patrzeć - powiedział uśmiechając się od ucha do ucha.
-Wcale nie..- szepnęła cicho spuszczając wzrok , i przyglądając się swoim butom. Nie wiedziała , że chłopak to zauważył.
-Znów się rumienisz- parsknął cichym śmiechem - pociągasz mnie kotku -zamruczał do jej ucha.
Dziewczynę przeszły miłe dreszcze.
-Niall odejdź ile razy mam to mówić... Jak na ciebie patrze to mi się wymiotować chce , czuje wstręt do ciebie.
-Podniecam cię -powiedział
-Wcale nie , nie podnieca mnie koleś który za wszelką cenę chce mnie przelecieć- powiedziała cicho , ale patrząc mu prosto w oczy.
Zaśmiał się.
-Ale ja naprawdę chcę cię poznać , potem oczywiście za twoją zgodą mógłbym cię zaliczyć.-powiedział dotykając ramienia dziewczyny. Nie odsunęła się. Jego dłoń sunęła wzdłuż ramienia Julii , muskał opuszkami palców jej szyję i ramiona. Dziewczyna nic , nie robiła tylko stała w miejscu , chłopak lekko zahaczył palcem o ramiączko jej biustonosza po czym chciał je z sunąć ale brunetka się odsunęła.
-Nie dociera to do ciebie!? Nie chcę mieć z tobą nic wspólnego-warknęła
Dopiero w tej chwili chłopak zdał sobie sprawę , że jego pożądanie zaszło za daleko , ujrzał w jej oczach strach zmieszany z czymś jeszcze ale nie był pewny z czym. Odszedł jakby nigdy nic.
Dziewczyna stała na środku korytarza , nie zwracała uwagi na to , że cała szkoła na nią patrzyła ponieważ największy przystojniak w szkolę się do niej dopierał  , była zdziwiona nie sądziła , że chłopak odejdzie.


