czwartek, 2 maja 2013

Rozdział 22

Rozdział 22.
Julia. [czyt. dżulja]
-Już jest okej-szepnęłam po czym odsunęłam się od blondyna.
Ten jedynie popatrzył na mnie dziwnie po czym ruszył wolnym krokiem w moją stronę, a z jego każdym pokonanym metrem bicie mojego serca gwałtownie się wzmagało. Chłopak bez słowa przyciągnął mnie do siebie, jego silne ramiona oplotły moje drobne ciało w szczelnym uścisku. Bezwstydnie napawałam się niesamowicie kuszącym zapachem jego koszuli, kurczowo zaciskając palce na jej materiale, by ani na centymetr się nie odsunął. Potrzebowałam czyjejkolwiek bliskości. A jeśli to on miał mi ją zapewnić, nie miałam absolutnie nic przeciwko. Przycisnęłam policzek do jego klatki piersiowej, mocno zaciskając powieki.
-Nie..-westchnął- nie jest okej.
Uniosłam głowę , nie wiedząc o co mu chodzi.
Przecież chciał żeby było dobrze.
-Julia, posłuchaj...-zaczął
-Niall-przerwałam-przestańmy robić awantury o jakieś małe sprzeczki-spojrzałam mu prosto w oczy-zapomnijmy-uśmiechnęłam się
Spojrzał na mnie po czym odwzajemnił uśmiech.
-Chodź-powiedział po czym złapał mnie za rękę.
Otworzył drzwi po czym , wyszliśmy na dwór.
-Wracasz do domu?-spytał
-Tak-powiedziałam , po czym przypomniałam sobie  że muszę jeszcze coś załatwić-to znaczy nie ,muszę jeszcze coś zrobić.
-Pójść z tobą?-spytał niepewnie na mnie spoglądając.
-Nie jest ok.-ścisnęłam jego rękę po czym ją puściłam.
Nie zdążyłam się nawet odsunąć bo Niall pochylił się , pewnie przyciskając swoje usta do moich.W moim brzuchu pojawiło się stado motyli.Oplatając swoje ręce wokół jego szyi , przyciągnęłam go bliżej do siebie.Naparł swoim ciałem bardziej na mnie , chwytając w swoje ręce moje biodra i je ściskając , jego palce wbiły się mi się bezboleśnie w skórę
Jęknęłam nie przerywając pocałunku , delikatnie mierzwiąc jego włosy. Jejku jakie to boskie uczucie.
Zjeżdżając dłonią po moich plecach , przytrzymał ją tam chwilę , po czym przesunął się na pośladki. Ścisnął je , sprawiając , że gwałtownie złapałam powietrze co dało mu dostęp do mojej buzi , na który czekał.Wślizgując się do moich ust , nasze języki zaczęły toczyć walkę.Jęknęłam ciągnąc go za włosy , i lekko muskając jego szyję , palcami.
Jeszcze mocniej na mnie naparł pewnie ściskając mój tyłek.Oderwał się ode mnie tylko na chwilę , po czym przechylił głowę w lewo i jeszcze raz złączył nasze usta ponownie dołączając swój język.
Smakował jak mięta.
Dopiero teraz dotarło do mnie , że robimy to w miejscu publicznym , na dodatek w miejscu szkolnym.
-Niall-szepnęłam odsuwając się od niego-tu są ludzie-dopowiedziałam odwracając wzrok od niego , czując jak się czerwienie.
-Skarbie-zaśmiał się cicho-nie ma się czego wstydzić-uniósł moją głowę, po czym przyznał-zapomniałem , że jesteś taka wstydliwa.-mrugnął do mnie.
Znowu cała się zaczerwieniłam , co poskutkowało praktycznie niesłyszalnym śmiechem blondyna.
-To..-zaczął-gdzie idziesz?
Kurde.
Idę do Harrego. Muszę z nim pogadać.
Ale raczej Niallowi tego nie powiem.Wkurzy się niepotrzebnie
-Idę do um.... kolegi.-stwierdziłam.
Blondyn spojrzał na mnie dziwnie. Zauważyłam , że zdenerwował go fakt , że idę do kolegi a nie koleżanki.
Myślałam , że będzie chciał kontynuować temat, ale tego nie zrobił za co bardzo dziękuje.
Pewnie , nie chciał znowu się kłócić.
-Spodziewaj się dzisiaj mnie około 22 u ciebie.-szepnął mi do ucha , lekko go przygryzając , po czym ruszył w stronę swoich kolegów.




Opuściłam pokój Harrego naj­szyb­ciej, jak tyl­ko mogłam. Po scho­dach zbiegłam, przes­ka­kując po dwa, trzy stop­nie. Nie oglądałam się za siebie, po­nieważ wie­działam, że tyl­ko by mnie to spo­wol­niło. Nies­te­ty już po pa­ru se­kun­dach usłyszałam kro­ki Harrego roz­le­gające się za mną, kiedy byłam już przy drzwiach. Ze zde­ner­wo­wania trzęsły mi się ręce, chciałam jak naj­szyb­ciej ot­worzyć za­mek w drzwiach, ale było to bar­dzo trud­ne, bo nie mogłam tra­fić w dziurkę od klucza. Po chwi­li mi się to udało, lecz wyczu­wałam obec­ność Harrego tuż za mną. Ot­worzyłam z roz­machem drzwi, mając nadzieję, że przy­walę ni­mi Harremu w głowę, ale on zdążył je chwy­cić i przyt­rzy­mać. Udało mi się zbiec z we­ran­dy po scho­dach, ale na tym skończyła się mo­ja ucie­czka. Poczułam je­go dłoń na mo­jej. