wtorek, 19 marca 2013

Rozdział 13

Rozdział 13.
Dziewczyna weszła do domu. Zdjęła buty i poszła do kuchni , o dziwo tam siedziała jej rodzicielka.
-Mamo? -spytała - Co ty tu robisz?
-Dokładnie takie pytanie mogłabym zadać tobie. Nie powinnaś być teraz w szkole?
-No..- nie dane było jej dokończyć bo kobieta jej przerwała
-Zdzwoniła wychowawczyni. Powiedziała ,że się zerwałaś...
-Mamo ja...- znów jej przerwała.
-Nie skończyłam! Podobno jeszcze do tego nie sama, tylko z jakimś chłopakiem!!!Pani powiedziała ,że jest jednym z najgorszych uczniów!-zastopowała po czym dodała- Nie powinnaś się z nim zadawać. Dlatego ja i pani uzgodniłyśmy , że ty i ten cały ..
-Niall...-dopowiedziała
-No właśnie Niall pójdziecie dzisiaj do szkoły i będziecie odpracowywać , w zamian za to ,że pani nie pójdzie z tym do dyrektora.
- Ale mamo ja dziś nie mogę! Umówiłam się z Alice.
-No to masz problem -powiedziała po czym wstała i wyszła.
To wszystko przez Horana! Zawsze tylko wkopuje mnie w problemy , a i jeszcze do tego przez niego tracę najlepszą przyjaciółkę!


Czas mijał mi wolno , gdy siedziałam na ławce przed szkołą czekając na Nialla. Miałam nadzieję ,że zjawi się  na czas i nie wpakuje nas w jeszcze większe kłopoty.Słowo daję nie miałam pojęcia dlaczego to zrobił. Coś w rodzaju zemsty za to ,że nie pozwoliłam mu na zbyt wiele? A może miał jeszcze inne intencje? Zdążyłam już nieco ochłonąć , wszystkie negatywne emocje ze mnie uszły , wyjaśniłam wszystko Alice i byłam gotowa wybaczyć mu to wszystko , gdyby tylko się zjawił.
Uczniowie powoli opuszczali mury szkoły a ja czępiłam wzrokiem Horana. Gdy w końcu go ujrzałam , podążał w moją stronę z dwoma kolegami. Chłopak spojrzał się znacząco w moją stronę , a tamci zaśmiali się cicho , wzbudzając moje podejrzenia. 
Chłopak pożegnał się z nimi krótko i ruszył w stronę Julii.Na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech , a ręce schował do kieszeni.
- Cześć kotku-zamruczał posyłając jej rozbawione spojrzenie.
-Nie mów tak do mnie. To ty wpakowałeś nas w to gówno i ty nas z tego wyciągniesz.- oznajmiła bez wstępów wstając z ławki.
- Ale ja wcale nie chce nas z tego wyciągnąć. Tkwimy w tym razem nie pamiętasz? 
-Nie! To był twój pomysł z wagarami! Ja niczego nie zrobiłam. W każdej chwili mogę powiedzieć ,że mnie porwałeś- powiedziała zakładając ręce na piersi.
Zaśmiał się cicho podchodząc bliżej. Poczuła jak jego dłoń delikatnie dotyka jej twarz , a oddech ogrzewa skórę. Nagle ich oczy się odnalazły , były tak blisko siebie.
-Jesteś taka piękna..- szepnął , zbliżając do siebie ich twarze ignorując to co przedtem powiedziała.
- A ty zbyt bezczelny- mruknęła w ostatniej chwili się od niego odsuwając.
Wyprostował się niechętnie mierząc ją poirytowanym spojrzeniem
-Dlaczego to robisz?- spytał mrużąc oczy.
- Bo cię nie lubię , jesteś chamski , irytujący , marudny i zdecydowanie zbyt pewny siebie.
- Niezłe , ale ja i tak doskonale wiem ,że ci się podobam.
-Nieprawda..!
Próbowałam zaprzeczyć samej sobie.
-Tak , tak łódź się dalej.. a ja i tak wiem swoje! - powiedział i puścił jej oczko , po czym rozbawiony ruszył w stronę szkoły.
Naszym zadaniem była sala matematyczna. Mieliśmy w niej wszystko wysprzątać. Podzieliłam się z nim ja miałam umyć okna a on podłogę. Okna były bardzo wysoko , więc położyłam krzesło na biurku po czym weszłam na parapet. Włożyłam słuchawki na uszy i zaczęłam myć okna. Kompletnie zapominając ,że Niall też tu jest. 
Słuchając muzyki , tańczyłam ruszając różnymi częściami ciała. Gdy skończyłam , odwróciłam się w stronę drzwi , przy których zauważyłam opartego na nich Horana , uśmiechającego się od ucha do ucha. Wyjęłam słuchawki.
-No , no nie wiedziałem , że potrafisz się tak ruszać. Jeszcze bardziej mnie zaskakujesz skarbie.
Brunetka lekko się zarumieniła po czym dodała.
-Palant.- wystawiając mu język.
Blondyn parsknął śmiechem po czym podbiegł do dziewczyny i przesunął jej z przed nosa biurko i stołek.
-Horan! Jak ja mam teraz zejść?
-Hmm możesz użyć mnie- powiedział po czym rozłożył ręce.
-Ha ha ha bardzo śmieszne -powiedziała sarkastycznie dziewczyna- A teraz oddaj Niall , nie żartuj sobie.
-Ale ja mówię , jak najbardziej poważnie.
Dziewczyna pokiwała z nie do wierzeniem głową , po czym usiadła na parapecie i zaczęła czekać , na to żeby chłopak to przysunął.
Blondyn zrobił to samo usiadł , tylko że na podłodze po czym cały czas tylko się jej przyglądał
Po 10 minutach zielonooka się poddała.
-Oj no chodź tu -powiedziała.
Niebieskooki wstał , a na jego twarzy za widniał zwycięski uśmiech. Podszedł do niej i kazał jej usiać na swoich baranach.
-Nie , tylko pomóż mi zejść- powiedziała nie zgadzając się z blondynem.
-Tak , albo wcale.
-Ty zawsze musisz postawić na swoim?Nigdy nikomu się nie poddasz?
-Nigdy- powiedział i uśmiechnął się najsłodziej jak u miał , co spowodowało ,że dziewczyna od razu mu uległa.
-Oh! Już niech ci będzie.
Dziewczyna umieściła się na chłopaku , po czym ten zdjął ją z parapetu i pobiegł w stronę męskiej łazienki.
-AAA! Horan zwolnij! - dopiero po chwili zauważyła gdzie on chce wejść- Nie ! Ja tam nie chcę ! Nie!Przestań!.
Niall stanął tuż przed łazienką , po czym powiedział.
-Nie wejdziemy tam ,jeżeli powiesz prawdę co do mnie czujesz.
-Ale... , ale przecież ja już ci powiedziałam wkurzasz mnie... -powiedziała po czym spuściła wzrok.
-Kotku , nie kłam -powiedział po czym , wszedł tam z dziewczyną . Postawił ją na podłodze , po czym wbił się w jej usta. Całował delikatnie , nie to co po przednio. Dziewczyna oddała pocałunek , który Horan pogłębił. Dziewczyna rozchyliła usta wpuszczając jego język do środka. Ich języki znów toczyły wojnę , ale teraz o dziwo wygrywała brunetka. Chłopak lekko się od niej odsunął i powiedział.
-Lubie kiedy przejmujesz inicjatywę.-a na jego twarzy za widniał chytry uśmiech.
- A ja lubię ciebie -oznajmiła bez namysłu.
Chłopak się uśmiechnął , a dziewczyna zalała rumieńcem po dopiero po chwili dotarło do niej to co powiedziała.
- To znaczy... Lubie ciebie jak się , ode mnie odsuwasz.
Serio? Jezu jaka ja jestem głupia.
Chłopak parsknął śmiechem po czym znowu musnął jej usta swoimi.
Czy chłopak jej uwierzył ? Czy powie to co on czuje? Czy może udadzą ,że to nic takiego?
______________________________________________________________________
Cześć! Przepraszam ,że tak długo nie dodawałam ale ja mam bardzo dużo sprawdzianów. Jutro też mam , dlatego napisałam taki krótki. Przepraszam wiem ,że zniszczyłam. Ale wiedzcie ,że kocham was wszystkie ♥ dziękuje , za miłe komentarze i proszę zostaw pod tym też jeżeli to czytałeś.



32 komentarze:

  1. Świetny rozdział ;) Coraz bardziej ciekawi mnie ich relacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAJEBISTY! MOŻE JAK JA CIĘ KOCHA, JEJ CIESZE SIĘ ,ŻE DODAŁAS BARDZO BARDZO!
    UHUHUHU!

    OdpowiedzUsuń
  3. omfg,to jest zajebiste :D!
    Mam nadzieje że mają dużo godzin tej pracy,za te wagary.Życzę weny i czekam na next x

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja jest mega <33 Cały ten rozdział,magiczny; )
    Ale gruba akcja z tymi wagarami.Gdy ja wagaruję to raczej nikt nie robi z takie małej godzinki jakieś afery na pół szkoły xd
    No i mam nadzieję że w końcu będą razem c'nie ? : D
    Pytania : )
    Do Nialla:
    1.Z czego śmieli sie twoim kumple ?
    2.Kiedy chcesz powiedzieć dla Juli co naprawdę czujesz?
    3.Patrzysz na wszystkie dziewczyny,czy jak na razie tylko Julia jest na oku?
    Do Juli:
    1.W twojej szkole jest dużo takich ciach jak Niall ? :D
    2.Raz mówisz że Niall to idiota,głupek i tak dalej.A raz że jest przystojny,słodki,super całuję.Jak jest prawda?: )
    3. Jesteś duszą artystyczną ? :D
    Do ciebie.
    1.LOL,głupie pytanie.Ale jak ty masz na imię,bo nigdy jakoś nie piszesz ,ani się nie podpisujesz :D
    2.Co było dziś w szkole ?(Normalne pytanie,mojej mamy )
    3.Jesteś dobra z matmy,fizy itp. przedmiotów ?
    4.Czy twoja historia będzie jakaś szczęśliwa zakończona,czy może śmierć czyjegoś/czyjeś bohaterki ? :)
    A więc to tyle ; ) No i mam nadzieje że następny już za niedługo : )
    Pozdrawiam ~Gabi xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Powiedziałem im co zamierzam zrobić.
      2.Nie wiem.
      3.Od czasu do czasu , może spojrzę na inną ale moim celem jest Julia, zawsze jak patrzę na inną w głowie mam właśnie ją.
      Niall♥
      1. Jego kumple są całkiem sobie , ale Niall jest jedyny w swoim rodzaju , pewnie dlatego jest największym przystojniakiem w szkole.
      2. Mówie , ze jest głupi itd , żeby nie zauważył co czuje , ale jak na mnie patrzy i mnie całuje to odrazu ulegam, sama nie wiem czemu..
      3. Hmm , nie wiem sama nie potrawie tego o sobie powiedzieć.
      Julia ♥
      1.Basia
      2.Yhh sprawdzian z geo i matmy -_- ale ogólnie było super :)
      3. Nie... tak na 3. Ale nie powiem chodzę do bardzo wymagającej szkoły (13 miejsce w polsce) i muszę dużoooo wkuwać.Nawet na matme..
      4. Jeszcze nie wiem , ale chyba smutno... szczerze.. zobacze jak potocze akcje :)
      ja ♥

      Usuń
  5. ale zajebisteeeee! uhuhuhuhu kocham cię ! dodaj nexta błagam - Kinga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super nie moge doczekać się nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa <3 Znowu się zakochałam. Rozdział cudny, boski, mega, genialny, najlepszy i jeszcze dużo wymieniać.. Wagary + kara. xd Rozjebałaś system ;3
    Pytanie do Niall'a:
    Czytałam, że na pytanie ''Z czego śmiałeś się z kolegami?'' odpowiedziałeś: ,,Powiedziałem im co zamierzam zrobić." No to już chyba wiesz do czego zmierzam.. Co zamierzasz zrobić ?
    +do autorki: Jeśli Niall nie powie mi co zamierza zrobić to proszę przynajmniej Ciebie: Kiedy będzie o tym mowa i kiedy sie o tym dowiemy ?
    Czekam z niecierpliwieniem na next. (nie będę mogła spać )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam całe opowiadanie i muszę stwierdzić ze fajna fabuła,bardzo mi się podoba :3 nominuje cie do The Versitale Blogger :) wpadniesz do mnie??? Www.0ne-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny jak zawsze ;3 ale mam nadzieje ze nie zakonczysz go smutnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże Święty! To jest po prostu genialne! sdfhwsjjfsij - Em xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy rozdział ;D. Kiedy będzie next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie wiem , zobaczę może dzisiaj , albo jutro zależy od komentarzy i czasu :) ♥

      Usuń
  12. Błaagam dodaj dzisiaj <3

    OdpowiedzUsuń
  13. dawaj nowy bo już nie mogę się doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Niall'a:
    Jesteś głupi ,wiesz? Bo pomimo tego ,że ją "Kochasz" to chcesz ją skrzywdzić.Czytałam twoją odpowiedź powyżej. ,,Bo powiedziałem im co zamierzam zrobić" Już chyba wiem ,co chcesz zrobić... To cholernie głupio z twojej strony.A może ty po prostu udajesz i nic nie czujesz do Julii ? Bo normalny człowiek nie rani specjalnie ludzi na ,których mu zależy. No..chyba ,że ma jakiś powód. A ty nie masz żadnych powodów. Powiem nawet ,że od kiedy zobaczyłeś ją w szkole ,byłeś na nią cięty.I nagle później zaczęłaś być dla niej miły.A teraz znowu chcesz ją zranić. Czyli powraca tamten ,Niall ?
    Albo ewentualnie ,powiedziałeś to swoim kolegą ,żeby dali ci spokój.To zrozumiem ,ale tamto nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chce jej skrzywdzić.Nigdy bym jej nie skrzywdził. Kolegom powiedziałem coś , co zrobiłem co według mnie warto było zrobić.Ale masz racje , nie jestem pewny co do swoich uczuć.
      Niall ♥

      Usuń
  15. Albo po prostu te twoje miłe zagrywki do Julii były częścią planu ,a potem zwyczajnie się w niej zauroczyłeś.
    Do autorki:
    Boże dodaj ten rozdział bo ja tu kminie i kminie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest.
      Niall ♥
      Hahha spróbuję :) może jutro albo dziś , nie wiem :)

      Usuń
  16. Dodasz dzisiaj? Prooszę <3 KC

    OdpowiedzUsuń
  17. doooooooooodaj ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. DVIJSBIJBISJBASASASASASASASASASASASASK *_* CUDO :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny rozdział kiedy następny ???

    OdpowiedzUsuń
  20. dziś,dziś,jestem za dzisiaj :P ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Fajnie by było jakbyś dodała jeszcze dzisiaj... =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodasz jutro następny? :D
    A może jeszcze dzisiaj x ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodasz dzisiaj? ;> - Em xx

    OdpowiedzUsuń