Minęły już dwie lekcje , teraz miał być angielski. Dziewczyna stała przy swojej szafce i wyciągała potrzebne jej książki. Zamknęła szafkę , już miała iść w stronę szkoły , ale ktoś zasłonił jej jedną ręką oczy a drugą przyciągną do siebie.
-Cześć kotku-zamruczał jej do ucha lekko go przygryzając- porywam cię -dodał po chwili
-Niall - wrzasnęła , ale chłopak zareagował szybko i zasłonił jej buzię ręką , żeby nic już nie mówiła..
-Ciii-szepnął i wyprowadził ją ze szkoły.
Puścił ją a ta od razu zaczęła wymawiać mu rzeczy jakich nie powinien robić.
-Niall! Wagary są złe! Nigdzie z tobą nie idę.
-Kocie ... jedne ci nie zaszkodzą
-Phiii - prychnęła ale się zgodziła na co chłopak tylko się uśmiechnął.
-No to gdzie idziemy?-spytała nagle
-Nie wiem ... albo i wiem! Nie zgodziłaś się iść ze mną do kina więc teraz idziemy.
-Hmm.. to nie jest taki zły pomysł - powiedziała i lekko uśmiechnęła się do chłopaka , na co ten jeszcze szerzej do niej.
Szli powolnym krokiem w stronę kina. W pewnej chwili chłopak złapał ją za rękę. Dziewczyna spojrzała na ich splecione ręce . Zdziwiła się po czym , próbowała swoją wyrwać.
-Nie pozwolę ci- powiedział- albo idziemy razem za rękę , albo chodźmy do mnie do domu to pokaże ci moje umiejętności.. w łóżku-szepnął jej do ucha.
Dziewczyna cała zaczerwieniła się , i już nie odezwała dając za wygraną i cały czas trzymając rękę Nialla.
Chłopak bardzo usatysfakcjonowany , spojrzał na nią i parsknął śmiechem.
On chce mnie tylko wykorzystać , dlaczego mu ulegam ... Dlaczego?
-No... na jaki film chcesz iść?- spytał zatrzymując się przed kasą z biletami.
Kasjerka gdy zobaczyła Nialla jak nowo narodzona , zaczęła obsługiwać kasę , podrywając przy tym Nialla.
O dziwo chłopak nie zareagował , tylko jeszcze mocniej ścisnął moją dłoń , tak jakby chciał jej to pokazać.
Ale ja nie jestem jego...
Najwidoczniej kasjerce się to nie spodobało ponieważ już nie była taka miła.
-Nie wiem może na ...- zaczęła przeglądać filmy-o już wiem ! Chodźmy na "miś i ja".!
-Serio...?-spytał chłopak- przecież to bajka... Dla dzieci.., chodźmy na przykład na "tylko seks"-powiedział przy czym dziwnie zaczął ruszać brwiami...
-Nie! Albo idziemy na to co ja chcę , albo wcale...
-Uuuu ... stanowcza.. Lubię takie -znów szepnął jej do ucha
Dziewczyna przewróciła teatralnie oczami , i powiedziała.
-Czyli poprosimy dwa bilety na "Miś i ja".
Kasjerka cicho się zaśmiała , na co chłopak lekko się zarumienił...
-Przynosisz mi wstyd skarbie- szepnął Julii do ucha.
-I dobrze - powiedziała usatysfakcjonowana.
-20 funtów-powiedziała kasjerka.
Chłopak wyjął portfel i zapłacił , po czym znów złapał Julię za rękę i ruszył w stronę sali.
Julia jak małe dziecko żuciła się na jedzenie przy kinie.
Chłopak uśmiechnął się i ruszył za nią , pewnie nie wiedziała , ale on też kochał jeść.
-Co chcesz?- spytał.
-A co cie to  - powiedziała wystawiając język - sama sobie kupię , no więc-zwróciła się do sprzedawczyni- poproszę popcorn i colę- chciała mówić dalej ale Horan jej przeszkodził
-Czyli ten zestaw dla dwojga-wyją portfel i zapłacił .
Chłopak wziął picia ze sobą a popcorn wepchnął dziewczynie i kazał jej trzymać.
-Mogłam sama zapłacić -powiedziała.
-Ale to ja cię zaprosiłem , więc nie marudź -powiedział lekko zdenerwowany..
Koło chłopaka , przechodziła wiele dziewczyn , które do niego zarywały , na co ten tylko odpowiadał im seksownym uśmiechem , co wywołało u Julii złość.
-Przestań -szepnęła chcąc wejść do sali , w której mieli obejrzeć film.
-Zazdrosna? -spytał a na jego twarzy za widniał zwycięski uśmiech..
-Nie .. to znaczy.. oj już nie ważne
Blondyn parsknął śmiechem , po czym weszli razem do sali...
-Nie wierze , że poszedłem na taki film -powiedział siadając koło Julii.
Dziewczyna nic nie odpowiedziała , tylko sztucznie uśmiechnęła się do chłopaka.
Zgasły światła , zaczął się film. Chłopak nie mógł się skupić , cały czas patrzył na siedzącą koło niego kobietę .Julia...
Jaka ona jest piękna.
Chłopak pochylił się nad nią , po czym musnął jej wargi swoimi.
Dziewczyna zszokowana , spojrzała na chłopaka , na co ten zadziornie się uśmiechną i zaczął jeździć ręką po jej kolanie.
-Niall ! -wrzasnęła i wybiegła z sali.
Chłopak siedział sparaliżowany w sali , i parzył się w to miejsce , w którym jeszcze przed chwilą siedziała dziewczyna. Szybko się ogarnął i wybiegł za dziewczyną
-Julia! Przepraszam , nie wiem co mnie opętało- krzyczał szukając jej -jestem kretynem -szepnął do siebie -kocham cię...
Co się stanie dalej? Czy Julia mu wybaczy? Czy Niall się zmieni? Czy to prawda , to co sam przed sobą wyznał?
_______________________________________________________
Cześć! Woah dziękuje za ponad 3100 wyświetleń! Huhuhu Blog ma już około 20 dni :D Dziękuję za miłe komentarze . Możecie zadawać pytania bohaterom :)
Miłego tygodnia xx.!







43 komentarze:

  1. Kolejny boski rozdział. xx Jaki Niall podrywacz. Haha ;3 I tak go kocham. Jeszcze raz co do rozdziału to: kocham, kocham, kocham <3 Jestem już uzależniona od tego opowiadania.
    Pytanie do Niall'a: Naprawdę kochasz Julię ?
    Czekam z niecierpliwością na kolejny.
    + jeśli chciałabyś przeczytać, mój blog: http://love-dreams-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Chyba tak.. , jak odeszła poczułem ból , a jak się do mnie uśmiechnęła bez przymusu to poczułem tak zwane motylki w brzuchu lekkie , ale były... to chyba miłość prawda? Sam nie wiem...
      Niall ♥

      Usuń
    2. NIALL JEŚLI NIE NAPRAWISZ TEGO Z JULIĄ TO CIĘ ZABIJE !-taka tam groźba ,skarbie.♥ Powodzenia. X

      Usuń
  2. BOSKI! DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI ~! DZIĘKUJE ŻE DODAŁAŚ A TERAZ DODAJ NASTĘPNY BŁAGAM ! PROSZE !UHUHU ZBOCZONY NIALL!
    Julia jak się czułaś gdy Niall cię pocałował? Wtedy w kinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Kinga <3

      Usuń
    2. Trochę się zaskoczyłam , chciałam odwzajemnić sama nie wiem dlaczego ,chociaż taki krótki wywołał u mnie motylki w brzuchu...
      Julia ♥

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. + zapraszam (blog o Kings of Leon,dop. zaczynam,więc..;P) http://kings-of-leon-x.blogspot.com/ xx

      Usuń
  4. Świetnie <3 <3 <3
    Pytanie do Nialla: Czy nadal chcesz przelecieć Julię?
    Pytanie do Julii: Czy chciałabyś przespać się z Niallem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę mam na nią ochotę przecież to normalne jak kogoś się lubi , bądź kocha ale ja wcale nie mam ochoty ją przelecieć a potem zostawić jak robiłem to przedtem.
      Niall ♥
      Nie wiem , nigdy jeszcze tego nie robiłam
      Julia ♥

      Usuń
  5. świetnie :)
    jaki obrót spraw ;D

    zapraszam na nowy rozdział; http://heart-attack-lets-just-be-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Niall'a: NIE ROZUMIEM TWOJEJ ODPOWIEDZI POWYŻEJ ^^
    Wcześniej zapytany czy jesteś prawiczkiem odpowiedziałeś ,że tak ,a teraz mówisz ,że nie masz ochoty ją przelecieć a potem zostawić tak jak wcześniej O.o
    [SPAM]
    Chciała bym zaprosic cie na bloga ,który prowadzę z @Forever alone. Autorką bloga Reason to smile ,który obserwujesz.
    Historia o Avalon ,Emily ,Niall'u i Zayn'ie. We czwórkę nie radzą sobie z życiem. Avalon jest w toksycznym związku ,Niall chce ze sobą skończyć ,Emily okalecza się i "ktoś" ją nachodzi ,a Zayn wpadł w nałóg. Ciągle pije i pali.Co się stanie jeżeli ta czwórka się pozna ?
    http://suffering-in-many-ways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy niby powiedziałem , ze jestem prawiczkiem?
      Niall ♥

      Usuń
  7. Weszłam na twojego bloga i mam kilka uwag.
    Czytałaś może opowiadanie Reason to smile autorki Forever alone ?
    Historia jest o Niallu i Jasmine.Piszę to dlatego ,ponieważ w jej opowiadaniu Niall jest wredny. Co nie zdarzało się wcześniej na blogach. Jestem zakochana w blogach na blogspot ,więc je ciągle czytam.Zawsze Niall jest przedstawiany jak nieśmiały chłopak i rzadko jest głównym bohaterem w opowiadaniach,ale tu nie chodzi o to. Fabuła opowiadania jest dość podobna. Niall jest wredny dla głównej bohaterki ,ma dziewczynę i później zakochuje się w niej dokładnie jak w RTS.Szczerze to nawet niektóre momenty przypominają mi jej opowiadanie. Np. w tym rozdziale jest jakaś napięta sytuacja między bohaterami (tak jak w RTS) bohaterka ucieka ,a Niall mówi Kocham Cię czy coś w tym stylu. Kolejną uwagą jest twój styl pisania. Najpierw pisałaś coś takiego "Wstałam z łóżka" "Dziewczyna była roztrzęsiona" a teraz robisz to na odwrót. Pisownia jest podobna do RTS. Znasz jakiś blog ,gdzie tak autorka pisze ? Bo ja nie. Opowiadanie jest fajne i to bardzo. Na prawdę wciąga mnie. Aż chce się kolejny rozdział.Jednak zawsze piszesz krótkie rozdziały i to jest minus. Na szczęście ten rozdział był troszeczkę dłuższy.Mam nadzieje ,że następny będzie o wiele dłuższy. Mam nadzieje ,że cię nie uraziłam i wcale cię nie hejtuje.Po prostu stwierdziłam ,że trochę krytyki ci się przyda.
    Teraz takie tam z innej beczki: Kiedy dodasz kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest podobny... znam wiele blogów w tym stylu pisane i to nie znacza , że ja tak nie mogę , a sytuacja tu przedstawiona jest kompletnie inna :)
      Ja mieszam raz pisze z punktu narratora , a raz z Julii lub Nialla.
      Nie uraziłaś mnie , krytyka się przydsa :D
      Hmmm myślę , że dodam dzis lub jutro zobaczę czy się wyrobię , a i jakby co u mnie Niall jest kompletnie inny niż w RTS , a tak poza tym kocham ten blog (mowa o RTS)

      Usuń
  8. OMG ! Wymiękam *________________________*
    Mam kilka pytań do Julii. Niall'a nic nie pytam ,bo jest zboczony XD
    Taki tam joke :D
    Dlaczego uciekłaś z kina ?
    Podoba Ci się Niall ?
    Uważasz ,że mogła byś z nim być ?
    Co czułaś jak złapał cię za rękę ?
    Dlaczego nie puściłaś jego dłoni ? Ohhh WHY ? W H Y ? Mogła by być między wami fajna akcja. Julia no weś się ogarnij ,no ! :D
    Chociaż i tak myślę ,że Niall od tak by Julii nie przeleciał. Owszem ma na nią ochotę ,ale bez przesady. W odpowiednim momencie blondasek się opanowuje :D Nie zgadzam się.Moim zdaniem to opowiadanie nie przypomina aż tak bardzo mojego. W tym opowiadaniu Niall jest STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAASZNIE ZBOCZONY ,a u mnie nie :D
    Wiesz mogę dać ci radę ? Najlepiej zrób tak ,żeby oni w najbliższym rozdziale to zrobili i będziesz miała spokój tak jak ja :D Nie ,żeby coś ,ale wiesz czekam na taki rozdział.
    Boże jak ja się rozpisałam o.O KOCHAM tego bloga ,naprawdę <3
    Mogę liczyć na rozdział ? Albo 2 w jednym dniu ? Proszeee. Mój brat jest w szpitalu ,a twój blog poprawia mi humor. To jak ?
    Naprawdę ładnie ,ładnie proszę.
    Pozdrawiam /Forever alone bichess :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Uciekłam ponieważ Niall znów się do mnie dobierał , myślałam , że naprawdę chce mnie poznać a nie tylko przelecieć i zostawić.. naprawdę nie wiem już co o nim myśleć...
      2.Podoba mi się , nawet bardzo , ale nie mogę mu tego powiedzieć ani w żaden sposób pokazać .. boję się..
      2.Gdybym go lepiej poznała to może ... nie jest mi obojętny..
      3.Przeszły mnie dreszcze ale te miłe , a serce zaczęło mi bić bardziej , jejku nie wiem co on ze mną robi..
      4.HAhhahaha może następnym razem puszczę..
      Julia ♥
      Myślę , ze dobrze myślisz co do Nialla , chodź wiesz...
      hahah dziękuję , ze tak stwierdzasz , i może wykorzystam twoją radę . Jejku naprawdę dziękuje za miły komentarz , życzę zdrowia bratu ♥

      Usuń
  9. aha i...
    DODAJ OBSERWATORÓW BO MNIE WKURZASZ NORMALNIE ! NIE MOGĘ BYĆ NA BIEŻĄCO Z ROZDZIAŁAMI ! PROSZĘ CIĘ DODAJ TYCH OBSERWATORÓW,NO ! Z góry dziękuje /by bitchesss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! ;)

      Usuń
    2. Ej a pomóż mi jak to zrobić ?
      huehueheu jestem nie ogarnięta.. :D

      Usuń
    3. no to wchodzisz w "układ" naciskasz dodaj gadżet tam po lewej masz napisane "podstawowy" "więc gadżetów" "dodaj swój" naciskasz na "więcej gadżetów i tam na pierwszej stronie masz obserwatorów. Dodajesz i już.:)

      Usuń
  10. Zajebisty rozdział! <3
    -Czy będziesz chciała być z Niallem? - Pytanie do Julii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ... podoba mi sie ale nie wiem czy to miłość
      Julia ♥

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. naprawdę spróbuję :D a jak nie dzisiaj to obiecuję , że jutro ♥

      Usuń
  12. genialnie *.* dodaj dzisiaj nowy,bo eksploduję! :D x

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaj dziś nowy,długi *.*
    Kocham to opowiadanie! Podoba mi się taki zboczony Niall,nie rób z nich za szybko pary :D
    Podoba mi się to że ona mu ulega,a potem się opanowuję x Haha on też potem stwierdza że przegiął,696969696969696969696969696969.
    ZBOCZONY NIALL,AWW <3
    Dodasz dziś rozdział ? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodaj dziś,bo Cię zaspamuję x
    masz twittera? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ale wiesz co muszę ogarnąć jak się nazywam bo dawno nie wchodziłam , jak już ogarnę to ci prześle ♥

      Usuń
  15. okej,trzymam Cię za słowo <3
    A teraz już nic więcej nie piszę,bo zużyjesz czas na odpowiadanie a nie na pisanie rozdziału x

    OdpowiedzUsuń
  16. HAHAHAH OMG NAJLEPSZY ROZDZIAŁ JAKI CZYTAŁAM !!!!!!!! DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ DODAJ !!!!!! BŁAGAM ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz rozdział ?? Proszę pisz.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrej weny życzę xx czekam,czekam :Dx

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG ! JARAM SIĘ *______* Będzie rozdział ,będzie ,będzie ,będzie i huj. ♥/Weny życzę.Pozdrawiam Forever alone

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Mam mało napisane... Nie wiem może zaraz skończę , ale nie obiecuję , że będzie długi ♥

      Usuń
  21. Ja pierdole ja pierdole kocham twojego bloga jest cudowny niesamowity i niall o Boże kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdole ja pierdole kocham twojego bloga jest cudowny niesamowity i niall o Boże kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie, ciekawie, ale... nie za szybko to wyznanie? ;p

    OdpowiedzUsuń