czwartek, 14 marca 2013

Rozdział 11

Rozdział 11
Julia:
Chciałam wybiec z kina ale w ostatniej chwili zdałam sobie sprawę , że nie mam zielonego pojęcia jak wrócić. Ehhh nie no... Zostało mi tylko jedno , czyli pójść po Nialla...
Chłopak biegał po centrum i szukał dziewczyny , jeszcze nigdy w życiu się tak nie przejął.
-Kurwa... gdzie ona jest?-mówił do siebie.
Stanął z boku i przyglądał się wszystkim.
-Horan...-usłyszał za sobą cichy szept. Odwrócił się i ujrzał ją . Bez zastanowienia podbiegł do brunetki i z całej siły ją przytulił.
-Kobieto!? Co ty robisz? -oderwał się od niej- czemu wyszłaś?
-No nie wiem hmm.. zastanów się -powiedziała sarkastycznie
-Oj wiem , że masz na mnie ochotę ale nie mogłaś tego powstrzymać ? Nie musiałaś wychodzić... -powiedział z rozbawieniem.
-Niall!-krzyknęła i cała się zarumieniła.
-No widzisz jak na ciebie działam?-przyznał po czym schylił się do niej i wyszeptał-nie musisz tego ukrywać skarbie , chodź dokończymy to co zaczęliśmy..- dziewczyna chciała odpowiedzieć ale jej nie dał bo zaczął muskać jej szyję swoimi wargami.
-Niall-dziewczyna z trudem wykrztusiła- tu.. są ludzie-nie mogła znieść podniecenia jakie teraz przeżywała
Chłopak oderwał się od niej i musnął jej nosek palcem.
-Spostrzegawcza jesteś księżniczko.
Dziewczyna prychnęła po czym powiedziała.
-To co wracamy?
-Nie myśl sobie , że tak szybko się mnie pozbędziesz..-odpowiedział przyciągając jej ciało do siebie- nie dzisiaj - szepnął i przygryzł lekko płatek jej ucha , po czym przejechał językiem w dół jej szyji , wiedział jak to na nią działa.
-Horan - szepnęła -przestań.
Chłopak zadowolony odsunął się od niej , po czym złapał jej rękę i poszedł w stronę sklepów.
-Gdzie idziemy?-spytała.
-A nie wiem, tak sobie pochodzimy ...-odpowiedział- Potrzebna ci nowa bielizna?-spytał jakby nigdy nic
Przecież to prywatna sprawa...
-Yyy... a co cię to obchodzi?-spytała zdziwiona.
-A martwię się o ciebie-powiedział po czym znów szepnął do jej ucha - bo niedługa ta co masz na sobie może być z ciebie zdarta a przy okazji zniszczona.
-Chłopczyku możesz jedynie sobie pomarzyć-powiedział po czym odsunęła się od chłopaka
-Lecisz na mnie -odparł bez wahania- Wszystko we mnie , cię pociąga ..Moim dodatkowym plusem jest to, że jestem świetny w łóżku. Nawet nie potrafisz wyobrazić sobie tej przyjemności kochania się ze mną… Jeśli chcesz, mogę pokazać ci, co potrafię.
Dziewczyna spojrzała na niego jak na idiotę , nie miała pojęcia czy on żartuje czy mówi poważnie , ciężko było to wyczuć , ponieważ chłopak nie mal zawsze się popisywał. Ku jej zaskoczeniu Niall przeszywał ją uważnym spojrzeniem obserwując każdą zmianę w jej mimice twarzy ale i tak wyraźnie widziała , że patrzy na jej wargi.
-Nie mam ochoty wypróbowywać twoich zdolności.-powiedziała stanowczo
-Hmm to może dziś u mnie ? Moglibyśmy pójść do mnie i trochę no wiesz... się poznać?-zamruczał przyciągając ją do siebie , ich ciała otarły się o siebie tworząc miłe napięcie.
-Ty wcale mnie nie słuchasz! Mówiłam nie chcę mieć z tobą nic wspólnego!
-Ty i ja .. Nie udawaj .. Pociągam cię- powiedział bez chwili zawahania 
-Jesteś okropny , nie zbliżaj się do mnie 
-Złość piękności szkodzi kotku- powiedział i jeszcze bliżej się przysunął-No chodź -znów złapał jej rękę i pociągnął za sobą.
Weszli do sklepu.
O dziwo nie był to sklep z ubraniami , ani nic podobnego , był to sklep z telefonami.
-No -powiedział-który polecasz?-spytał
-Hmm..-dziewczyna puściła jego rękę i zaczęła oglądać komórki
-O! Ten jest super- brunetka wskazała na dość dobrego smartphona.
-Podoba ci się? -spytał uważnie się mu przyglądając
-No jest super! A co?-spytała nie wiedząc o co chodzi
-A nie nic..-powiedział po czym zwrócił się do sprzedawcy-Dzień dobry , chciałbym kupić tą komórkę.
Po paru minutach chłopak i dziewczyna wyszli ze sklepu z zakupionym telefonem.
-Trzymaj-powiedział blondyn trochę zawstydzony , dając brunetcę torbę z telefonem. Pierwszy raz w życiu dawał coś dziewczynię ... Zazwyczaj to one dawały mu.
-Ale po co?-spytała trochę zdezorientowana
-Pamiętasz jak ci zniszczyłem telefon? To nowy na przeprosiny... -powiedział i spuścił lekko wzrok.
Czy Niall Horan właśnie się zawstydził?
-Ojejku! -krzyknęła uradowana Julia-Dziękuję!!-rzuciła mu się na szyję , i cmoknęła go lekko w policzek.
Niebieskookiego przeszły dreszcze , i poczuł miłe ściskanie w brzuchu.
Jejku! Dziewczyno co ty ze mną robisz?
Chłopak jak nowo narodzony , jeszcze mocniej przytulił do siebie dziewczynę.
-Proszę- powiedział  , a dziewczyna odsunęła się od niego , lekko zarumieniona 
-Ślicznie wyglądasz jak się rumienisz pasuję ci to do tej czerwonej bluzki.-Spojrzał na jej bluzkę po czym stanowczo stwierdził- ale bardziej pasowało ci by to bez niej.
-Niall !! Znowu zaczynasz? Mówię nie!
-Jesteś uparta.I o dziwo mnie to kręci, Nie mam pojęcia dlaczego. Z natury jestem raczej leniwy i nie chce mi się starać ale.... nagroda jest dość kusząca.
-Nie będę niczyją nagrodą ani własnością Horan! 
-A kto tak powiedział? - spytał spokojnie chłopak -jesteś zarezerwowana dla mnie , nikt inny nie może cię tknąć-przyznał, po czym nachylił się nad nią i pocałował ją w kącik ust.Wiedział ,że to co powiedział jeszcze bardziej zakłopota dziewczynę.
-Chodź musimy wracać - dodał po chwili.
Dziewczyna nadal nie rozumiała o co mu chodzi , ten chłopak staję się coraz bardziej interesujący... Czy kiedyś wyznają to "coś" przed sobą?
__________________________________________________________
Cześć! Przepraszam , że taki krótki ale nie planowałam dzisiaj dodać ... Dziękuje wszystkim za miłe komentarze , naprawdę gdyby nie one nie dodałabym . Kocham was !uhuhu jutro piątek! <3 Wiem taki bez sensu ,ale następny będzie długi i mam nadzieje , ze fajny :D 


38 komentarzy:

  1. Bombowy *__* Pyt do Horana: na serio chcesz ją przelecieć? ;P & pyt do Julii: dlaczego ukrywasz to co do niego czujesz? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie ujął bym tego w ten sposób. Pociąga mnie i to bardzo , ale jak powie nie , to dla mnie znaczy nie , lecz próbuję to dla mnie normalne przecierz jestem chłopakiem ale wiem jedno jest dla mnie ważna jak nikt inny
      Niall ♥
      Ja tak naprawdę nie jestem pewna swoich uczuć.
      Julia ♥

      Usuń
  2. BOŻE *_* ŚWIETNE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG! oMG MASZ TALENT ! BARDZO BARDZO MI SIE PODOBA TEN BLOG! JEDEN Z ULUBIONYCH ! MÓJ STYL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham napalonego Horana *_*
    Mam kilka pytań.
    Do Niall'a:
    Czemu nie powiesz Juli co do niej czujesz ?
    Dlaczego zachowujesz się do niej w ten sposób ?
    Masz zamiar zmienić się dla Julii ?
    Podoba ci się jakaś dziewczyna ? (nie licząc Julii ,bo ją "niby" kochasz) Czy spodobał ci się ktoś w kinie ?
    Dlaczego jesteś tak cholernie uparty ,kiedy ona mówi "NIE" ?
    Co zamierzasz dzisiaj robić z Julią ?
    Do Julii:
    Nie uważasz ,że zachowanie Horana jest słodkie ? No wiesz ,tak strasznie się o ciebie stara.Nawet odkupił ci telefon. Nie uważasz ,że powinnaś mu to wynagrodzić ? (bez skojarzeń.wynagrodzi tak jak uważa.) No wiesz. Nie koniecznie iść z nim do łóżka ,tylko na przykład dać mu szansę ? Umówić się z nim czy coś. Zresztą zrobisz jak uważasz.
    Podoba ci się sposób w jaki Horan cię przytula ,całuje ?
    Dlaczego nie powiesz mu co czujesz ? Czego się boisz ,że cię odrzuci czy cię zrani ? Rozumiem ,boisz się.Strach jest normalny ,ale nie uważasz ,że mimo to powinnaś mu wyznać swoje uczucia ?
    Boże jak ja się rozpisałam o.O Po prostu twój blog tak na mnie działa. Następny będzie jutro ? (w piątek) Proszę *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Boję się , nie wiem tak naprawdę co ona o mnie myśli , a co do moich uczuć nie jestem pewien.
      2. Pociąga mnie i to bardzo. Ale zarazem jest dla mnie bardzo ważna dla niej mógł bym czekać nawet na "to" aż do ostatniego dnia mojego życia.
      3. Jak tylko tego zapragnie , to tak.
      4.Było , dużo ładnych dziewczyn ale w kinie całą uwagę skupiałem na Julii , mrr ona jest boska
      5. Ja wiem swoje. Wiem , że ją podniecam.
      6. Hmm mam swoje plany , mam nadzieje że mi w nich nie przeszkodzi.
      Niall ♥
      1.Z resztą , chyba masz rację , powinnam dać mu szansę.
      2.Tak , i to bardzo wtedy czuję się taka bezpieczna.
      3.Boję się , ze to co mówi i robi to tylko dla żartów , że tylko chce mnie przelecieć a potem zostawić.
      Julia ♥
      Nie wiem czy dzisiaj dodam , ale ehh .. postaram się ☺ dziękuję! <3

      Usuń
  4. O BOŻE ŚWIETNY! jejku dziewczyno dopiero co dodałaś a ja chce następny!
    mam pytanie do Nialla:
    Jak się poczułeś gdy Julia cię cmoknęła?
    \ps kocham cie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.To tylko małe cmoknięcie a ja poczułem się jak w niebie nie sądziłem nigdy , ze dziewczyna sama to zrobi.
      Niall ♥

      Usuń
  5. WOAH ŚWIETNY! CZEKAM NA NASTĘPNY !

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie :D Dodasz jutro next? Bo w końcu PIĄTEK <3

    OdpowiedzUsuń
  7. to opowiadanie jest po prostu hsjkasfuarwfkajfczsn ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny nieziemski rozdział. Haha. Napalony Horan ;3 Świetnie napisany. Już nie mogę doczekać się next <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie dziś nowy :D?
    Do Niall'a :
    Cały czas masz ochotę na seks?
    Z iloma dziewczynami już spałeś?
    Co miałeś na myśli mówiąc ''Jesteś zarezerwowana dla mnie , nikt inny nie może cię tknąć.''
    Ile dziewczyn już wykorzystałeś? Przeleciałeś i zostawiłeś?
    Co najbardziej podoba Ci się w Juli?
    Do Juli:
    Masz czasami ochotę na seks?
    Pociąga Cię Horan?
    Co najbardziej podoba Ci się w Niall'u?
    Miałaś już chłopaka?
    Do Autorki:
    Będzie dziś rozdział? Proszę x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest prawiczkiem. Wcześniej tak odpowiedział w pytaniu -Avalon Xx

      Usuń
    2. 1. Ale nie z byle kim. Julia jest tą jedyną. Chyba...
      2. Nie wiem
      3. Chciałem jej dać świadomość , że ja tak łatwo się nie poddaję.
      3. Nie mówił bym tego w ten sposób , one same tego chciały..., nie myślę , że czuły się wykorzystane , jak Julia to nazywa .
      4. Nie licząc jej wyglądu (a jest boski) to wszystko. Jest poprostu idealna ona jest sobą , nikogo nie udaje , nie jest pierwszą lepszą , szanuje siebie i innych , jest kimś kogo jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem. Naprawdę wszystko w niej mnie kręci
      Niall ♥
      1. Nigdy jeszcze tego nie robiłam , ale nie powiem tego Niallowi , za pewne wyśmiał by mnie , chodź nie wiem.. Boje się , chciałabym zrobić to z osobą , którą naprawdę kocham , lecz nie powiem Niall czasem mnie pociąga ale mu tego nie powiem , nie jestem pierwszą lepszą.
      2. I to bardzo ale jak już wspomniałam , nie powiem mu tego.
      3. Jest bardzo uroczy. Kocham jego uśmiech , gdy widzę jak się uśmiecha widzę , ze jest to szczere , nie wspomnę już o oczach w które mogłabym się wpatrywać całymi dniami. Znam jego wiele wad a pomimo tego nadal go lubię a nawet bardziej niż lubię , strasznie mi się podoba .. Nie wiem czy to miłość , ale niektórzy tak uważają , że jak się akceptuję człowieka i nie widzi jego wad to miłość.
      4. Miałam w gimnazjum , ale nie było to nic wielkiego raczej byłam z nim ,żeby kogoś mieć , ale po miesiącu się rozstaliśmy , nie tak jak Alice.
      Julia ♥
      Nie wiem , zobaczę :D

      Usuń
  10. Co pięć minut wchodzę tu,żeby zobaczyć czy dodałaś rozdział.
    Ale nie ma Cię,bo nie odpowiedziałaś na pytania.
    CZEKAM,MUSISZ DZIŚ DODAĆ BO UMRĘ Z CIEKAWOŚCI x

    OdpowiedzUsuń
  11. brak słów normalnie *.* kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodasz nowy,tak na dobry początek weekendu? :Dxx Amy x

    OdpowiedzUsuń
  13. nie no normalnie zboczony i podniecony Horan mnie rozwala haha ja dłużej nie wytrzymam pragnę następnego w ogóle twój sposób pisania i mega szybki popęt dodawania rozdziałów wywarł na mnie wrarzenie i to ogromne jesteś cudowna i kocham cię za to co robisz papa xo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. błaaaagam dodaj dzisiaj ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. coś czuję że nic z nowego rozdziału DZISIAJ -Avalon Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale przed chwilą wróciłam obiecuję ,że jutro dodam

      Usuń
  16. błagam dodaj teraz proszeee

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro dodasz dopiero jutro,to będzie dłuższy :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co? Ja ogólnie zamierzałam dodać dzisiaj , już wczoraj miałam dużo napisane ale wpadłam na inny pomysł ,więc raczej zacznę od nowa pisać , ale obeicuję ,że będzie długi :D No wiesz jak na moje możliwości xD

      Usuń
    2. czyli dzisiaj czy jtr będzie ? -Avalon Xx

      Usuń
    3. dzisiaj czyli w sobotę :D

      Usuń
    4. Okey to zaczynaj już pisać aby był już rozsiał do obiadu :) -Avalon Xx

      Usuń
    5. zaczęłam , ale mam o 11 zajęcia do 15 30 (dodatkowy angielski) więc nie wiem czy się wyrobie przed ale spróbuję ♥

      Usuń
  19. piszesz ? dodasz ?

    OdpowiedzUsuń
  20. wchodzę tu co minute a tu nadal nie ma nowego rozdziału ;****C

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahahaha "Potrzebna ci nowa bielizna?" ;) Kurczę, tym to mnie rozwaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń