czwartek, 4 kwietnia 2013

Koniec

Cześć! :)
Chciałabym was poinformować , że przestanę pisać tego bloga. Na początku usunęłam go ale czuje się winna , że tak bez pożegnania ani jakiegokolwiek podziękowania.
Dziękuje za około 20 tys wejść (bez moich) . Za 530 komentarzy i za 24 obserwatorów. Chciałabym kontynuować tego bloga ale pozostało mi już jedynie tylko w myślach .
Dziękuje wszystkim którzy mnie wspierali.
Życzenia złoże i za wszystkie dziękuje :)
Z pozdrowieniami dla Wiktorii
Proszę to  szczególnie dla ciebie Wiktoria

137 komentarzy:

  1. Błagam cię nie kończ :( Tak świetnie to pisałaś ,będziesz się załamywać przez jakąś WIKTORIĘ ? Wiesz ile dziewczyn czeka na następny rozdział?! nie rób tego ...prosze! nie myśl o tym hejterze tylko o prawdziwych fankach tego bloga...naprawdę miło się czyta i mam nadzieję ,że jeszcze to przemyślisz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham cię ♥ naprawdę kocham każdego czytelnika

      Usuń
  2. błagam cię nie usuwaj jejku... przez jakąś jebaną wiktorie... ja tu rycze prosze... nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj tego bloga.. Kocham to opowiadanie.. Kocham to co tu piszesz i jak piszesz.. A co do tej dziewczyny z komentarza o cytacie to nie przejmuj się! Wiem, łatwo mówić, ale pomyśl.. Co Ci po jednej osobie, jeśli masz kilkaset osób, które cenią Cię za to, że piszesz to genialne opowiadanie.? Proszę, przemyśl to..
    Ze względu na to co postanowisz i tak dziękuję, że miałam zaszczyt to czytać, ale naprawdę pomyśl nad tym..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie. czułam się jakbym sama w tym uczestniczyła. Nie rób tego !!

      Usuń
    2. jejku naprawdę tak miło :( kocham was

      Usuń
    3. Dokładnie! Proszę Cię , przemyśl to jeszcze! ;( nie usuwaj bloga, nie zostawiaj osób , które naprawdę cenią Cię i to co piszesz ;( Nie przez tą jedną osobę! Masz wiele osób tutaj , które naprawdę chcą abyś pisała dalej to świetne opowiadanie!
      Codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy dodałaś jakiś nowy rozdział , a teraz jeśli usuniesz ?! ;((

      Usuń
  4. nieee............ błagam nie usuwaj błagam błagam tak wszyscy bardzo nienawidzimy tej WIKTORI. jeb się suko

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU NIE BŁAGAM NIEE!! NIE RÓB NAM TEGO!! MOJE ŻYCIE STRACI SENS :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. KUŹWA PIERDZIEL SIĘ W GÓWNIE TY CIOTO WIKTORIO.NIE WPIERDALAJ TYLKO WYJDŹ! Proszę nie usuwaj tego bloga :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BLAGAM NIE MY CIE KOCHAMY K-O-C-H-A-M-Y NIE RÓB NAM TEGO

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę pisałaś w poprzednim rozdziale że będzie następny rozdział. Prosssssssze nie kończ tego ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. WTF ? Co ty pierdolisz ?! Nie możesz ! Zabraniam Ci ! Znajdę Cię , a wtedy zmusze do kontynuowania tego opowiadania! Nie masz prawa nam tego robić! Błagam Cię na kolanach abyć nie podejmowała tak pochopnych wyborów nie możesz!!! Dlaczego?! Jaki jest tego powód?! Ciśnienie mi przez Ciebie wzrosło ! ; ((((
    Porycze się za chwile : c
    Powiedź , że to głupi żart . Powiedź tak! Proszę nie . Jak już zaczęłaś to wypadałoby skończyć . ; [
    Jeśli Cię uraziłam przepraszam . ; x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ja jebie ta Wiktoria jest jakaś popierdolona! Nie przejmuj się jakąś tam pizdą jebniętą która nie wie nic o pisaniu bloga . Kozak w necie pizda w świecie . Wypierdalaj stąd z tą jebaną fałszywą opinią! Działasz mi na nerwy kurwo jebana . ! Zniszczyłaś to opowiadanie ! Jebana szmata ! Przynajmniej mogłaś zachować tą opinie dla siebie , a nie od razu farmazony wyssane z palca piszesz ! Chuj ci w oko pizdo !

      Usuń
    2. No właśnie,masz rację. SUKA JEBANA!!! -.-
      Haha,nie żebym kogoś wyzywała czy coś xD.Chociaż wyzywam,bo się WKURWIŁAM :<
      +kiedy dodasz kolejny rozdział ?

      Usuń
    3. NO JA TEŻ KURWA NIE NO TAK JEJ NIENAWIDZE KURWA KOCHAM TEGO BLOGA

      Usuń
    4. jejku naprawdę kocham was. Nie sądziłam że ktoś jest tak z tym blogiem zżyty

      Usuń
  10. CO?!?!?!?!
    NIE RÓB NAM TEGO,PROSZĘ! :C
    SMUTNO MI TERAZ.CHOLERNIE SMUTNO.JAK MOŻESZ? :<

    OdpowiedzUsuń
  11. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ? NIE NIE NIE! PRZEZ JAKĄŚ CHORĄ WIKTORIĘ NIE SKOŃCZYSZ TEGO BLOGA O NIE. NIE NIE. ONA MA PROBLEMY NIE PRZEJMUJ SIE NIĄ MY CIE NIGDY NIE ZOSTAWIMY. NIGDY - LOL ale jestem na telefonie i nie chce mi się logować

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE,NIE POZWALAM.TRZY RAZY NIE KURWA! Kurwa no nie! No po prostu kurwa nie! Boże, czy Ty to widzisz? nie zgadzam się.. rozumiesz?
    POPROSTU N-I-E POZWALAM CI TEGO ROBIĆ! Kocham tego bloga,a Ty tak nagle go usuwasz? Bo jakiejś ****** się to nie spodobało? :c
    NIE RÓB TEGO,PROSZĘ. ZASTANÓW SIĘ! x

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz wszyscy prosza cie o to abys nie konczyla a ja bede inna i ja chce ci podziekowac ;* za to ze moglam smiac sie kiedy bylo mi zle za to ze moglam plakac i byc przy tym szczesliwa za to ze maglam utorzsamic sie z glowna bohaterka za to ze pocieszalas mnie tym opowiadanie za to ze mialas czas i ochote pisac a przede wszystkim ze moglam przezyc cudowne chwile czytajac to*.* te opowiadanie jest czescia mnie jeszcze z zadnym sie tak nie zzylam a czytalam ich duzo dlatego chce zapytac czy ty nie kochasz go za bardzo zeby tak poprostu z niego zrezygnowac zeby zakonczyc cos co jest czescia ciebie ..?? moim zdanien nie warto konczy przez kogos kto jesli nie docenial tego co piszesz to znaczy ze albo zazdroscil albo poprostu czul sie gorszy i wyrzucal wszystko z siebie patrz ile osob chce cie tu zatrzymac to chyba cos znaczy nie..?? i ja ci powiem to znaczy ze wiele dziewczyn zylo zyciem glownej bohaterki zylo razem z tym opowiadanie czekalo na kazdy nastepny rozdzial i kiedy on sie pojawil bylo juz tak niecierpliwe ze czytalo go z niesamowta szybkoscia ze mna tak bylo i wiem ze nie tylko ze mna dlatego pytam czy warto konczyc bo jedna mala osobka ci zazdrosci..?? Jednak to twoje zycie wiec to twoj wybor tylko pamietaj ze jesli zostaniesz to pokazesz tej wiktori ze jestes silniejsza pozatym kazdy przezywa slabsze chwile ja tez uwierz sama pisze wiec wiem jak to jest ale taka mala chwila ma sprawic ze to bedzie koniec..?? Mam nadzieje ze nie jesli jednak nie zmienisz zdania to ja zrozumiem i wierze ze inne prawdziwe fanki twojego opowiadania tez zrozumia ;* przemysl to prosze bo jakos nie wyobrazam sobie zycia bez twojego oppwiadania to kawalek mojego serca i tak latwo z niego nie zrezygnuje ^.^ Jeszcze raz DZIEKUJE ;*
    moje opo jak bys chciala pogadac albo cos ;*
    forever-together-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku kochana wiesz jak miło słyszeć takie słowa. Jesteś kochanaaaa ♥ aż łezka kręci się w oku
      Oczywiście że wpadnę i pogadam ☺

      Usuń
  14. Boże! Weszłam wcześniej na tego bloga i normalnie zawału doznałam -nie było go. Wiesz jak się wy dygałam? Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie zgadzam się na usunięcie tego bloga. A Wiktorii już podziękujemy. Owijać w bawełnę nie będę.Fajnie-wyraziłaś swoją opinię,a teraz łaskawie możesz już na niego nie wchodzić.Nie będę Cię obrażać, bo na to nie zasługujesz.Nikt na to nie zasługuje.Mam nadzieje, że autorka bloga weźmie te wszystkie słowa czytelników do serca i doda dzisiaj ten upragniony 19 rozdział. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. To, że chcesz zakończyć bloga świadczy tylko o tym, że jesteś słaba i nie potrafisz przyjąć czyjeś krytyki.Jak już wcześniej pisałam to jako bloggerka powinnaś liczyć się, że zawsze będzie jakaś osoba, która będzie cię krytykować,a ty powinnaś liczyć się z tym zdaniem. Do niczego by nie doszło, gdybyś przyznała się do swojego błędu.
    A co do twoich czytelników...No cement. Widać, że jesteście zacofani intelektualnie skoro używacie takich słów.Z poważaniem -Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZNÓW KURWA TU SUKO WCHODZISZ NIKT CIĘ TU NIE CHCE. JA TAM MOŻE I JESTEM ZACOFANA XD ALE KOCHAM JĄ I BĘDĘ ZAWSZE JĄ WSPIERAĆ WIESZ JAKIEGO ZAWAŁU JA DOSTAŁAM JAK TEN BLOG ZNIKNĄŁ? KURDE TAK CIĘ NIENAWIDZĘ. I CO MOŻE JEST SŁABA? I CO Z TEGO? ALE JEST NAPEWNO KOCHANĄ OSOBĄ. A TY JESTEŚ ZWYKŁĄ SZMATĄ. NIE ODPISUJ , NIE KOMENTUJ BO I TAK NIKT CIE TU NIE CHCE.
      A do @foreverme
      kocham cię i błagam dodaj nie słuchaj jej

      Usuń
    2. a i sama jej przecież kazałaś zakończyć tego bloga. weź kurde jesteś zacofana umysłowo zastanów cię co mówisz wiktoria.
      \uhh od teraz wiktoria kojarzy mi się z złeeeeeem.
      -kinga ♥
      błagam nie usuwaj

      Usuń
    3. Bla bla bla... Zacofana sama jesteś! A teraz wypierdalaj stąd .
      Z poważaniem WYJEB W MUR .

      Usuń
    4. Droga @LOL Naprawdę szkoda mi osób, które muszę czytać to co właśnie w tej chwili napisałaś.Chce usunąć bloga? To dobrze. Głupio jej i wie,że źle zrobiła.Jednak ja bym rozważyła tą sugestie. Gdyż ja w żadnym stopniu nie powiedziałam, że nie lubię tego opowiadania.Podkreśliłam iż kopiujesz cytaty. A to,że mnie obrażacie to już inna historia.Jednak ja nie będę zniżać się do waszego poziomu,który dorównuje przedszkolakowi. Tak czytam te wasze zaskakujące ciekawe wypowiedzi i jedynie @Kinga Adamczyk i @Forever Alone są dojrzałe.A reszta? Po prostu szkoda słów. Gdybym normalnie z autorką wyjaśniła tą sprawę to incydent nie miałby miejsca.Jednak nic na to nie poradzę.Z poważaniem-Wiktoria.

      Usuń
    5. Wiesz co WIKTORIO powiem ci jedno SPIERDALAJ !!!!
      Myślisz że jak napiszesz coś takiego to będziesz super gwiazdą ? Hejterskim hejterem ? Gówno prawda !! Chyba ty jesteś zacofana umysłowo? Skąd ty bierzesz te teksty z opakowań po danonkach? Jesteś ŻAŁOSNA !!!

      Usuń
    6. KURDE ONA NIC NIE ZROBIŁA. CYTATY MOŻNA UŻYWAĆ. PIERDOL SIĘ. NIE KOMENTUJ BO I TAK ZOSTANIESZ ZJECHANA. NIKT POWTARZAM NIKT CIĘ TU NIE CHCE. A TERAZ SPIERDALAJ

      Usuń
    7. zgadzam się z @lol i @lovemydream jesteś tępą dzidą zazdroszczącą dziewczynie talentu. Jeszcze raz tu wejdziesz to cię wtedy tak zjedziemy że następnym razem pomyślisz a potem napiszesz.

      Usuń
    8. Drogi Anonimku przed @LoveMeDream chyba nie umiesz czytać. Polecam książki -może w końcu zmądrzejesz i nauczysz się czytać.Gdzie w tym zdaniu, jest ,że każde jej przestać pisać opowiadanie? "Zasada jest prosta i niektórym znana: Jeżeli nie umiesz pisać to nie pisz. Ja nie umiem, więc nie ciągnę się do tego."-Wiktoria

      Usuń
    9. "Naprawdę powinnaś iść do szkoły zamiast takie bzdury tutaj pisać" tutaj masz pierdoło. KURDE NIE ROZUMIESZ NIE WCHODŹ TU

      Usuń
    10. A gdzie przepraszam bardzo jest napisane,że każde jej zakończyć prowadzenie bloga? Gdybyś przeczytała dokładnie to byś wiedziała, że to jest odpowiedź na jej komentarz jak to ujęłaś "pierdoło" -Wiktoria

      Usuń
    11. Wiktoria te dziewczyny mnie bronią i je zrozum. One są najukochańszymi czytelniczkami na świecie. Nie potrzebna mi nowa. Więc jak cię proszą to wyjdź i nie wracaj

      Usuń
    12. A ja tak czytam te komentarze i jem popcorn ;3
      ME GUSTA ;3
      @LOL @LoveMeDream hahahah jesteście zajebiste <3
      Jeszcze tylko @YeeY;3 brakuje.Jednak ona niestety nie czyta tego bloga ;cc A szkoda. Ale by wszystkich zjechała xD

      Usuń
    13. @Forever alone ty masz jakąś zrytą banie-bez obrazy,ale ty jako jedyna nie komentujesz tej akcji i piszesz o popcornie. @Forever me głębokie przemyślenia.Z poważaniem-Wiktoria

      Usuń
    14. hahahhaha jezu kocham @YeeY i te jej akcje ♥
      WYJDŹ WIKTORIA NIE ROZUMIESZ PO LUDZKU? JESTEŚ POPIERDOLONA...

      Usuń
    15. @Forever alone może wejdę na twojego bloga...I zobaczymy co ty tam piszesz...Z poważaniem-Wiktoria

      Usuń
    16. Pierdole!Nie wpuszczę Cię.Niestety, ale mój blog jest tylko dla osób normalnych. Blog dla umysłowo chorych będzie dopiero jeżeli takiego stworzysz.Zresztą pewnie słowa na moim blogu będą dla Ciebie za trudne do zrozumienia.Z POWAŻANIEM NIE ŻEBY COŚ ALE NIECH JEBIE CIE SAMOCHÓD ;3

      Usuń
    17. hahahhahahahah dobre!
      Nie dam jej wejść na mojego następnego ulubionego bloga.
      NIE NIE NIE.
      Wal się wiktoria

      Usuń
    18. kurde nie dajmy jej się rozprzestrzenić....
      -Kinga ♥

      Usuń
    19. @Forever alone Twoje odpowiedzi są zaskakujące.Aż ciekawość mnie zżera ,aby przeczytać twojego bloga.Zobaczymy co ty tam wypisujesz.Miejmy nadzieje, że to nie jest kolejny bezsensowny blog -Wiktoria

      Usuń
    20. Teraz się zdziwisz. Ten blog jej blogi są boskieee

      Usuń
    21. Po pierwsze nie wiem od kiedy przeszłyśmy na "TY" ,ale wiesz co? Masz racje.Mój blog jest bezsensowny.Nie marnuj na niego czasu! Omiń go.

      Usuń
    22. Hahahaha @ Forever alone ale ją pojechałaś , wielbie cię xdd WIKTORIO , won do piekła !

      Usuń
    23. @Forever alone twoje słowa są mi nie potrzebne.Sama stwierdzę czy jest bezsensowny czy nie. Teraz zaczynam czytać bloga pt.,,Rember the name" A twoje zdanie mnie nie obchodzi.Jej, powinnam być jakimś krytykiem czy coś-Wiktoria.

      Usuń
    24. WEŹ WYJDŹ Z MOJEGO BLOGA ! NIE CHCE CIĘ NA NIM -,-

      Usuń
    25. A tak w ogóle dziękuje anonimku ^^ Nie wiem jak się nazywasz bo się nie podpisałaś ;3

      Usuń
    26. NO KURWA TEGO TO JUŻ ZA WIELE. NIE WPIERDALAJ SIĘ. A SZCZERZE. NAWET GDY TO PRZECZYTASZ TO NIC NIE ZNAJDZIESZ ZŁEGO PO PROSTU SIĘ W NICH ZAKOCHASZ I NIE BĘDZIESZ MOGŁA PRZESTAĆ CZYTAĆ

      Usuń
    27. Powinnam założyć jakąś blokadę przeciwko rozmieszczaniu się takiej głupocie na moim blogu jaką jesteś ty.

      Usuń
    28. @Forever alone owa blokada odpędziła by jedynie jakiś czytelników na poziomie przedszkolaka. Niestety nie mnie.Co jak co,ale wygląd bloga masz niezły,czego niestety nie mogę powiedzieć o pisowni, ponieważ jeszcze nie zaczęłam czytać-Wiktoria

      Usuń
    29. Kurde naprawdę powinno coś takiego być masz racje , a ztąd wypad no ! Wiktoria mówię ci idź stąd nie rozumiesz no nie rozmuiesz spadaj debilko

      Usuń
    30. Przyszłam tutaj, aby obronić moje ukochane opowiadanie ,a co za to mam? WKURWIAJĄCĄ WIKTORIĘ NA MOIM BLOGU.
      Hejty, hejty i jeszcze raz hejty - na moim blogu zaraz się posypią. Nie mam nic do Ciebie, ale twoje zdanie mnie jebie. A teraz WYPIERDALAJ -,-

      Usuń
    31. no dokładnie .... jaka pizda z niej za przeproszeniem .

      Usuń
    32. Nie posypią się hejty bo twoje opowiadanie jest idealne

      Usuń
    33. Któraś z was ujęła to tak "pizda w świecie, kozak w świecie" To, która z was nią jest ? Pewnie większość z was.-WIktoria

      Usuń
    34. hahah to było inaczej tak o "Kozak w necie, pizda w świecie" Dziewczyno tobie chyba najlepiej przyda się szkoła skoro przepisujesz z błędami.Zajmij się czymś pożytecznym, śmieci wyrzuć czy coś.

      Usuń
    35. hhahah boże wiktoria ty życia nie masz prawda? Racja zamij się czymś pożytecznym i najlepiej ogarnij się.

      Usuń
    36. Jedynie, kto powinien się tutaj ogarnąć to WY WSZYSCY -Wiktoria

      Usuń
    37. O patrz a co ty Wiktoria jakiś krytyk jesteś ? Te dziewczyny piszą opowiadania bo to kochają to im się podoba tobie nie musi. To że ty myślisz ,że jesteś niewiadomo kim w sieci to świadczy tylko o tobie . Z poważaniem SPIERDALAJ stąd .

      Usuń
  16. TE USUNIĘCIE BLOGA TO DOBRY ŻART hahahahhaa
    BO TO ŻART PRAWDA????
    NIE PRZESTANIESZ PRZEZ NIĄ PISAĆ TEGO BLOGA PRAWDA?
    Spójrz na to z innej strony. Hejtera masz jednego -a czytelników 24 + jeszcze anonimowe osoby, tak więc nie przejmuj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno żart. Hahaha coś ci się @foreverme kochanie pomyliło prima aprilis był w poniedziałek.

      Usuń
    2. Hahaha dokładnie ;3
      Zła data @Forever me Przestań się zgrywać i dodaj rozdział ;*

      Usuń
  17. Jak to USUNIESZ bloga ???
    Wiem ,że po za nim masz życie prywatne ale nie musisz dodawać postów codziennie myślę że wszyscy by to zrozumieli. Proszę nie rób nam tego ..... Kiedy wchodzę na tego blogaa to mogłabym czytac te opowiadanie w kółko w kółko i znowu. Proszę cię tylko o jedno przemyśl to !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ey może oddaj go komuś żeby go prowadził szkoda takiego bloga moja przyjaciółka jest nawet bardzo chętna a ja jej pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrów ją ode mnie ♥

      Usuń
    2. Czyli nie da rady? może jednak? Nie przejmuj się nią to jakiś dzieciak który ciśnie Ci bo zazdrości może i użyłaś tego cytatu ale to myśli bohaterki również można to przyjąć jako jej słowa ONA mogła to przeczytać i powiedzieć XD wiem głupia jestem ale ja chce żeby ktoś prowadził tego bloga a szczególnie TY!!

      Usuń
  19. Dziękuje wszystkim naprawdę wszystkim za miłe komentarze. Naprawdę nie sądziłam , że aż tyle osób będzie to tak przeżywało. Kocham was.
    Kiedy dodałam ten post nie myślałam że aż tak bardzo chcecie żebym kontynuowała.Wchodzę a tu około 40 komentarzy. Ojejku naprawdę kocham was.
    Dla was dodam ten 19 rozdział. Jejku naprawdę kocham was. KOCHAM KOCHAM KOCHAAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoooo mówiłam ,że się zgrywa ? A WIĘC CZKAMY *___*

      Usuń
    2. hahaha wiedziałam że będziesz pisać ! Kocham cię kocham kocham kocham. heuheuhue mogę się zatrudnić jako prywatny obrońca przed hejterami bez mózgu :3

      Usuń
    3. Mm..tak! <3 Potraktujmy tamto za prima aprilisowy dżołk,który się już nigdy nie powtórzy mam nadzieję :D

      Usuń
    4. Ja też może mam to po tacie :D

      Usuń
    5. OW YEAAAAAAAH TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK!
      I LOVE UUUUU
      -Kinga

      Usuń
    6. No i jest git. Dziękujemy. <3
      A tamtą szmatą się nie przejmuj.
      A Ty Wiktoria jak Ci coś nie pasuje to Go kurwa nie czytaj. A jak chcesz hejtować to proszę bardzo , masz mnie. Chcesz ? Podam Ci mojego bloga. Wiem , że zaraz mi pociśniesz , bo poleciałam z anonima , ale w dupie mam twoje zdanie. Idź jebnij baranka w murek , może Ci się poprawi. Wika.

      Usuń
    7. A to niby mi zarzucacie ,że na pewno piszę z anonima i pewnie mam konto na blostpocie. Ha ha ha ! Jesteście żałosne. Na razie zostawiam tego bloga, ponieważ w tej chwili przeniosłam się na bloga Rember the name autorki @Forever alone Zobaczymy, kto będzie dalej w kolejce.A może każda z was po kolei ? -Wiktoria

      Usuń
    8. hahhahah to się staje śmieszne. Boże wiktoria OGAR

      Usuń
    9. hahahahahhahahahh, boże ! jesteś śmieszna dziewczynko! Ogarnij się WIKTORIA! Każdy ma Cię już dosyć! Odpierdziel się od tych blogów , znajdź sobie inne zajęcie człowieku!
      sorki , że z anonima. ~ Kaja. ;3

      Usuń
    10. Proszę , już. Nie ma anonima. Wyjdź z tego bloga i nie wracaj. Chcesz , to hejtuj mnie , a naszej kochanej koleżance daj święty spokój ! Wika.

      Usuń
    11. Macie mnie dosyć ? To dobrze.To nauczy was nie wtrącać się w sprawy innych -Wiktoria

      Usuń
    12. hahah ale to ty się wtrąciłaś do niej. dobra koniec. ty z tąd spierdalaj i sprawy nie ma

      Usuń
    13. Jak się mamy kurwa nie wtrącać skoro przez Ciebie ona nie chciała pisać ? Zajmij się czymś innym i odwal się od niej i tego bloga !

      Usuń
    14. NO WŁAŚNIE! -kinga ♥

      Usuń
    15. Przepraszam bardzo ,ale to jest po prostu wyrażanie swojej opinii.Jeżeli, ktoś nie umie jej przyjąć.To nie mój problem -Wiktoria

      Usuń
  20. Yeah kocham cię ;** czekamy na rozdział 19 i następne . Jeszcze raz wielkie dzięki, nie wiesz ile to dla mnie znaczy <3 sory za anonima ,ale jestem na fonie i zapomniałam hasła xd<3 -Julia Horan

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh ah oh ah *.* wrocila nasza pisarka i mam nadzieje ze juz nigdy nie odejdzie.bo jeszcze jeden taki prima aprilisowy zart i zejde na zawal ;* a Wiktoria juz sie.nie przejmuj jak by co to znow sie nia zajmniemy ;) Kocham i weny zycze obys ja miala jak najdluzej ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Poprostu, zablokuj komentarze od anonimów. Kto będzie chciał pohejtować zrobi to z konta, a wtedy my (czytelnicy) się z taką osobą uporamy.
    Nie usuwaj to świetna historia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale niestety wtedy połowa czytelników nie będzie mogła komentować ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieeeeeeee..... to nie może być prawda
    Super dowcip na spóźnione prima aprilis ... nie przejmuj się tą Wiktorią i kontynuuj tą wspaniałą historię... nie marnuj swojego jakby można to ująć daru pisania
    Dużo osób to czyta...pozdrowionka ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Fuck Yeaaah ! Nabiłam Ci 100 komentarz.
    Dobra a teraz...
    BIJCIE BRAWA LUDZIE KOMEDIA SIĘ SKOŃCZYŁA
    WIKTORIA WYPIERDALAJ Z OBU BLOGÓW ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha na początku było mi przykro ale teraz jej głupota mnie śmieszy xD DOKŁADNIE WYPIERDALAJ I NIE WAŻ SIĘ WPADAĆ NA INNYCH BLOGI

      Usuń
    2. Hahahahha mnie też ;3 "Boże widzisz i nie grzmisz" -Pewnie widzi,ale wiesz plastik prądu nie przewodzi hahahaha ;p

      Usuń
    3. trzeba zniszczyć zanim się rozmnoży - kinga ♥

      Usuń
    4. W ogóle nie śmieszne. Nie widzę w tym sensu -Wiktoria

      Usuń
    5. Jesteś za głupia żeby to zrozumieć :) -Nicol

      Usuń
    6. DO WIKTORI !! -Nicol

      Usuń
  26. No to teraz tylko czekać na 19 rozdział! *.* .<3 ~ Kaja. ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nasza szanowna koleżanka się ogarnęła .. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, raczej nie. Po prostu byłam zajęta -Wiktoria

      Usuń
  28. Może tak , napisałabyś ze swojego , a nie lecisz z anonima. Boisz się czy co ? Wika

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tam bardzo lubisz wyrażać swoją opinię,droga Wiktorio, to załóż sobie zeszyt i tam ją wypisuj :) Naprawdę,jak czytam twoje wypowiedzi to słabo mi się robi. Jak można być,aż takim debilem??? Wyrażanie opinii,okej ale po co ta kłótnia z blogerkami??? Sama napisałaś, że jesteś na to za ,,dorosła" cokolwiek w twoim przypadku to oznacza, więc po co ta kłótnia i obrażanie innych??? Ale tekst prawie na końcu mnie po prostu rozwalił. Jak to przeczytałam to tak się śmiałam,że ledwo ana tyłku usiedziełam. ,,Teraz przeniosę się na blog..." - no po prostu nie mogłam. To w takim razie co ty robisz??? Wyżywasz się na blogerkach i blogach,a kiedy one cię jadą to ty przenosisz się na inny blog??? Po prostu o jest śmieszne i żałosne. Pozdrawiam i proszę autorkę o nie przejmowanie się osobami typu Wiktoria. Jak sama zaznaczyła ,,przenosi" się na blogi i wszystkich hejtuje gdy znajdzie jakiś blog. A co do cytatów, to nic do nich nie mam. Ktoś wymyślił jakieś no i co z tego?? Ty dodałaś kilka słów,które utworzyło zupełnie nowy,inny cytat. Ktoś,kto się czepia takich rzeczy,nie powinien czytać blogów. Z poważaniem wilczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu jak czytam jej głupie komentarze to normalnie mam chęć ci wyjebać w ten krzywy ryj!(skierowane do Wiktorii) KOCHAM TEN BLOG!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  31. JEST,PISZESZ DALEJ <3
    Nawet nie wiesz jak się ciesze.Moja radość jest nie do opisania.Czekam na kolejny! x

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pierdole, przeczytałam 123 komentarzy i ryję z tych jej ciętych ripost xD. Wiesz jak ja się wystraszyłam wczoraj jak zobaczyłam, że "blog został usunięty"? Dzisiaj wchodzę, żeby zobaczyć jeszcze raz twój blog a tu info, że kończysz z tym blogiem. Mówię ci, nie przejmuj się anonimkiem ;D. Za kilka dni będzie znana na całym świecie(głowę dam sobie uciąć)! Pewna też jestem, że pod moim komentarzem pojawi się jej koment, mówiący, że piszę jak przedszkolak oraz żebym zaczęła czytać słownik. BRAWA DLA NIEJ! a teraz pisz rozdział 19, zrób to dla nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. HAHHAHA pewnie tak , ale wiesz ja już mam tylko bekę z tego , dziecko próbuje sobie hobby znaleźć.

      Usuń
    2. Oh yeah! Chyba poszła lekcje odrabiać albo inne blogi hejtować... szczerze nie obchodzi mnie to- bo coś już nie komentuje, ale to chyba dobrze :). Mam do ciebie pytanie: Piszesz dalej tego bloga, prawda? Co ja pytam, no pewnie, że tak. Nie zrobiłabyś nam tego! A tak poza tym, jak sobie przypominam, to miałam przyjechać do ciebie do Warszawy i ci wpieprzyć(dobrze wiesz za co) ^^.
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
    3. ojej :o serio nie wiem za cooo :oo xD :p

      Usuń
  33. Pytanie do @Forever me
    Masz pingera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam :) właśnie sobie założyłam :p

      Usuń
    2. a podasz link ?;)
      to mój -> http://funalexbe.pinger.pl/

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. http://hellobabe.pinger.pl/ dzisiaj założyłam :p bo ja cały czas myślałam że chodzi ci o pinger.com :)

      Usuń
  34. jeju proszę nie kończ tego bloga !napisz może epilog albo coś. no to się nie może tak skończyć nooo. świetni piszesz i szkoda by była gdyby tak to się skończyło, mam nadzieje że to jakiś żart albo coś xd pisz proszę dalej ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Z góry przepraszam za spam.
    Cześć :) Chciałam zaprosić na naszego bloga http://life-are-moments.blogspot.com/ gdzie pojawił się 3 rozdział z perspektywy Allie. Liczę na Ciebie i jeśli ciekawią cię losy głównych bohaterek to zachęcam do komentowania i dodawania się do obserwatorów.
    Pozdrawiam, Allie ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Eeeej!Nie usuwaj bloga! Bo sie chyba zabije!
    Proszę nie...

    OdpowiedzUsuń
  37. Piszesz świetnie!! Nie przestawaj przez jakąś Wiktorie...
    Zapraszam do mnie
    http://people-are-very-strange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE USUWAJ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POKAŻ EJ DZIEWCZYNIE ZE JESTEŚ SILNA.! POSZE.! BO JA SIE CHYBA ZABIJE JAK USUNIESZ BLOGA.!!!!!!!!!!!!!!!! DLACZEGO.! NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. JA JUZ RYCZE,! NIE USUWAJ GOOOO PROSZĘ.!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś przeczytała komentarze, to byś wiedziała, że jednak będzie prowadzić go dalej -,-

      Usuń
  39. Już mam napisane , ale dodam jutro rano :) taki głupi mi wyszedł.. :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Boniu, jest w pół do drugiej nad ranem a ja czytam twojego bloga i po prostu mam ochotę zgwałcić ekran. Kocham ten blog tak jak Niall Julię < 333 MUSISZ tu pisać bo Cię zabiję własnymi rączkami < 3

    OdpowiedzUsuń