sobota, 16 marca 2013

Rozdział 12

Rozdział 12
-Niall -szepnęła cicho dziewczyna
-Mhm?-spytał chłopak przyglądając się dziewczynie ze zdziwieniem.
-Dziękuję- powiedziała , przy czym spuściła wzrok
Blondyn spojrzał na nią z rozbawieniem po czym podniósł jej podbródek w górę i musnął lekko jej policzek palcem.
-Nie wiem za co dziękujesz , ale jak już to robisz to wygląda to ... nawet nie wiem dlaczego ale słodko. -powiedział wiedząc , że wywoła to u Julii rumieniec.
Widząc , że tak się stało Horan lekko parsknął śmiechem , przez co dziewczyna szturchnęła go mocno w łokieć.
-Jesteśmy- powiedział chłopak stając przed swoim domem.
-Aha... -powiedziała dziewczyna ze smutkiem , miała nadzieję że chłopak ją odprowadzi-ja mieszkam parę ulic dalej .. Przejdę się-stwierdziła odchodząc od chłopaka.
-Nigdzie nie idziesz -powiedział chłopak łapiąc ją za rękę-idziemy do mnie..-przyznał ciągnąc ją do swojego domu.
Zielonooka ze zdziwieniem patrzyła na chłopaka który zaprowadził ją do salonu.
-A-a-a ale po co ?-spytała Julia jąkając się.
Chłopak zaśmiał się po czym , puścił jej rękę i odszedł od  niej.
-Co chcesz do picia?-spytał znajdując się już w kuchni..
-Nie wiem.. może  być woda-odpowiedziała przyglądając się zdjęciom.
Jejku jaki Niall jest słodki.
Z rozmyśleń przeszkodziły jej ciepłe ręce owijające się wokół jej talii  i serce , które cały czas zaczynało bić szybciej gdy przyciskał ją do swojego ciała.
-Powiedz nie , a przestanę - zamruczał jej do ucha.
Naparł na nią swoim ciałem przez co dziewczyna uderzyła gwałtownie plecami o drzwi wydając z siebie cichy jęk.Zamruczał z zadowolenia przysuwając ją do siebie , zmniejszając przy tym dzielącą ich przestrzeń. Chłopak przylgnął do niej , chwytając ją za biodra a po chwili zaczął składać małe pocałunki na jej szyji.
Dziewczyna ponownie jęknęła , ale tym razem z podniecenia , co zmotywowało blondyna jeszcze bardziej. Jego zimne ręce wślizgnęły się pod jej koszulkę , posuwając się nieco do góry.
-Niall- szepnęła Julia z drżeniem w głosie.
-Mmm?-zamruczał nie odrywając warg od jej szyji
-A co jak twoi rodzice tu przyjdą?-spytała
Chłopak oderwał się od niej , musnął jej usta swoimi.
-O nich się nie martw- powiedział odsuwając się od niej.Spojrzał na nią a na jego twarzy za widniał łobuzerski uśmiech , który należał do jednych z ulubionych dziewczyny.
Przysunął się do dziewczyny , ciągnąc w górę róg jej koszulki. Spojrzał w jej oczy po czym szybko i zwinnie ściągną z niej bluzkę.
Znów odsunął się od niej i zaczął ją podziwiać.
-No no no.. nie spodziewałem się tego po tobie -wyszeptał a jej twarz zaszczycił szkarłatny rumieniec.
Blondyn po raz kolejny pchnął dziewczynę na ścianę ,przez co poczuła zimną powierzchnię stykającą się z jej rozgrzaną skórą co wywołało u niej  gęsią skórkę.
Niall oparł swoje ręce o jej biodra , przeszywając ją swoim hipnotyzującym spojrzeniem. W jego oczach można była zauważyć pożądanie i ... i troskę??
- Co chcesz teraz zrobić?-spytała trochę nieśmiało brunetka.
-Hmmm .. - nie odpowiedział bo wbił się zachłannie w jej usta.
Zwinnym ruchem chłopak ściągną z siebie koszulkę sprawiając , że dziewczyna dostała szoku. Spojrzała z otwartymi ustami na jego idealny tors. Przylgnęła do niego swoim ciałem i wplotła palce w jego także idealne włosy ,a niebieskooki znów wbił się w jej usta.Nie odrywając się od niej chłopak złapał dziewczynę za pośladki , a nogi owinął wokół swojej talii. W takiej pozycji przeniósł dziewczynę na blat w salonie , cały czas się z nią całując.Bez zastanowienia wtargnął swoim językiem do jej ust na chwilę ją dekoncentrując. Ich języki toczyły wojnę , w której jak najbardziej zwyciężał Niall. Chłopak przesunął swoje ręce nieco wyżej zahaczając o zapięcie od stanika. Już chciał go zdjąć , ale w ostatniej chwili przeszkodziła mu Julia.
-Nie-powiedziała dziewczyna odrywając się od chłopaka.
Horan spojrzał na nią pytająco , nie odrywając rąk od jej nagiej skóry.
-Poważnie?-spytał przyglądając jej się z uwagą.
-Boję się-przyznała - jeszcze nigdy tego nie robiłam.- dodała a z jej oczy zaczęły wypływać pojedyńcze łzy.
Chłopak spojrzał na nią ze zdziwieniem , jakby chciał się upewnić czy na pewno mówi prawdę.
Nie mam pojęcia dlaczego mu to powiedziałam , nie powinnam zwierzać się mu ze swoich intymnych sekretów.
Niall był widocznie zaskoczony takim obrotem spraw , bo stał tak po prostu patrząc się na nią i nie wiedząc co ze sobą zrobić.
-Hej Julia , ... przepraszam-powiedział cicho delikatnie gładząc kciukiem jej policzek.
Dziewczyna uśmiechnęła się smutno , patrząc w jego oczy.
-Wiem , że prawdopodobnie masz mnie za dupka , ale wiedz ,że ja nigdy nie zrobiłbym ci krzywdy-dodał po czym musnął jej policzek swoimi wargami-Nigdy..
Brunetka uśmiechnęła się słodko do blondyna , po czym wstała i chciała założyć na siebie bluzkę.
-Wiesz ... Nie musisz jej zakładać... przecież masz się czym pochwalić - przyznał Horan uśmiechając się do niej chytrze.
Ahhhh i wrócił mój Niall... Podoba mi się taki jaki jest...
-Horan!- krzyknęła dziewczyna z rozbawieniem , po czym rzuciła czymś w chłopaka. Okazało się , że była to jej bluzka. Chłopak szybko złapał ją i pobiegł krzycząc:
-Nie oddam ci jej!
-Oddawaj! - wrzasnęła , i pobiegła za nim.
Chłopak stał w swoim pokoju , uśmiechając się zadziornie.
-Niall , oddaj-powiedziała dziewczyna podchodząc do niego.
-Nie! Oddam jak dosięgniesz- powiedział po czym uniósł bluzkę do góry.
Dziewczyna stawała na palcach próbując dosięgnąć bluzki.
-Mrrr- zamruczał chłopak - taki widok mógłbym mieć codziennie -dodał
Na początku dziewczyna nie wiedziała o co mu chodzi , dopiero po chwili zorientowała ,się że stoi tuż przed jego twarzą w samym staniku. Skoczyła , i wyrwała mu bluzkę po czym trzepnęła go lekko nią w głowę.
-Zdecydowanie , jesteś za bardzo zboczony - przyznała , chcąc ukryć swoje rozbawienie.
-To przez ciebie kotku- przyznał darząc ją najseksowaniejszym uśmiechem jaki w życiu najprawdopodobniej była dane jej zobaczyć .
Dziewczyna bez zastanowienia założyła bluzkę a chłopak zrobił tak samo.
-Wiesz, to ja już muszę iść- powiedziała Julia.
-A pozwolisz ,że cię odprowadzę?-spytał , a na jego twarzy za widniał niewidoczny rumieniec , którego brunetka nie widziała.
-spoko , będzie miło-powiedziała wychodząc razem z nim z domu , kierując się w stronę swojego.
Julia jeszcze nie wie co ją będzie czekać w domu... Może to niespodzianka , ale czy na pewno miła?


_______________________________________________________________
Cześć , przepraszam że wczoraj nie dodałam , ale wiecie w piątek była impreza urodzinowa mojej koleżanki i nie miałam za dużo czasu aby dodać.
Powiem jedno. Kocham was! Dziękuję za miłe komentarze i mam nadzieję ,że spodoba wam się rozdział :D Wiem ,że jest zniszczony , miał być długi itd. ale ja naprawdę miałam dzisiaj dużo spraw na głowie ... Postaram się bardziej następnym razem. Miłego weekendu ♥

28 komentarzy:

  1. genialny ^^ kiedy będzie następny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. warto bylo czekać ja nie moge ale super już myślałam że do czegoś tm dojdzie ale haha nie to bylo nawet zabawne ale rozdział fenomenalny tylko szkoda że krótki ale cóż wiem że ten blog to nie całe twoje życie pytanie do Julii boisz się rekcji rodziców na to że bylaś na wagarach pytanie do niall'a co czułeś jak julia ci odmówila spodziewałaę się tego ? kiedy następny ? papatki kocham cię Xx ♥Kinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Mam nadzieję ,że o niczym się nie dowiedzą.
      Julia ♥
      2.Szczerze? Nie spodziewałem się tego , spytałem ją na początku a ta nie odmówiła , normalnie olał bym po tym dziewczynę i nigdy bym się do niej nie odezwał , albo bym ją zniszczył o dziwo z Julią tak nie jest. Cieszę się ,że w jej wypadku AŻ do tego doszło.
      Niall ♥
      Nie wiem kiedy będzie następny ♥

      Usuń
  3. Yeah! Coś pięknego po prostu brak słów, a już myślałam że to zrobią.. Ale ehh zboczona ja:P Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój aaaaandbu3j2nbfdjnb! DZIEWCZYNO PISZESZ ZAJEBIŚCIE! BOŻE KOCHAM CIĘ !!! TEN ROZDZIAŁ OCZYWIŚCIE NALEŻY DO MOICH ULUBIONYCH!AAAAAAA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cud,miód i orzeszki :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudoo <3 Boskie <3 Megaa <3 Rozdział fenomenalny. Jakies scenki. mrrrrr ;* czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Będzie jutro następny,proszę *.*
    Nie spodziewałam się takiego potoczenia akcji,haha.
    Czekam na następny,będzie jutro ? x

    OdpowiedzUsuń
  8. Superrr!!!Kiedy następny???Świennie piszesz. wbijaj do mine http://gabimegionedirection.blogspot.com/ , http://rockmerockmewithonedirection.blogspot.com/ oraz http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaj jutro,prosimy! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o BOŻE ROZDZIAŁ JEST ZAJEBISTY MÓJ ULUBIONY!AAAAA! masz talent!
    Mam pytanie do Julii:
    Czemu pozwoliłaś że jak to mówi Niall AŻ do tego doszło?
    Ps :kocham cię!

    OdpowiedzUsuń
  11. jgdhtgahjgasf KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej,sorry ze nie pisałam komentarzy ,ale cały czas mam urwanie głowy....
    No więc rozdział jest jednym z najlepszych które pisałaś !: ) Serio bardzo ciekawy,i jestem także ciekawa co będzie czekało ją w domu.Jaka niespodzianka,oby oby dobra : D
    A więc PYTANIA.
    Do Juli :
    1.Czemu nie dałaś się dalej oddać dla Nialla ?
    2.Co czujesz teraz do chłopaka?
    3.Masz kogoś na oku(Prócz niego?)
    Do Nialla:
    1.Dlaczego jesteś miły dla Juli?
    2.Czy jest twoja dalej zabawką czy to już coś poważnego?
    3.Myślisz o swoich byłych dziewczynach czasami? Ile ich było?
    Do ciebie?
    1.Co robisz xd
    2.Ile mniej więcej będzie rozdziałów (NIe pamiętam czy pytałam ,więc pytam jeszcze raz)
    3.Będziesz opisywać +18 ?:D
    4.Może zaczniesz dodawać zdjęcia/obrazki żeby łatwiej sb wyobrazić? :)
    Ps:Bardzo szybko piszesz rozdziały.Bo ja np : PIszę jeden rozdział około 2 tygodni.A ty jeden dzień-Jeden rozdział.
    Czym się inspirujesz ?
    Buźka ~Gabi xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Obiecałam sobie , że nie dam mu dojść do siebie za blisko i nie chciałam aby pomyślał ,że jestem pierwszą lepszą.
      2.To dziwne .. ale po tym jeszcze bardziej mnie do niego ciągnie.
      3.Nie.
      Julia ♥
      1.Zrozumiałem ,że bycie wrednym nie da mi drogi do niej i to że ją chyba kocham...
      2.Raczej coś poważnego..
      3.Nie wiem , nie myślę o nich .. chyba 3..
      Niall ♥
      1. A nic ciekawego xD
      2. Około 30..
      3. Nie wiem , ale raczej w tym opowiadaniu to nieuniknione ☺
      4.Hmmm nie wiem jak znajdę jakieś fajne to spróbuję.
      5. Piosenkami , książkami i filmami.
      Dziękuję ♥ uwielbiam ciebie!

      Usuń
    2. Hahah,i nawzajem :D

      Usuń
  13. błaagam dodaj :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie jeszcze dziś? Jeśli,nie dziś to może jutro ? <3

    OdpowiedzUsuń
  15. http://onedirection-overagain.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodasz dziś rozdział

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodasz dziś kolejny *.*?
    PROSZĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski rozdział! Jak tak bardzo ładnie poproszę to dodasz dzisiaj następny rozdział? ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. chyba tak :) ale wiesz mam miliony sprawdzianów
      :(

      Usuń