wtorek, 5 marca 2013

Rozdział 6

Rozdział 6
Jest już 19:49....
Siedziałam na kanapie , i patrzyłam się w okno ... Wiedziałam , że za 40 minut ma przyjść po mnie Niall , ale nie obchodziło mnie to. W głowie nadal miałam jego niebieskie tęczówki ...
"Julia ogarnij się " -powtarzałam sobie , ale to i tak nic nie dawało.
20:00....
-O kurde! - dopiero do mnie to dotarło , że za pół godziny idę do klubu.
Szybko pobiegłam na górę do łazienki. Umyłam i poczesałam swoje pocieniowane włosy , wyszłam z łazienki i zaczęłam wybieranie stroju...
Nie zastanawiałam się długo , wyjęłam moje krótkie spodenki w stylu ombre i białą prześwitującą koszulkę z napisem "Rock me" a pod to gorset w kwiatki.
Ubrałam się w to i zrobiłam mocniejszy makijaż.
Szybkim krokiem zeszłam , na dół wzięłam swoja bordową torbę , wsadziłam telefon , klucze i inne ważne rzeczy.
Wybiegłam na dwór , przy czym zamknęłam dom. Spojrzałam na telefon. 21:00....
Niall powinien już dawno być..
Szłam powolnym krokiem w stronę jego domu, tuż przed jego domem , zobaczyłam blondyna z jego kumplami.
Podeszłam bliżej.
-Niall gdzie ta twoja laska?-spytał jeden z jego kumpli
-Nie chce , żeby z nami szła-odpowiedział obojętnie Niall.
Jeden z nich , coś powiedział ale już tego nie słyszałam. Biegłam przed siebie.
Dlaczego?
Nie wiem... Zabolało mnie to że on nie chciał ze mną iść..?  Raczej nie. Nie zależy mi na nim.
Dobra! Kogo ja okłamuje , spodobał mi się! Tak Niall mi się spodobał! I co ja mam z tym zrobić! Przecież ja go nienawidzę. Jak to możliwe? Spowodował , że w kilka dni tak zmieniłam do niego stosunki...
Dziewczyna szła , nawet nie wiedziała ale szła w stronę klubu.Kiedy zobaczyła , ze to klub weszła do niego. Tak puścili ją. Podeszła do baru i zaczęła pić. Jeden drink. Drugi , trzeci.... Nie wiedziała co robi poszła na parkiet , zaczęła tańczyć z mężczyzną po dwudziestce , zaczęła się z nim całować...
Niall:
-Nie chce żeby z nami szła.
-Cooo Niall??? Nie chcesz się zabawić?- powiedział Chad
-Przymknij ryja- powiedziałem
"Dobra dobra" usłyszałem jak mamrocze Chad pod nosem.Ruszyliśmy w stronę klubu. Chciałem iść , z Julią do klubu zabawić się nią , ale coś mnie powstrzymało , nie mogłem jej tego zrobić. Jejku! Dlaczego ja cały czas o niej myślę !?
Weszli do klubu. Chłopak poszedł się napić, wiele dziewczyn , zaczęło się do niego kleić , ale on z niewiadomej przyczyny wszystkie odpychał. Napił się jednego drinka , drugiego ,ale na tym się skończyło. Chłopak spojrzał przed siebie ,zobaczył Julię , całującą się z innym.
Zabolało.
Poczuł się jakby ktoś mu wyrywał serce..
Ale dlaczego?
- Zabije , frajera! Zabije!-powtarzał sobie podchodząc do Julli.
Co się dzieje z Niallem? O co mu chodzi , Julia nie jest jego własnością, ani już nie planuje , żeby była jego zabawką, więc dlaczego cały czas o niej myśli?
____________________________________________________________
Wiem... Zniszczyłam... Nie podoba mi się ten rozdział ,miał być dłuższy... No cóż jedyne co wam mogę obiecać to , to że 7 rozdział będzie sto razy lepszy i dłuższy.:)
Zostaw komentarz :) Dziękuje :) kocham was :*

13 komentarzy:

  1. super! nie zwaliłas! nie wazne ze krótki , bo i tak jest super! ;) kocham cieee!
    -kinga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super! super ! wow zajebiste! masz talent! czekam na nastepne chce wiedziec co sie stanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie! koocham! nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ;D
    + pyt do Nialla: dlaczego nie chciałeś iść z Julią do klubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem iść z JUlią do klubu ponieważ , zaprosiłem ją tylko dlatego , że chciałem się nią zabawić ale nie wiem dlaczego nie mogę jej tego zrobić , jest dla mnie ważna ,ale jeszcze nie wiem dlaczego..
      Niall ♥

      Usuń
  4. Czekam na nexta, a ten cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny choć krótki <3 Uhuhu lubię jak Niall daje po mordzie komuś:P Kiedy mogę spodziewać się nexta?

    OdpowiedzUsuń
  6. boooooskie <3
    poprawiam się już w komentowaniu, bo ostatnio wogóle nie miałam czasu.
    wybaczysz, prawda ?
    Kocham to opowiadanie <3
    Pytanie do Niall'a - Co poczułeś dokładniej gdy zobaczyłeś Julie z tym gościem ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem zazdrosny. Ona nie jest dla mnie zwyczajną dziewczyną , jeszcze nigdy nie zrezygnowałem , z tego żeby kimś się zabawić , a dla niej to zrobiłem (nadal nie wiem dlaczego).. A jak ona mi się odpłaca?
      Niall ♥

      Usuń
  7. Wow zajebisty ! Dodaj jutro !Nie będe mogła spać!
    Pytanie do Julii:
    Ty wiesz co ty robisz? Całujesz obcego mężczyznę ...lada chwila może dojsć do czegoś bardziej poważnego (if u know what i mean xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam.Wypiłam za dużo , a jak już wspominałam nigdy w życiu jeszcze nie piłam , co oznacza że szybko się upiłam.
      Julia ♥
      hahhah miejmy nadzieje że nie lub kto wie czy dojdzie hahah lol

      Usuń
  8. Super dodaj dzis neksta

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, historia sama w sobie, jest ciekawa i nawet mnie zaintrygowało. Jednak... Bardzo wkurwiające końcówki piszesz "Co się dzieje z Niallem? O co mu chodzi , Julia nie jest jego własnością, ani już nie planuje , żeby była jego zabawką, więc dlaczego cały czas o niej myśli?".. To jest niepotrzebne w takich opowiadaniach!
    No i jeszcze jeden błąd.. Nie mieszaj narracji. Jak piszesz z perspektywy Julii i Nialla, to nie pisz jako 'ty". Albo pisz "on zrobił, ona powiedziała" i wtedy już nie pisz jako Julia czy Niall. Tych dwóch typów narracji się nie miesza.
    Ale reszta, pod względem stylistycznym, jest OK.

    Zapraszam na --> http://niall-horan-polish-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń