środa, 6 marca 2013

Rozdział 7

Rozdział 7
Chłopak podszedł do nich. Już, chciał walnąć mężczyznę z całej siły ale ostatecznie się powstrzymał. Przyjrzał się im , a szczególnie dziewczynie. Dopiero teraz zobaczył , że jest bardzo pijana. Bez zastanowienia podszedł do kolesia i przywalił mu z całej siły w twarz, na co ten upadł.
Co go opęntało?Od kiedy Niall broni dziewczyny? Przecież sam je krzywdził....
-Nie wstyd ci?-krzyknął-Nie widzisz , że ona jest pijana!?-dodał nadal patrząc na niego leżącego na podłodze.
-Kochanie... Przecież to tylko miała być mała rundka - powiedziała Julia głaskając Nialla po policzku.
Widać było , że była bardzo upita , nie wiedziała co mówi.
Teraz to się blondyn ostro wkurzył.
Podszedł do Julii i mocno chwycił ją za rękę ciągnąc w stronę wyjścia.
Wyszli.
-Czemu...-nie dokończyła ponieważ Horan jej przeszkodził
-Co ty robisz!?!? Chcesz pieprzyć się z każdym poznanym ci kolesiem?-krzyknął pod wpływem wmocji.
-A co cie to obchodzi?-spytała chwiejąc się na boki. Chłopak złapał ją za biodra i przytrzymał.
Nie wiedział co odpowiedzieć.
Jedyne co wiedział  to , to, ze cokolwiek teraz powie to dziewczyna i tak po wytrzeźwieniu zapomni.
-A bo mi kurwa na tobie zależy!-krzyknął
Julia się lekko uśmiechnęła. Pewnie nie dotarło do niej to.
-chcę spać-dodała
Zdziwiony chłopak tym , ze nie odpowiedziała na jego zdanie , wziął ją na ręce i ruszył w stronę domu.
"Horan co się z tobą dzieje? Dlaczego jej pomagasz?"
"Kim ona dla ciebie jest"- zadawał sobie te pytania.
Gdy dotarli do domu Nialla, Julia już smacznie spała na jego rękach.
Chłopak uśmiechnął się do siebie po czym delikatnie musnął jej policzek.
"Horan ogarnij się"-powiedział sobie chłopak w myślach.
Położył Julię na łóżku , a po chwili także położył się koło niej i też usnął.
Julia:
Obudziłam się. Nie wiem która była , nie pamiętam nic co się wczoraj stało.
Wstałam z łóżka , po czym chciałam wsunąć swoje stopy w moje ciepłe przytulne kapcie ale ich nie było.
Zdziwiłam się.
Rozejrzałam się po pokoju.
-Gdzie ja jestem- szepnęłam cicho.
Jedyne co sobie przypominam to , to , że wczoraj byłam w klubie , a dalej już była tylko ciemność.
Spojrzałam na łóżko. Coś pod kołdrą się poruszyło.
-O Boże - krzyknęłam.
W głowie miałam tylko złe myśli. Jejku! Czy to możliwe , że podczas jednej durnej nocy mogło dojść do tego? Z kim ja wylądowałam w łóżu?
Czy Niall wszystko wyjaśni Julii ? Czy Julia uwierzy Niallowi? Czy będzie chciała kontynuować z nim znajomość?
_____________________________________________________________
Cześć:) Wiem obiecałam wam długi , ale napisałam wam w miarę możliwości , był by dłuższy , ale wiecie jakie są te durne sprawdziany....
Mam nadzieje że i tak się spodoba :) Komentarz proszę :)

18 komentarzy:

  1. wowowoowowowoowowowo super super super!
    -Kinga czekam nn ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział po prostu świetny czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super super!
    Mam pytanie do Nialla:
    - Miałeś ochote na Julię (wiem jestem zboczona hahhaha)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział genialny jak zawsze,tylko szkoda,że taki krótki,nie wytrzymam jak się nie dowiem co dalej ;P xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Weeeeeeeeeeeeez dodaj nowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weeeeeeeeeeeeez dodaj nowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! hahahahahhaha ciekawe jak Niall jej odpowie HUHUHUHU CHCEM 8 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Z góry przepraszam za spam.
    Harry, Louis, Zayn, Niall i Liam należą do szkolnej elity. Devon nigdy nie chciała do niej przynależeć jednak przez jej przyjaciółkę Alexis - która związała się z Zayn'em - została automatycznie jej częścią. Niedługo po trafieniu Lexi na odwyk dziewczyna została sama wśród czterech chłopaków. W drugim półroczu ostatniego roku nauki w liceum do klasy Devon dochodzi Mackenzie - kuzynka Liam'a. Dziewczyny zaprzyjaźniły się a Masters nie czuje się już tak niezręcznie w szkolnej elicie. Jednak niespodziewanie...
    Chcesz dowiedzieć się co dalej? Serdecznie Cię zapraszam na mojego nowego bloga, którego początek już w najbliższym czasie.
    Tym czasem, zachęcam do zapoznania się z bohaterami i jeśli Ci się spodoba do zostania na dłużej.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. boooskie jest ;***
    genialnie piszesz tylko dłuższę, please. jak dasz radę oczywiście <3
    +zapraszam do mnie: http://love-dreams-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. daaawaj kolejny proszę <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Pliss następny bo skonam jak dzisiaj tego nie przeczytam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuje ;) jutro dodam bo dzisiaj nie mogę ;( przepraszam

      Usuń
  12. zajebisty :)
    mam nadzieję, że mu uwierzy i będą razem ;D

    zapraszam do mnie na 11 rozdział;http://heart-attack-lets-just-be-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. B.Przepraszam że nie komentowałam ci rozdziałów ,ale po prostu nauka nauka i jeszcze raz nauka ://
    Na pewno teraz już będę zawsze dodawać komentarze.
    No i już przeczytałam pozostałe,i powiem świetne !: *
    Świetne,świetne,świetne.
    Niall mi mega mega mega mega dla Juli,i to mi się podoba.
    Więc jestem ciekawa jak potoczy się dalej akcja.
    No od razu mam pytanie do cb.
    Czy jak wybierałaś postać Juli,to kierowałaś się tym że np: To jakaś aktora itp.Czy po prostu 'pierwsza lepsza' ?
    I do Nialla:
    Podoba ci się Julia c'nie?Czemu gdy zabrałeś ją do domu,nie przespałeś się z nią?

    To chyba na tyle,wiesz jakoś nie mam dziś weny do pisania wypracowań na pół strony xd
    Więc pozdrawiam ~Gabi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie Julia to zwykła dziewczyna :)
    Julia jest bardzo ładna , pierwszy raz zależy mi na jakiejś dziewczynie , ale nie wiem czy to coś więcej . Nie przespałem się z nią , bo spała , a z resztą nie jest taka jak inne dziewczyny , nie jest jakąś tam pierwszą lepszą .
    Niall ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już wspominałam, historia ciekawa, ale serio, powstrzymuj się przed dodawaniem takich zdań "Czy Niall wszystko wyjaśni Julii ? Czy Julia uwierzy Niallowi? Czy będzie chciała kontynuować z nim znajomość?" . ;)

    http://niall-horan-polish-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń