poniedziałek, 11 marca 2013

Rozdział 9

Rozdział 9
-Co jej się stało?-spytała rozbawiona Jessie
-Nie wiem -odpowiedział dosyć zdenerwowany Niall.
Dziewczyna podeszła do chłopaka z zamiarem pocałowania , go ale ten się odsunął.
-Co się dzieje kochanie? Nie masz dziś na mnie ochoty?
Chłopak nic nie odpowiedział , ruszył na górę do swojego pokoju , po czym wszedł do niego trzaskając drzwiami. Nie chciał aby jego "dziewczyna" przyszła do niego. Rzucił się na łóżko i pięścią zaczął nawalać poduszkę.
Nie musiał długo czekać , już po chwili Jessie znalazła się przy nim.
-Powiesz mi o co ci chodzi?-spytała już lekko wkurzona.
-Gówno-odpowiedział , nawet przez chwilę na nią nie patrząc.
-Kochanie..-podeszła do niego , chciała pogłaskać jego policzek , ale ten odsunął jej rękę.
-Odwal się ,mam cię dosyć , zawsze wpieprzasz się wtedy , kiedy jesteś najmniej potrzebna..
-Chyba mam prawo jestem twoja dziewczyną!-krzyknęła
-Przecież wiesz , że oboje nie wzięliśmy tego na poważnie , wiem że pieprzysz się z każdym po kolei! -wrzasnął jej prosto w twarz
-Na tym polega nasz związek , mieliśmy być wolni! Z resztą ty też bzykasz się z każdą laską!-odpowiedziała siadając na łóżko.
-Chyba polegał-poprawił ją Niall
-Czy ty..czy ty ze mną właśnie zerwałeś?
-Na to wygląda-odpowiedział blondyn z triumfalnym uśmiechem.
-I dobrze-wrzasnęła-idź do tej suki Julii-dodała 
-Jedyna osobą którą można nazwać suką to ty!-odpowiedział wstając z łóżka
Dziewczyna wstała spoliczkowała chłopaka , po czym wybiegła z domu.
Należało mi się , tak bardzo zraniłem Julię. A Jessie chyba także ulżyło po zerwaniu.. Muszę wszystko odkręcić.
Chłopak szybko założył na siebie koszulkę , zarzucił bluzę , ułożył włosy w idealną fryzurę i wybiegł z domu.
Muszę ją znaleźć...
Ruszył biegiem w stronę domu Julii , przez drogę cały czas myślał co jej powie.
Po paru minutach zatrzymał się przed domem dziewczyny. Podszedł do drzwi.
Niall , to nie może być takie trudne , dasz radę.Chłopie weź się w garść. Musi mi się udać.
Chłopak zadzwonił , do drzwi .Pierwszy raz w życiu czuł się jakby stracił coś ważnego , pierwszy raz zaczęło mu na kimś zależeć.
Drzwi otworzyła cała zapłakana Julia.
-Czego chcesz!Odwal się !-powiedziała , już miała zamiar zamknąć mu drzwi przed nosem ale ten ją powstrzymał.
-Czekaj-powiedział łapiąc ją za rękę
-Puść mnie!-krzyczała próbując się wyrwać , jednak chłopak był silniejszy.
-Nie ! Musisz mnie wysłuchać!-powiedział a w jego oczach można było zauważyć smutek
-Nie dość mnie zraniłeś!?Nie nie nie! Nie jestem pierwszą lepszą którą wykorzystasz a potem zostawisz! Zostaw mnie Niall !! Nie chcę cię znać!-powiedziała pod wpływem emocji-Nienawidzę cię-dodała cicho 
Zabolało , pierwszy raz czyjeś słowa zraniły Nialla tak bardzo .
Chłopak nic nie odpowiedział , tylko mocniej zacisną rękę na jej kruchych nadgarstkach.Po czym spojrzał jej prosto w oczy.
-Ała! Puść palancie! -zaczęła go wyzywać.
Blondyn nic nie odpowiedział , tylko wbił się w jej usta. Całował tak jakby to miał być jego ostatni pocałunek w życiu. Nie zważał na to , że mógł być za bardzo agresywny chciał wyładować wszystkie emocje jakie do niej czuje w tym pocałunku. Złapał ją za pas i przyciągnął do siebie. Na początku dziewczyna stała sparaliżowana , ale po chwili oddała pocałunek , co bardzo zdziwiło chłopaka. Oboje wpadli do jej domu , cały czas się całując. Chłopak nie mógł oderwać się od niej , dziewczyna próbowała odczepić się na chwilę od blondyna , żeby zaczerpnąć powietrza , dał jej tylko na chwilę po czym znowu znów wbił się w jej usta. Wylądowali na kanapie. Dziewczyna cała oddała się chłopakowi , całował nieziemsko. Dopiero po chwili ocknęła się , bo poczuła zimne ręce chłopaka pod jej koszulką.
-Niall!-krzyknęła odrywając się od niego
-Cii -szepną po czym znowu wbił się w jej usta
Dopiero po chwili dotarło do chłopaka co robi , wysunął swoje ręce z pod jej bluzki , i zakończył pocałunek lekkim muśnięciem w usta.
Dziewczyna spojrzała na niego ze zdziwieniem , nie spodziewała się że chłopak przestanie.
-Przepraszam - wyszeptał po czym spojrzał na Julię .
Dziewczyna nic nie odpowiedziała tylko wstała z kanapy z zamiarem wyjścia.
-Dlaczego idziesz?-spytał łapiąc ją za rękę
-A dlaczego mam zostać?-spytała sarkastycznie- I do tego jeszcze z tobą... , nie chcę być twoją zabawką.
-I nie będziesz - powiedział Niall patrząc jej prosto w oczy
-Niall! Ty masz dziewczynę!- powiedziała
-Nie mam -dodał patrząc na nią opiekuńczo
-Co-o-o?-wyjąkała -prze-ecierz jeszcze dzisiaj ra...-nie dokończyła po chłopak lekko musnął jej usta swoimi.
-Zerwałem z nią -powiedział patrząc jej prosto w oczy
-Niall , nie !Nie !Nie ! Nie!-powiedziała puszczając jego rękę
-Co nie ?-spytał przyglądając jej się badawczo. Naprawdę była piękna
-Nie można ranić tak dziewczyn! Idź i ją teraz przeproś!-powiedziała ,wiedziała że zależy jej na chłopaku , ale także była pewna , że on nie traktuje tego na poważnie 
-Nie kocham jej -dodał cicho spuszczając głowę-zależy mi na tobie Julia.
-Wal się!-krzyknęła nawalając go pięściami
-Z tobą zawsze-powiedział śmiejąc się do siebie
-Julia...-dodał po chwili- daj mi szansę , poznajmy się lepiej . Błagam - w jego słowach było słychać nutkę smutku.
-Dobrze ..-odpowiedziała bardzo cicho zabrakło już jej sił na kłótnie .Chłopak przytulił ją z całej siły.
-Mam pytanie-oderwał się od niej- chciałabyś pójść ze mną jutro do kina?-zmienił temat jakby nigdy nic
-Niall nie wiem.... raczej nie...
-Błagam...
Czy Julia , się zgodzi ? Czy zostaną przyjaciółmi , czy dowiedzą się kiedyś co to miłość?
_____________________________________________________________________
Cześć :) Trzymajcie rozdział 9 :) wiem akcja słabo się rozkręca przepraszam :( spróbuje lepiej , proszę zostawcie komentarz , bo chcę usłyszeć opinię :D 

24 komentarze:

  1. O w mordeczkę! Zajebiście zajebisty rozdział! Opłacało się czekać <3 Czekam na next i proszę niech ona się zgodzi... *___*

    PS. Jest takie powiedzenie: "Najwięksi wrogowie, będą najlepszymi kochankami..."

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty !!! Zajebisty !!! Zajebisty !!! kocham <3 uwielbiam twojego bloga bo dość szybko dodajesz nowe posty i wgl to opowiadanie jest MEGA <3



    KAROLOLA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny!!!!!!! aaaaaaaaaaaaa
    czekam na następny!
    Niall dlaczego wsadziłeś ręce pod koszulkę Julii?
    Julia jak całuje Niall?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłem się powstrzymać , ale w ostatniej chwili się opamiętałem
      Niall ♥
      On całuje nieziemsko, widać , że zna się na takich sprawach
      Julia ♥

      Usuń
  4. Jaki zajebisty *.* bhfcduhsfwsgnsj

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest po prostu boskie,genialne,cudowne,świetne,wspaniałe! <33 chcę już next'a! now! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy rozdział : ) Jestem zaskoczona tym rozdziałem,oczywiście pozytywnie.No i trochę głupia akcja z Jessicą,ale w końcu tak bywa...
    No to teraz moja ulubiona część PYTANIA : D
    Do Juli:
    1.Boisz się że jeśli zgodzisz się być z Niallem,on cb zawiedzie ?
    2.Kochasz Nialla,czy to tylko zauroczenie ?
    3.Dlaczego odwzajemniałaś pocałunki blondyna?
    Do Nialla
    1.Czemu traktujesz dziewczyny jak zabawki na jedną noc?
    2.Jesteś w głębi duszy romantyczny,czy tylko sex,zabawa ?
    3.Miałeś kiedyś na poważnie dziewczynę,taką którą kochałeś
    Do Jessici:
    1.Co poczułaś gdy Niall z tb zerwał ?
    2.Co teraz robisz ? xd
    3.Kochasz Nialla czy Nie?
    4.Co będziesz robić po Liceum ? : D
    Do ciebie pytanie też mam : )
    1.Jak szkoła ? :D
    2.Kiedy będziesz część z 4/5 chłopaków z 1D ,czy w ogóle będzie?
    3.Ile mniej więcej będzie 'odcinków' ?
    4.Jakie najbardziej lubisz pisać sceny(Wolny dzień,kłótnie.itp )

    To tyle Paaa ; *****
    Buźka ~Gabi xo

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Jeszcze mnie o to nie spytał , więc nie rozmyślałam o tym , a to raczej nigdy się nie stanie ... przynajmniej ja tak uważam
    2.Nie wiem pierwszy raz coś takiego , czuje musze go lepiej poznać
    3.Sama nie wiem w głębi duszy przecież tego pragnęłam , Niall nie jest mi obojętny.
    Julia ♥
    1.Straciłem szacunek do nich , a dlaczego to dowiecie się w nastęonych rozdziałach , powiem jedno nikt mnie jeszcze tak nie zranił jak kobieta
    2.Nie wiem jaki jestem... Musiałbym sprawić żebym kogoś pokochał.
    3.Na poważnie ... Hmm raczej nie.
    Niall ♥
    1.Z jednej strony mi ulżyło , a z drugiej poczułam się jakby Julia była ode mnie ważniejsza nie chciałam , żeby ze mną zerwał dzięki niemu stawałam się bardziej popularna...
    2.Siedzę w klubie z kumplami bawię się itd.
    3.Nic nigdy do niego nie czułam...
    4. Hmm nie wiem , postaram się o pracę albo postaram się zdac na studia.
    Jessica ♥
    hahah dzięki , ze się o mnie martwisz ☻
    1.Dobrze , ostatnio mam lepsze oceny i wogule wszystko jest fajnie dużo melanży jest itd wiec ogólnie jest sopko.
    2.Będą :D
    8. Hmm nie wiem coś około 20 ? zależy może nawet więcej
    4.Lubie pisać smutne sceny nie takie bardzo smutne tylko takie jak np powyżej , ale lubię też romantyczne i jak kto woli to coś poważniejszego xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa. Kolejny genialny rozdział <33 Czasami niektóre teksty mnie po prostu rozwalają.xd
    Pytanie do Niall'a:
    1.Czy myślisz, że to co czujesz do Julii to miłość ?
    2. Co poczułeś, gdy zerwałeś z Jessicą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Nie wiem , jeszcze nie jestem pewny...ale wiem , że muszę mieć ją blisko siebie
      2.Poczułem się , jakbym zrzucił z siebie wielki ciężar , nie zależało mi na niej po prostu ona była popularna i ja też więc pomyślałem , ze możemy być razem ... wielki błąd

      Usuń
  9. Zarąbisty *___* kiedy dodasz następny? dzisiaj? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem raczej nie.. ale dodam jutro obiecuje :D

      Usuń
  10. dodaj dziś błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze tak jak tamta wyżej: Dodaj dzisiaj, zżera mnie ciekawość, po prostu ten blog jest MEGA. Uwielbiam tego rodzaju opowiadania.
    Pozdrawiam i życzę weny! ;D/Monia

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego bloga *.* dooodaj kolejny,prosimy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham.kocham.kocham <3 może by tak na dobranoc dodać? ;P kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku uhuhuhuh nie doczekam się co będzie nastepneeeeeee!
    BŁAGAM DODAJ AAAAAAAAAAAAAAAA! PROSZE SO FUCKING PROSZE!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham to tak na serio nie mogę się doczekać i myślę że Julia się zgodzi pójść do kina z Niall'em awwwww nie moge doczekać się następnego czytam różne blogi ale ty mi zaimponowałaś tym że szybko dodajeż nowe rozdziały i twój sposób pisania nie jest wcale nudny jest w nim dużo akcji i niespodziewanych zwrotów akcji już nie moge doczekać się następnego przeprasam że tak póżno dodaje komentarz ale nie miałam czasu oh szkoła ale zawsze znajdę czas aby tutaj wpaść życzę weny i pomysłów których pewnie masz wiele i poleciłam twój blog mojej przyjaciółce i znajomym spodobało im się i mówili że będą czytać więc przybędzie ci trochę więcej czytelnikąw kocham cię i to co robisz papatki Kinia ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. [SPAM]
    Historia o Avalon ,Emily ,Niall'u i Zayn'ie. We czwórkę nie radzą sobie z życiem. Avalon jest w toksycznym związku ,Niall chce ze sobą skończyć ,Emily okalecza się i "ktoś" ją nachodzi ,a Zayn wpadł w nałóg. Ciągle pije i pali.Co się stanie jeżeli ta czwórka się pozna ?
    http://suffering-in-many-ways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy dodasz nexta? :D (dokładniej)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochanie co się stało Gówno hahahaha nie mogę

    OdpowiedzUsuń