piątek, 29 marca 2013

Rozdział 16

Rozdział 16
-Ale co dlaczego?-spytał chłopak nie wiedząc dokładnie o co dziewczynie chodzi.
-Robisz wszystko , żebym się w tobie zakochała! Ale wtedy kiedy już to zrobiłam odpychasz mnie od siebie , ignorujesz uzasadniając ,że to niby dla mojego dobra po czym zadajesz się z ... z tymi .. nawet nie wiem jak ich nazwać!-powiedziała na jednym wydechu po czym dodała spokojnie- mogę się założyć ,że robiłeś takie rzeczy jakie oni chcieli mi zrobić, już wcześniej, przecież to twoi kumple a ty jesteś w ich paczce .Phii.. Elita szkolna..
Chłopak nie wiedział co powiedzieć. Naprawdę. Jeszcze nigdy w życiu nie był w takiej sytuacji. Nigdy.
Był zmieszany. Przed chwilą dziewczyna , która była dla niego prawdopodobnie najważniejszą osobą świecie , wyznała mu miłość a potem zmieszała go z błotem zarzucając ,że tylko wykorzystuje dziewczyny.
Poczuł silny ucisk w brzuchu.
Chciał coś powiedzieć. Podniósł na nią swoje błękitne , błyszczące tęczówki , otwierając usta z zamiarem wydania z nich odgłosu , ale od razu je zamknął.W jego oczach można było zauważyć smutek oraz zaskoczenie. Zmierzył ją pełnym zadziwiającej powagi spojrzeniem i bez słowa pochylił się , ujmując ją pod brodę.Wpatrywał się uważnie w jej oczy , w których można było zobaczyć nienawiść. Tak nienawiść , ale zmieszaną z miłością.
Odsunął się od dziewczyny , naprawdę nie wiedząc co powiedzieć.
Wiedział tylko jedno ,że teraz nie może jej stracić.
-Jezu..-przerwał niezręczną ciszę panującą wokół ich- to wszystko jest takie popieprzone.
-Tak jak ty- dodała odchodząc krok od blondyna.
-Nie mów tak- powiedział łapiąc ją w nadgarstku-Ty niczego nie rozumiesz..
-Nie Niall... To ty niczego nie rozumiesz.Próbowałam trzymać się od ciebie z daleka. Próbowałam utrzymywać dystans. Ale to było silniejsze ode mnie. Zdawałam sobie z tego sprawę ,że jak ci to powiem, ty wykorzystasz okazję , żeby mnie przelecieć , po czym zostawisz.Ja nie chciałam ,żeby tak było. Zmieniłeś się. Ale to nie zmienia faktu , że po tej zmianie zacząłeś mnie ignorować. To zabolało Horan. Nawet nie wiesz jak.- wyszeptała wyrywając się z jego rąk.
-Kurwa! -krzyknął. Każdy wie , że gdy Niall się wkurzy to może nie panować nad emocjami i coś komuś zrobić.-Czekaj!-wrzasnął jeszcze głośniej łapiąc dziewczynę.-Ty nic nie wiesz. Naprawdę ..
-Niall...- przerwała mu cicho , każda dziewczyna bała by się teraz , ale nie ona. Z dziwnych powodów ufała Niallowi i wiedziała ,że teraz nie zrobi jej krzywdy- ja wiem tyle ile jest mi potrzebne , a teraz błagam - spłynęła jej pojedyncza łza - puść mnie i wreszcie zostaw w spokoju.
Chłopak nie zamierzał wykonać polecenia Julii. Przerzucił ją przez ramie po czym biegiem pobiegł na górę do swojego pokoju.
-Przecież powiedziałaś ,że mnie kochasz-powiedział stawiając ją na podłodze- dlaczego miał bym cię po tym zostawić?- spytał a na jego twarzy za widniał ledwo zauważalny uśmiech.
-Horan.. To powinno działaś w dwie strony. Nie tylko w jedną.
-A kto powiedział ,że działa tylko w jedną?- szepnął-Jeżeli jeszcze nie zauważyłaś , ta zmiana była tylko dla ciebie.
Dziewczyna nie mogła , uwierzyć w to co właśnie usłyszała. Największy przystojniak w szkole powiedział  że mu na niej zależy. Może nie wyznał miłości tak jak ona to zrobiła , ale stworzył dla niej nadzieję.
No właśnie nadzieję.
Z nadzieją jest jak z cudem , nigdy się nie spełnia. Nie można mieć nadziei  bo gdy się nie spełnia , wtedy człowiek jeszcze bardziej się dołuje. Popada w depresje...
Nie wierzę w cuda..
-Niall.. ja tak nie chce. To chyba koniec naszej znajomości. Dziękuję za  dzisiaj. Za wszystko.-powiedziała oddalając się od niego
Blondyn stał sparaliżowany. Nie mógł uwierzyć własnym uszom.
Dlaczego!? Tyle dni czekałem żeby mi to powiedziała , a gdy już to zrobiła to mnie zostawia!?
Nie pozwolę na to.
Julia:
W milczeniu wpatrywałam się w jego błękitne, głębokie oczy. Zastanawiałam się, czy ktoś kiedykolwiek oparł się ich urokowi i był w stanie poskładać z urywków myśli choćby jedno składne zdanie. Jego zamglony wzrok powoli przemierzał kolejne centymetry mojej twarzy, aż w końcu dotarł do ust, gdzie zatrzymał się na dłużej. Słyszałam coraz głośniejsze bicie mojego oszalałego serca i nierówny oddech, którego nie potrafiłam uspokoić Wstrzymałam oddech, w milczeniu obserwując leniwy ruch jego warg i to, jak perfidnie zwilżył je językiem, wpatrując się przenikliwie w moje oczy. Nie ukrywam nawet, że to na mnie w jakiś sposób nie działało. Zimny dreszcz, którzy przebiegł wzdłuż moich pleców i to, jak moje usta mimowolnie się rozwarły, było tego najlepszym dowodem.
- Twoja mina, gdy odczuwasz frustrację seksualną, jest co najmniej fascynująca – zaśmiał się cicho i zmniejszył dzielącą nas odległość, odnajdując moje wargi.
Ten pocałunek w najmniejszym stopniu nie przypominał poprzednich, gdy zamknięci w toalecie  lub w domu oddawaliśmy się przyjemności. Wówczas była to gra przeciwności, przyciąganie się żywiołów, kierował nami instynkt i nie było mowy o delikatności czy czułości. Teraz wszystko odwróciło się o sto osiemdziesiąt stopni. Czułam jego ciepłe, wilgotne wargi na moich własnych i to, z jaką lekkością nasze usta współgrały ze sobą nawzajem. Nie było mowy o brutalności, a Niall nawet nie próbował przekroczyć granicy, którą ustanowiłam poprzednim razem.
Jego palce delikatnie gładziły skórę mojej twarzy, a chłodny – coraz bardziej nierówny - oddech owiewał moją twarz. Nie mogę powiedzieć, że mi się nie podobało. Skłamałabym. Jeśli mam być szczera, Niall był w tym naprawdę świetny. Nasze wargi czule dotykały siebie nawzajem, przyprawiając mnie o zawroty głowy, były jak jedna całość, idealnie zsynchronizowane i idealnie dopasowane.
Po raz ostatni musnął moje usta i odsunął się ode mnie na kilkanaście centymetrów, by móc spojrzeć mi w oczy.
-Kocham cię-powiedział nie spuszczając zemnie wzroku.
-I to chciałam usłyszeć-szepnęłam skradając na jego ustach czuły pocałunek.
________________________________________________________
Cześć!
Tak wiem , że jest krótki... ale są święta i cały dzień pomagam mamie w sprzątaniu itd.
A co do rozdziału :
Jest już 16 czas najwyższy , żeby sobie to wyznali :) ♥
wowoow dziękuję za tyle komentarzy ♥ i wyświetleń po prostu kocham każdego z was!
♥♥♥♥♥
coś mi się ze czcionkami dzieję :(

