sobota, 9 marca 2013

Rozdział 8

Rozdział 8
-Zamknij się - usłyszała ciche mamrotanie pod kołdrą - chcę spać.
-Ja mam się zamknąć?!-krzyknęła dziewczyna- Czekam na wyjaśnienia ! Co ja tu robię , i kim ty do cholery jesteś?!?
Niall wysunął się z pod kołdry i spojrzał na Julię.
-Nic nie pamiętasz?-spytał blondyn lekko mrużąc oczy
Dziewczyna lekko zdziwiła się , że jest tu z Horanem , bo jak pamięta on ją wystawił , więc raczej nie powinna tu być z nim...
-Nie..-powiedziała trochę zakłopotana dziewczyna
-Masz słabą główkę-przyznał niebieskooki a na jego twarzy zawidniał chytry uśmiech
-Nie odpowiedziałeś mi na pytanie... Co ja tu do cholery jasnej robię!?!
-Długa historia , poszłaś do klubu , upiłaś się a pod koniec zachciało ci się spać więc cię tutaj przyprowadziłem.
Chłopak nie powiedział całej prawdy , ponieważ wyszedł by na kompletnego idiotę , i przyznał by się że Julia nie jest mu obojętna, czego chciał za wszelką cenę uniknąć...
-Uważaj bo ci uwierzę.... -powiedziała Julia- Nigdy nie poprosiłabym cię o pomoc , z resztą po tym co mi zrobiłeś...
-Co ja ci takiego zrobiłem , raczej ci pomogłem!- wrzasnął chłopak wstając z łóżka.
-Taaaa w czym mi niby pomogłeś?- spytała sarkastycznie dziewczyna.
-Kurwa!-chciał mówić dalej ale w ostatniej chwili ugryzł się w język, nie chciał powiedzieć dziewczynie co się naprawdę stało
-Nie ważne.. -powiedziała cicho dziewczyna. Ignorując chłopaka wstała z łóżka i założyła buty po czym  miała wyjść z pokoju. Chłopak szybko zareagował . Wstał z łóżka i podbiegł do Julii po czym zagrodził jej drzwi ręką.
-Czekaj-powiedział
-Jejku czego chcesz?-odpowiedziała lekko zdenerwowana brunetka
-Tak mi się odwdzięczasz za pomoc?-powiedział dokładnie przyglądając się jej twarzy. Nawet po imprezie i nieprzespanej nocy mógłby z ręką na sercu przyznać , że Julia wygląda ślicznie.
-Jaką pomoc? -spojrzała na niego- nikt ci nie kazał mnie tu przyprowadzać..
-Ale chciałem.. - powiedział niepewnie chłopak.
Dziewczyna zaczęła się mu przyglądać, dopiero po chwili zobaczyła , że chłopak nie ma na sobie koszulki.
Zarumieniła się , jak najszybciej chciała zakryć swoją twarz we włosach , tylko żeby chłopak tego nie zobaczył. Jednak nie udało się , Niall spojrzał na dziewczynę po czym cicho parsknął śmiechem.
-Oj chodź- złapał ją za rękę- zjemy śniadanie- dodał
-Ok- powiedziała Julia , to było jedyne co teraz mogła z siebie wykrztusić.
Zeszli na dół po schodach , Niall nadal trzymał jej rękę jakby bał się , że Julia zaraz ucieknie. Weszli do kuchni , blondyn puścił rękę zielonookiej i zajrzał do lodówki.
-Co chcesz na śniadanie?-spytał Horan wychylając głowę za lodówkę i patrząc na dziewczynę.
-Hmm.. Nie wiem -Julia wskoczyła na blat po czym na nim usiadła-jestem głodna od wczoraj niczego nie jadłam więc teraz zjadłabym nawet siebie.-powiedziała , przy czym zaczęła kiwać nogami w tą i z powrotem
Chłopak cicho się zaśmiał po czym powiedział
-Ja też bym cię chętnie zjadł.
-Ale jak to..-spytała.
Dopiero po chwili dotarło do niej to co chłopak powiedział , i cała spaliła się ze wstydu.
-Ha ha ha -powiedziała sarkastycznie- Bardzo śmieszne Niall
Ignorując jej zdanie niebieskooki ,wyjął z lodówki mleko , po czym sięgną do szafki po płatki.
Nalał do miski mleka po czym wsypał płatki. Podał to dziewczynie .
-Trzymaj -powiedział
-Dzięki-powiedziała po czym zaczęła jeść płatki. Chłopak zrobił to samo.
Gdy skończyli jeść , Horan podszedł do dziewczyny zabrał jej miskę i wsadził do zmywarki.
Dziewczyna uważnie przyglądała się chłopakowi , nie mogła oderwać oczu od jego torsu.
-Co się tak patrzysz ?-powiedział blondyn z chytrym uśmiechem
-A nie nic..-szybko spuściła wzrok i zaczęła wpatrywać się w swoje buty.
-Ej ...-podszedł do niej chłopak i złapał jej podbródek , tak żeby spojrzeć jej prosto w oczy.
-co...- nie mogła z siebie więcej wydać bo wielka gula stanęła jej w gardle. Znów zatonęła w jego oczach , podobnie jak chłopak. Dziewczyna oderwała swój wzrok od jego , i szybko spojrzała w bok , lecz ten spuścił wzrok nieco niżej i zatrzymał na jej idealnych ustach. Nie mógł dłużej się powstrzymać , pochylił się nad dziewczyną i delikatnie musnął jej usta swoimi. Robił to tak , jakby bał się że Julia zaraz ucieknie. Czując , że dziewczyna oddaje pocałunek pogłębił go .Jej usta pasowały idealnie do jego. Na początku był to tylko niewinny pocałunek który potem przerodził się w coś większego.Chłopak położył ręce na jej biodrach i przyciągnął ją do siebie , jeszcze bardziej pogłębiając pocałunek.
Dziewczyna chciała , aby ten moment trwał jak najdłużej , ale przeszkodziło im mocne pukanie w drzwi.
Chłopak lekko odsunął się od dziewczyny ...
-Kurwa-powiedział i poszedł otworzyć drzwi.
Do domu weszła ta sama blondynka , która stała przy blondynie w szkole.
-Cześć- powiedziała po czym pocałowała chłopaka w policzek
-Cześć- powiedział zdenerwowany Niall który, wiedział co go teraz czeka.
Dziewczyna podeszła do Juli i podała jej rękę:
-Jestem Jessie ,a ty kto?
-Julia- dziewczyna zeskoczyła z blatu po czym też podała dziewczynie rękę.
-co cię tu sprowadza?-spytała szybko Jessie z udawanym uśmiechem
-No bo...-nie dokończyło bo chłopak jej przerwał
-Przyszła pożyczyć cukier-wypalił bez namysłu Niall
Serio cukier? Jejku co ja powiedziałem..to było żałosne..
-cu-u-ukier?-wyjąkała Julia
-Tak cukier-powiedział Horan patrząc na nią złowrogo.
-A to dobrze -powiedziała Jessie z uśmiechem - Kochanie to dzisiaj u mnie o 20 dobrze-dodała ignorując Julię ,patrząc na blondyna.
-okej-powiedział po czym dziewczyna podeszła do niego i szybko wbiła mu się w usta.
Zabolało, Julia poczuła jakby ktoś wbijał jej tysiąc noży w serce ... Dlaczego on to zrobił? Jessie to jego dziewczyna , dlaczego pocałował Julię?
Julia szybko wzięła swój sweterek po czym wybiegła z domu.
Czy Niall za nią pobiegnie? Czy Niall chce ją tylko wykorzystać ? Czy właśnie Julia tak myśli , ze została lub zostanie przez zniego wykorzystana?
_________________________________________________________
Cześć! :) No to tu macie 8 rozdział :) mam nadzieje , że się podoba :D Wiem nie wyszedł mi :(
Czytałeś? Zostaw komentarz :) Bardzo dziękuje wszystkim za miłe komentarze :D Możecie zadawać pytania bohaterom:D Miłego końca dnia <3

19 komentarzy:

  1. świetny! Boski ! Awwwwwwwwwwwww wreszcie się pocałowali ! Awww a Jessie trzeba zajebać nie lubie jej -Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. BOŻE ŚWIETNE! JEST !POCAŁOWALI SIĘ! JEJKU NIE DOCZEKAM SIĘ DODAJ DALEJ! NIALL JAK MOGŁEŚ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne!!
    Niall kochasz jessie? Nie jest ci wstyd za to co zrobiles?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nic do niej nie czuje. Jest mi bardzo głupio , bardzo zależy mi na Julii ,ale wątpię , żeby chciała ze mną rozmawiać muszę wszystko odkręcić.
      Niall♥

      Usuń
  4. Awwwww <3 To jest kolejny nieziemski rozdział ;***
    Wyszedł naprawdę genialnie. Jeszcze ten pocałunek. awwwww x2
    Niall ty idioto ! Cukier ?! WTF ?!
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste : )
    Ta cała akcja z rana, i w ogóle co to za Jessica ? O.o
    Genialna,no i tego szkoda mi Juli bo ona najwięcej tutaj traci : D
    Mam pytanie do Nialla:
    1.Jessica to twoja dziewczyna?Kochasz ją?Jest dla cb ważna?
    2.Kogo bardziej wolisz Jess czy Julie ?
    Do Juli:
    1.Jak poczułaś się gdy poznałaś Jessice,opiszą ją.
    2.Byłaś kiedyś w poważnym związku?
    3.Co czujesz do Nialla?
    Do Jessici
    1.Traktujesz poważnie Nialla czy taka zabawka na jedną nockę?
    2.Opisz siebie z wyglądu i jaka jesteś.
    TO chyba tyle ,więc buźka ~Gabi xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jessica była w bohaterach opisana :)
      Zobacz sobie tam jest napisane :D
      1.Tak Jessica to moja dziewczyna , ale jej nie kocham nie zależy mi na niej
      Niall ♥
      2.Bardzo zależy mi na Julii.
      Niall ♥
      3.Jeszcze nie wiedziałam kto to dla Nialla , ale potem jak się pocałowali , poczułam się wykorzystana , zabolało to bardzo, tak jaby ktoś mi wyrwał serce
      4.Miałam w gimnazjum chłopaka , ale nie wiem czy to było coś poważnego
      Julia♥
      4.Podoba mi sie Niall , jak mnie pocałował poczułam sie jakby był to ten jedyny ale nie wiem czy mogę nazwać to miłością.
      Julia ♥
      5.Raczej jako zabawkę , jest popularny , tak jak ja i dlatego jesteśmy ze sobą .
      Jessie ♥
      6.Moje zdjęcie jest w bohaterach , jestem super przynajmniej ja tak uważam jestem przecież popularna co nie?
      Jessie ♥

      Usuń
  6. Do Nialla:
    Żałujesz , ze pocałowałeś Julie?
    ZAJEBISTY ROZDZIAŁ! <3
    dodasz dziś następny? błagam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , wręcz przeciwnie to była jedna z najlepszych rzeczy jakie w życiu zrobiłem
      Niall ♥

      Usuń
  7. Genialny rozdział!! Nie wytrzmam jak za chwilę nie dodasz kolejnego ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. do autorki kiedy nastempny do nialla kiedy powiesz julii ze ją kochasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem może dodam dzisiaj :) ale poczekam na więcej komentarzy , za chwilę zacznę pisać :)
      Nie wiem czy ona czuje coś też, spróbuje ją zmusić żeby mnie poznała nie wiem ,zaproszę ja do kina , lub do parku..
      Niall ♥

      Usuń
  9. Wcale nie nudny tylko zajebisty. Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże kocham,kocham,kocham,jesteś zajebista :D xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest nie do opisania... Zajebisty, boski...
    Życzę weny... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. błaagam doodaj

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaj,bo zawału zaraz dostane! xx
    Kate xx

    OdpowiedzUsuń