niedziela, 3 marca 2013

Rozdział 5

Rozdział 5
Julia:
W szkole starałam unikać Nialla. Wiem że mieliśmy zacząć od nowa , ale ja nadal go omijałam. Były takie momenty ,że chciałam podejść do niego i z nim porozmawiać , ale tego nie robiłam ponieważ widziałam , że zawzięcie rozmawia z tą blondynką. Tak tą , która stała wtedy z nim przed szkołą. Nie wiem dlaczego , naprawdę nie wiem ale zabolało mnie to.Czy ja niby stałam się zazdrosna o człowieka , którego tak jakby ... nie znoszę?
Zadzwonił dzwonek. Jest! Już koniec lekcji!
Szybkim krokiem wyszłam z sali , po czym szybko popędziłam do szafki. Wsadziłam nie potrzebne mi na jutro książki , i biegiem udałam się do wyjścia.
Rodziców miało dzisiaj nie być , więc szczerze nie musiałam , się spieszyć ale chciałam jak najszybciej znaleźć się już w domu.
Gdy wyszłam ze szkoły , zaczepiła mnie Alice.
-Julia , dlaczego nie było cie dzisiaj na 3 lekcjach?
-Długa historia. Opowiem ci kiedy indziej. Pa muszę iść-odpowiedział szybko po czym przytuliłam przyjaciółkę i poszłam , nie miałam ochoty z nikim rozmawiać.
Przy bramie szkolnej , stał Horan we własnej osobie z jakimiś tapeciarami , i strasznie napalonymi  na nie chłopkami .
Szybko i zwinnie ich ominęłam , i podążyłam do domu.
-Gdzie uciekasz?- poczułam miętowy oddech przy swoim uchu.
Po ciele przeszły ją ciarki. Dziewczyna nie wiedziała , że zwykły szept chłopaka , może to spowodować. Odwróciła się w jego stronę , po czym lekko zarumieniona próbowała coś powiedzieć , jednak chłopak widząc , że sobie nie radzi lekko parsknął śmiechem.
- No doczekam się odpowiedzi?-spytał mnie rozśmieszony Niall
- No a gdzie niby mam iść , jak nie do domu?- powiedziałam sarkastycznie.
- No nie wiem... Hmm może ze mną i moimi kumplami do klubu?
CO?!? On chyba sobie żartuje...
-Niby teraz?- spytałam lekko jąkając się.
-Nie... No co ty.. Wieczorem.
-Nie dzięki.-odpowiedziałam stanowczo
- Czemu?
-Hmm może , dlatego że nie mam skończonych jeszcze osiemnastu lat?-odpowiedziałam znów sarkastycznie.
-Nie mów mi , że jeszcze nigdy nie piłaś-powiedział lekko zdezorientowany chłopak.
-No... wiesz .. nie-odpowiedziałam
-Dzisiaj o 20:30. Przyjdę po ciebie. A teraz chodź poznasz moich kumpli.-powiedział chłopak , przy czym zmienił temat , za co byłam mu bardzo wdzięczna.
Dziewczyna spojrzała na niego ze zdziwieniem , a po chwili jej wzrok powędrował na kumpli Nialla stojących nie co dalej. Lekko się skrzywiła .Gdy chłopak to zobaczył , cicho się zaśmiał , po czym złapał Julię leciutko za rękę i pociągnął za sobą.

-To Julia-powiedział Niall , nadal nie puszczając mojej ręki co mnie zdziwiło.
-Wow , ale dupa! - wypalił jeden z jego kolegów , po czym inni zaczęli się śmiać.
-Jesteś wolna?- spytał drugi
- ummmm..... Tak....-odpowiedziałam niepewnie przy czym kątem oka spojrzałam na blondyna , który jeszcze mocniej ścisnął moją dłoń.
-Odwalcie się od niej-powiedział stanowczo Niall- Julia idzie z nami dzisiaj do klubu -dodał po chwili
-Uuuuuuuu Niall chce się zabawić ... Kolejna?- Powiedział znów któryś z kumpli.
O co mu chodziło? Jaka kolejna? Pytania zasypywały mi głowę . W jednej chwili wszystkie odleciały...
Pytacie dlaczego? Spojrzał mi głęboko w oczy. Tak Niall spojrzał na mnie tak jak nigdy dotąd. A ja co? Ja zatonęłam w jego prześlicznych niebieskich tęczówkach.
Chłopak lekko zaniepokojony spojrzał na dziewczynę , nie chciał aby pomyślała sobie o tym że jest kolejną choć prawdopodobnie nią była. Normalnie by się taką drobnostką jak "uczucia dziewczyny" nie przejął , ale teraz z niewiadomych przyczyn nie mógł. Patrzył na nią głęboko , po czym puścił jej rękę i odszedł.
Dziewczyna stała , i patrzyła jak powoli  sylwetka chłopaka znikała.
- Przyjdę po ciebie o 20:30! -krzykął Niall w oddali.
Pokiwałam chłodno głową , i także odeszłam
Czy Niall naprawdę , zmienił zdanie co do Julii? Czy naprawdę , nie ma być ona już jego kolejną zabawką?
______________________________________________________________
Cześć! :)
No to mamy już 5 rozdział :)
Mam nadzieję ze się spodoba. Spytaliscie mnie czy możecie zadawać pytania bohaterom. Możecie, jeżeli wydaje wam się coś nie jasne to bohaterowie , jeżeli oczywiście mogą , to odpowiedzą:)
Całusy :* przepraszam , ze takie krótkie :( 


23 komentarze:

  1. SUPER! mam pytanie do Nialla dlaczego odszedłeś od Julii?
    Podoba ci się Julia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Odszedłem od Julii ponieważ , wiedziałem , ze zacznie obsypywać mnie pytaniami , które chciałem uniknąć.Hmmm przyznam Julia nie jest mi obojętna , nie wiem dlaczego. Przecież miała być tylko moją "zabawką"
      Niall ♥

      Usuń
  2. ale GENIALNY!!!!!! omg! dodaj następny ! Pyatnie do Julii:
    -Jak się poczułaś gdy Niall cię opuszczał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam się dziwnie... Patrzył na mnie tak głęboko , a potem po chwili jakby niby nic odszedł.
      Julia ♥

      Usuń
  3. Wow ! Rozdział jak zwykle wspaniały. :) Krótki ,ale fajny. Nie doczekam się neksta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały!!!!!
    Pytanie do Nialla:
    Czy uważasz że Julia , jest ładna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia , jest śliczna.Jak już wcześniej wspominałem , jest jedyną osobą o której mogę stwierdzić , że ma ładne oczy.
      Moje "zabawki" są zazwyczaj ładne , ale ona jest więcej niż ładna. Ona jest idealna! A mówią że ideałów nie ma..
      Niall ♥

      Usuń
  5. Super,czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz przestać spamować twoim blogiem pod moimi postami? Widać, że nie czytasz moich rozdziałów, bo dokładnie w tym, co napisałam, aby nikt mi nie pisał "Super!!! Zapraszam do siebie... [...]" ty mi dokładnie to napisałaś -,- Więc, wiesz... Od tego są specjalnie u mnie dwie stronki: "Wasze blogi" i "Spam"!!! Same nazwy już mówią za siebie, a więc łaskawa byś była tam polecać swojego bloga -,-

    Ale też oczywiście zapraszam do siebie:

    Zapraszam! Już 18 rozdział <33 Liczę na komentarze :D http://koszmarpowraca.blogspot.com/2013/03/koszmar-minionego-lata-rozdzia-18.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak w skrócie:

      http://koszmarpowraca.blogspot.com - Koszmar minionego lata...

      10 przyjaciół; Harry, Louis, Liam, Zayn, Niall, Eleanor, Perrie, Danielle, Victoria i Ella wracają samochodem z wakacji. Niestety pogoda im nie sprzyja, przez co nie zauważają i potrącają dziewczynę, a ona ginie. Zakopują ją. Nie wiedzą, jakie to będzie ciągnęło za sobą konsekwencje. Rok po jej śmierci, w dniu rocznicy, dostają sms'a:
      "Wiem, co zrobiliście minionego lata. Teraz za to zapłacicie. Walczcie o swoje życie. Każdy błąd może być waszym ostatnim...
      Życzę miłej przyszłej śmierci, Wasza Zguba"
      Na początku uważają, że to są tylko żarty, ale seria pewnych zdarzeń uświadamia im, że się mylą. Od teraz zaczyna się walka o przetrwanie...
      To nie jest kolejne opowiadanie o super gwiazdach. To jest opowiadania o nastolatkach, którzy wpędzili się w poważne kłopoty...

      Usuń
  7. Niall jest dziwny, ponieważ raz patrzy 'tym'wzrokiem na julię ,a po chwili "TO moja zabawka"itp.-.-` Jaki on jest...
    No i w ogóle taki mały detal,są powtórzenia więc lepiej pilnuj się xd Chociaż to mi tak strasznie bardzo nie przeszkadza.
    No i co by tu napisać jeszcze , rozdział jak zwykle zaje zajebisty : D
    Pozdrawiam~Gabi xd

    __________________________
    2 rozdział na " http://mytyoni.blogspot.com/"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to , że on wmawia sobie , że to tylko jego zabawka , żeby zniszczyć to co naprawde poczuł. ( no i widzisz wygadałam się ) xD ale trzeba wyjaśnić

      Usuń
  8. Kiedy dodasz 6? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny?
    Nie mogę się doczekać xx
    ile masz lat <3?

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaj następny! błagam!
    -Kinga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na http://my-dreams-become-a-reality.blogspot.com/ pojawił się 4 rozdział, zapraszam do czytania + świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodasz dzisiaj? proszę!

    OdpowiedzUsuń