41 komentarzy:

  1. Aww x
    Świetne,czekam na kolejny mam nadzieję że będzie jak najszybciej.No i jestem ciekawa jak to teraz będzie gdy sobie ''to'' wyznali.Wesołych świąt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. AWWWWWWWWWW ALE SŁODKIE AAAAWWW CZEKAM NA NASTĘPNY! I WESOŁYCH ŚWIĄT! PO PROSTU ZAJEBISTY BLOG CIESZE SIĘ ŻE SOBIE TO WYZNali ale mam nADZIEJĘ ŻE KIEDYŚ BĘDĄ RAZEM :) -KINGA ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww..Boże jakie cudowne <33 dobrze,że wreszcie wyznali swoje uczucia :D oni muszą być razem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgon na miejscu :D wdech i wydech haha,nie no genialny ♥ Omg co będzie dalej..nie mogę się doczekać :3 btw- Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu sb to wyznali . xd
    Genialny rozdział . ^^
    Dawaj szybko dalej . xx

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham jak piszesz. planujesz nowy blog po tym?

    OdpowiedzUsuń
  7. Boszzz zajebisty kocham go wyznali sobie miłość jakie to piękne no <3 wesołych świąt liczę że szybko pojawi się kolejny :D kocham ten blog i Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww ;3 Jesteś moim mistrzem! Uwielbiam twojego bloga! I muszę zadać podstawowe pytanie... Kiedy następny rozdział?♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam bardzo za spam.
    Na blogu http://life-are-moments.blogspot.com/ pojawił się właśnie 1 rozdział z perspektywy Allie. Zachęcam do wyrażania szczerej opinii oraz dodawania się do obserwatorów jeśli Ci się spodoba.
    Pozdrawiam gorąco i życzę przyjemnej nocy, Allie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny rozdział !! ;* kiedy można by było się spodziewać kolejnego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow , supeer. Kiedy kolejny ? <33

    OdpowiedzUsuń
  12. BOŻE JAKIW SAUPER~!.
    do Nialla:
    jesteście razem?
    Kochasz ją?
    Co poczułeś gdy powiedziałą ,że to koniec waszej znajomości?
    Do julii:
    Cieszysz się?
    KOchasz go?
    Masz na niego ochote xD (WIEEM Xd)
    DO CB:
    KOCHam cię!
    AWWWWWWWWW słodki rozdział jeden z ulbionych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Nie...
      2.Tak.
      3.Poczułem jakby ktoś wbijał mi 234 noży w serce.
      Niall♥
      1.Teraz tak.
      2.Tak.
      3.Tak.
      Julia ♥
      ja cb też ♥

      Usuń
  13. wowowoowowowo czekam na nekst!

    OdpowiedzUsuń
  14. to ty na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) huehuehuehuehue takie tam z niallem xD

      Usuń
    2. WOWOOWOWOW JAKA ŁADNA JESTEŚ ! <3 podobna do tej Julii na tym wyżej zdj. :)

      Usuń
    3. no co ty nie powiesz :) ♥

      Usuń
    4. ale zmienię , głupio tak żeby ludzie wiedzieli jak wyglądam :)

      Usuń
    5. eee :( zmieniłaś a taka ładna jesteś :(

      Usuń
    6. dziękuje ♥ ale to tak tylko na chwile było.

      Usuń
  15. Jeju jeju, uwielbiam cię <3 boski rozdział. Jak ja bardzo dziękuję losowi, że trafiłam na twojego bloga :D Wesołych Świąt :) - Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooosz ! Aaaaa ! Wyznali sobie miłość. Kocham Cię normalnie <3 Rozdział przezajebisty. awwwwww ;3 Gorąco się robi.
    Wesołych Świąt i czekam na next'a.

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! Genialny!^^ kiedy next?? <3 - Em xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj wieczorem lub jutro wieczorem , zobacze :)

      Usuń
  18. Zajebiaszczy rozdział! Szczerze to nie spodziewałam się, że już wyznają sb miłość.. ja za bardzo nie lubię takich (słodkich) momentów, ale w twoim wykonaniu to jest R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-E! Jak to się mówi: "Zawijaj kiece i do roboty", bo kipię ciekawością =D.
    No i oczywiście WESOŁYCH ŚWIĄT!/Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku kocham ten blog !! Masz talent do pisania opowiadań ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodasz jutro ,znaczy już dziś bo jest 01:13 rozdział :D?
    Czekam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba dzisiaj wieczorem lub popołudniu dodam ♥ :*

      Usuń
  21. Ile rozdziałów przewidujesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy dodasz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń