piątek, 22 marca 2013

Rozdział 14

Rozdział 14
Dziewczyna wybiegła z łazienki , nie chciała aby chłopak kontynuował to co zaczął. Usłyszała za sobą cichy śmiech Nialla.
-Gdzie biegniesz? I tak mi nie uciekniesz- powiedział blondyn , przyglądając jej się jak biegnie. Po krótkiej chwili pognał za nią. Dziewczyna ze śmiechem wparowała do damskiej toalety po czym stanęła na środku i parsknęła cicho śmiechem.
-I co? Myślisz , że tu mnie dostaniesz?
-Ładnie , zagrane kotku.-przyznał- Ale ja zawsze dostaje to czego chce.- dodał stając przed łazienką.
-Chyba tu nie wjedziesz? -zakpiła
-Hmm.. zawsze zastanawiało mnie jak tam jest , a teraz jak tam nikogo nie ma oprócz ciebie , nie zaszkodzi sprawdzić- powiedział , po czym wszedł do łazienki oplatując swoje ręce na jej talii.
-Przestań- powiedziała , odpychając go od siebie.
-Ale o co ci chodzi?- spytał próbując znów objąć ją w talii.
-Jejku! Nie rozumiesz? Nie chce ,żebyś tak robił.-powiedziała już lekko zdenerwowana dziewczyna.
-Ale jak ?-spytał zdziwiony chłopak odsuwając się od niej i bacznie się jej przyglądając.
- No wiesz o co mi chodzi. Te całe "kotku" "skarbie" te całusy i... no wiesz...-powiedziała spuszczając wzrok- ja nie chce ,żeby ktoś to robił tylko po to żeby mnie przelecieć , ja chce żeby osoba jaką kocham sprawiała mi tą przyjemność.- dodała a na jej policzku spłynęła pojedyncza łza.
Chłopak lekko zdezorientowany , spojrzał na podłogę , nie wiedział ,że sprawy tak się potoczą.
Po dłuższej chwili zapytał:
- Mówię ci to wszystko , tylko po to żeby cię przelecieć  ,tylko niby na tym mi zależy?Za takiego mnie masz prawda?
-No.. nie o to mi... - nie dokończyła bo chłopak wyszedł z łazienki trzaskając drzwiami.
Ale ja naprawdę nie chciałam ,żeby to tak wyszło...


Dziewczyna wstała z łóżka. Nie chciała dzisiaj iść do szkoły po wczorajszym dniu  ale wiedziała ,że mama i tak jej będzie kazała , a dla niej nie ma wymówek.
Brunetka poszła do łazienki , umyła się i ubrała , po czym lekko umalowała. Zeszła na dół , po czym wyjęła jogurt i wyszła z domu popijając go. Po mimo tego ,że bardzo kochała jeść chociaż była bardzo szczupła to dzisiaj nie miała na to ochoty. Powolnym krokiem szła do szkoły wcale się nie śpiesząc. Po chwili spojrzała na zegarek.
10 po ósmej.
Brawo Julia znowu się spóźnisz.
Prędem pobiegła do szkoły. Pierwszą jej lekcją był angielski.
Julia:
Otworzyłam drzwi prowadzące do zatłoczonej klasy , w której każdy uczeń zajmował już swoje miejsce. Pan od angielskiego już dawno siedział za swoim biurkiem. Kilkanaście par oczu skierowało się w moją stronę , gdy spóźniona wpadłam do klasy angielskiej mamrocząc pod nosem ciche "przepraszam". Nauczyciel zgromił mnie pełnych wyrzutów sumieniem ale ostatecznie pozwolił zająć mi stałe miejsce obok Nialla , które zaprawdę miałam zmienić ale szczerze to nie miałam gdzie. Chłopak nie zaszczycił mnie ani jednym spojrzeniem , gdy zdyszana odsunęłam stojące przy naszej ławce krzesło i opadłam na nie , zdejmując z ramienia torbę.
Od tamtego popołudnia nie odzywaliśmy się do siebie i panująca pomiędzy nami cisza zaczynała mi ciążyć.
Nie byłam za specjalnie zaskoczona takim obrotem sprawy. Było mi zwyczajnie głupio po tym , co zaszło między nami. Chłopak zapewne nie zorientował się , ale przez to chciałam mu pokazać , że naprawdę mi na nim zależy. Ale raczej dla niego nie jestem kimś ważnym. Nie wiem czego się spodziewałam.Że nadal będzie się starał? Że to go wszystko nie zniechęci? Widać byłam naiwna , bo nie miałam zamiaru ciągnąć tego dalej.
Czułam zażenowanie , siedząc teraz przy nim , bo w głowie wciąż miałam wizję naszej dwójki u niego w domu i w szkole. Zerknęłam na niego kątem oka wyciągając z torby zeszyt i długopis , ale on wciąż wyniośle  mnie ignorował.
Próbowałam skupić , się na lekcji , ale nie potrafiłam. Po raz kolejny spojrzałam na Horana , modląc się by tym razem mnie nie olał. Chłopak rzucił mi krótkie spojrzenie i po chwili zawahania pochylił się w moją stronę , odgarniając za ucho kosmyk moich włosów.
-Przestań się we mnie wpatrywać i skoncentruj się na lekcji... kotku.- powiedział cicho z ustami tuż przy moim uchu.
Odetchnęłam z ulgą słysząc jego idealny i lekko rozbawiony głos. Naprawdę nie chciałam go stracić i to było chyba najgorsze czego kiedykolwiek mogłabym sobie zapragnąć.
Teraz mogło być już tylko gorzej. Teraz dopiero zaczynałam odczuwać skutki ubocznego mojego uzależnienia. Którym był Niall.
- Jestem skupiona - odpowiedziałam przyciszonym głosem
-Mhm..,  widzę. - wywrócił oczami.
Reszta lekcji minęła nam raczej spokojnie. Niall nie odezwał się do mnie ponownie. Sam fakt , że w ogóle coś do mnie powiedział był satysfakcjonujący. Nie wiem nawet , kiedy tak bardzo się do siebie zbliżyliśmy , ale teraz gdy znów był blisko , czułam się wspaniale.
Przez resztę dnia nie odzywali się do siebie. Przełom nastąpił dopiero podczas przerwy przed jej ostatnią lekcją.
Dziewczyna stała wtedy koło swoich koleżanek , dyskutując z nimi o wszystkim i o niczym. Akurat się składało , że chłopak miał lekcję w sali naprzeciwko jej. Stał pod salą i rozmawiał z nimi z ożywieniem na jakiś temat cały czas gestykulując co chwile , wybuchając głośnym śmiechem oraz uśmiechając się uwodzicielsko do przechodzących nie opodal maturzystek , na co one odpowiadały mu cichym chichotem.
I kto by nie był zazdrosny...
Dziewczyna , nie mogła dłużej skupić się na rozmowie z koleżankami , ponieważ cały czas zerkała w stronę blondyna.Przyglądała mu się z rosnącym zainteresowaniem .
Raczej nie powinnam 
Chłopak także , zerkał na nią co chwile z nieodgadnionym wyrazem twarzy. Po kilki minutach chłopak mruknął coś do swoich znajomych i odszedł od nich kierując się w stronę dziewczyny. Dziewczyna natychmiast odwróciła od niego swój wzrok , usilnie uspokajając swój przyśpieszony oddech.
Chłopak przeszedł spokojnie przez korytarz , przeszywając Julie swoimi błyszczącymi oczami. Gdy pokonał dzielącą ich odległość , złapał ją w łokciu i bez słowa odciągnął od zdezorientowanych dziewczyn.
-Naprawdę jesteś tak mało dyskretna czy po prostu próbujesz zwrócić na siebie moją uwagę? -zapytał bez wstępów , mierząc ją uważnym spojrzeniem swoich błękitnych oczu.
- O co ci chodzi -spytała , chociaż wiedziała w czym rzecz.
- Gapiłaś się na mnie od ładnych kilkanaście minut.-powiedział a jego ton głosu był dziwnie opanowany-zacząłem się powoli zastanawiać czy umiesz mrugać.
Dziewczyna oblała się rumieńcem po czym powiedziała:
-Nie prawda.
-Prawda.- prychnął śmiechem -zawsze mi zaprzeczasz.
-Bo ty nigdy nie masz racji.-odpowiedziała a z jej twarzy zniknął rumieniec
-Nigdy?-spytał a na jego twarzy pojawił się wielki uśmiech.- To skąd wiem , że przez to że na mnie patrzysz o mały włos co nie wpadłaś na jedną z koleżanek.To oznacza ,że najzwyczajniej w świecie na mnie lecisz , ale się do tego nie przyznajesz. A poza tym nie potrafisz być subtelna jeśli chodzi o te sprawy. A podobno to ja przesadzam...
-Głupi jesteś... Wcale tak nie było.
Chłopak znów parsknął śmiechem po czym zbliżył się do niej , a jej oczy powędrowały na jego usta. O dziwo nadal pamiętała ich smak.
-Nie irytuj mnie skarbie - zamruczał
-Jejku.. Nie da się z tobą normalnie pogadać.-warknęła
-Nie póki oszukujesz nas oboje - stwierdził odsuwając się od niej.
Przymknęłam oczy i przyznam szczerze , że byłam nieco zawiedziona faktem ,że zwiększył dzielącą nas odległość. Niby sama tego chciała, ale przyzwyczaiłam się do tego ,że zdobywał się na podobne gesty przy byle okazji. Teraz zachowywał się inaczej.. Był bardziej.. ostrożny? 
- Ty ignorowałeś mnie przez ostatni dzień. -zauważyłam , wpatrując się wyczekująco w jego niebieskie tęczówki.
-To dla twojego dobra!-odparł z mocą zaciskając palce na jej ramionach.- Nie widzisz tego?
Dziewczyna zamrugała dwukrotnie kompletnie zbita z tropu.
O co mu chodzi?
________________________________________________________
Cześć Misiaczki!
Przybywam oto z 14 rozdziałem. Pisałam go dzisiaj po szkole , więc nie dziwcie się , że taki krótki:)
Kocham was i dziękuje za komentarze:) Morze dobijemy do 40?
Dziękuję kocham was *_* :*



53 komentarze:

  1. Cudny rozdział ;) To "coś" co jest między nimi jest takie inne, nietypowe, a co za tym idzie bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ;3 kiedy kolejny? zapraszam do siebie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. BOŻE JEST ŚWIETNY! :)
    PYT DO NIALLA:
    kOCHASZ JĄ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww,wspaniałe teraz nie będę komentować,bo wyjeżdżam i wrócę dopiero w piątek.Ale mam nadzieję że jak wrócę to będą przynajmniej 4-5 nowych rozdziałów :D Twoja historia naprawde wciąga ,czekam na next x

    OdpowiedzUsuń
  5. Alesuper rozdział kocham cię pytanie do NIALA jakie masz plany co do julii?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jak zawsze z resztą xx ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAAAAAAAAA OMFG SO COOL ALE TEN BLOG JEST ZAJEBISTY! AKTUALNIE MÓJ ULUBIONY SIĘ SKOŃCZYŁ WIĘC TERAZ JEST NIM OTO TEN BLOG ! FOREVER LOVE U! huheuheue jestem pojebem ale o tak cie kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział the best!!! Już nie mogę się doczekać next'a =D

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja laska,ale rozdział ,dojebałaś po całości : >
    Niezła akacja się rozgrywa między Julią i Niallem,mam nadzieję że nie długo dodasz : )
    Pytania :
    Do ciebie :
    1.Jak w szkole ? :D < Dawno w niej nie byłam O.o >
    2.Z kogo perspektywy będzie następny rozdział ?
    3.Kiedy będzie reszta chłopaków ? :)
    4.Jesteś osobą która pisze rozdziały w zeszytach a potem,je przepisuję do bloga ? : )
    5.Jak osiągnęłam taki sukces na blogu ? : D
    Do Nialla:
    1.Czemu ignorujesz Julię ?
    2.Jesteś na nią zły ?
    3.Masz zamiar jej wybaczyć ?
    Do Juli:
    1.Czemu nie chcesz się oddać Niallowi ? : D
    2.Masz zamiar jakoś o niego powalczyć?
    3.Kochasz go?
    4.Masz rodzeństwo ?
    To to koniec z pytankami : )
    A no i jeszcze wiesz,czy nie wiesz? Ale ten rozdział jest inny,dużo opisany,innym językiem.Taki inny.I oby tak samo laska :D
    No to lecę
    Pozdrawiam i czekam na kolejny ~Gabi xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Super! :) Czemu dawno w niej nie byłaś ? Wiem ciekawska jestem xD
      2.Nie wiem napewno będzie ze strony narratora , może będzie Niall. Julia chyba też będzie.
      3.Ogólnie , nie będzie wszystkich chłopaków, bo to nie jest opowiadanie o One Direction , ale zamierzam dodać Harrego.
      4. Nie , wszystko piszę tu :)
      5.Nie wiem :D jesteś wspaniała
      Ja♥
      1.Sama powiedziała ,żebym przestał a poza tym to dla jej dobra.
      2. Trochę. Wcale nie jestem taki za jakiego mnie ma.Zabolało.
      3. Tak. Jeżeli tylko ona tego chce.
      Niall♥
      1. Nie chce ,żeby pomyślał że jestem pierwszą lepszą
      2. Jeżeli , będzie taka potrzeba , to tak.
      3. Tak. Teraz to zauważyłam. Nie mogę bez chwili o nim nie myśleć.
      4. Nie .
      Julia ♥
      hahah dziękuję ☺

      Usuń
    2. Bo jestem osobą która chodzi do szkoły kiedy się jej chcę,czyli gdy mam do zaliczenia jakieś kartkówki/testy itp to wtedy idę ponieważ trzeba napisać bla bla bla....A tak to zazwyczaj nie ma mnie w czwartek/piątek.A zazwyczaj zawsze jestem w środę,a prawie PRAWIE zawsze w poniedziałek.
      We wtorki chodzę tylko czasami na 14 na zajęcia...
      Więc tak:
      1.Mam do zaliczenia,"Angielski kartkówka,polski spis treści z zemsty,religia kartkówka,chemia kartkówka,Niemiecki test."
      2.Idę w środę bo jest basen,idę we wtorek bo muszę iść wszystko zaliczyć z góry.Idę w poniedziałek bo się jak głupia zapisałam na konkurs recytatorski xd
      3.Mam wywiadówkę,i na sto procent nauczycielka poruszy temat "czemu nie chodzę do sql"
      4.Mama mi pozwala chodzić kiedy chcę.
      Kurwa znowu się rozpisałam jak nie wiem nad czym O.o

      Usuń
    3. hahahhaha omg jak ja tobie zazdroszczę. Też bym tak chciała. Chodź wiesz moja szkoła jest popierdolona i codziennie mam sprawdzian i kartkówkę , więc odrabiać to ja bym musiała tyle że szkoda gadać ... :D

      Usuń
  10. brak słów *__* mega ;D - Em ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku , to jest zajebiste. Pisz , pisz , pisz ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno znalazłam tego bloga i musiałam nadrobić rozdziały które napisałaś ;D Muszę przyznać że bardzo mi się podoba ta historia, jestem ciekawa co wydarzy się dalej i już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;D
    Dżela ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwwww. Rozdziałem rozjebałaś system. <3 Jest 63784638726 boooooski ;** Kocham to opowiadanie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuję Cię do The Versatile Blogger ! Więcej informacji u mnie ------ > http://love-dreams-live.blogspot.com/

      Usuń
  14. ZAJEBISTY PO PROSTU! KOCHAM CIĘ xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój blog czytałabym all day all night :D. Kiedy dodałabyś następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział cudowny czekam z niecierpliwością na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy kolejny ? ;D Iii to jest booskie <33

    OdpowiedzUsuń
  18. krótki czy nie - ale bardzo fajny ! :) czekam na nn ^^
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże,Boże,Boże,cudo ^.^ ja chcę już next'a!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham to opowiadanie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Proooooooszę dodaj dzisiaj następny rozdział :Dxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam dziś wszystkie rozdziały i bardzo przypadł mi twój blog do gustu . xd
    Czekam na kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  23. JAKI SUPER! DODAJ NEKSTA ! PRZECZYTAŁAM WCZORAJ WSZYSTKIE I POWIEM ŻE SĄ ZAJEBISTE! IDE JESZCZE RAZ CZYTAĆ

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebiście,genialnie,bosko <333 dodaj następny :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Pliiiiiiiiiiiiiiiis dodaj następny. PLIS PLIS PLIS PLIS

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć! Mam dla was wiadomość , nie dodam gdzieś tak do środy , lub czwartku ponieważ jadę do łodzi na koncert Justina Biebera , ale obiecuje wam ,że gdy wrócę tu i zobaczę ,że mam 40 lub więcej komentarzy , to dodam np w środę bardzo długi rozdział. Więc komentujcie xx. Kocham was! xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale szczęściara ! Ja też chcę..<3 Oby był udany. Hahhhaa. - pozdrów go ode mnie..xd

      Usuń
    2. hahha nie wiem czy mnie nawet zauważy :) ale spróbuję .
      https://twitter.com/justinbieber/status/315912604738535424
      patrzcie aaaa <3

      Usuń
  27. suuper opowiadanie, już chcę środę xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam blog do Versatile Blogger Award :) http://szalonemarzeniaa.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger-award_25.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny. Na pewno będzie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam neta! :D czekam,na kolejny dodaj w środę długi.

    OdpowiedzUsuń
  31. SPAAAAMMMM <3
    BIEEEBER WYKRZYCZAŁ NEVER SAY NEVER POLAND I...
    NAGRYWAŁ BELIBER"S KAMERĄ *______*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAA WIEM NAGRAŁ MNIE Z KOLEŻANKĄ !jA TO TA BRUNETKA A ONA BLONDYNKA OO BOŻE OMFG AAAA

      Usuń
  32. Boooskie! Niedawno odkryłam tego bloga i pomyślałam, że może być ciekawy. Wtedy czytam, czytam, czytam i jest zajebisty. Czekam na nexta :)
    Pozdrooo <3
    P.S
    Zapraszam do mnie:
    http://kiss-you-one-direction123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. http://ukrywajacamarzenia.blogspot.com/ --> gdybyś miała czas to weszłabyś na tego bloga? Jest zaje**sty ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudny *.* Zapraszam na mojego bloga o Nelly i One Direction . Jesli ci sie spodoba licze ze go zaobserwujesz i zostawisz komentarz .http://i-know-than-he-is-the-only-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodasz dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  36. pjoszeeeeee tak bardzo dodaj dzis pliisssss

    OdpowiedzUsuń
  37. Dodasz dzisiaj? <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodaj dzisiaj jako moj prezent urodzinowy (mam dzisiaj) fajnie by bylo z dedykiem ;3

    OdpowiedzUsuń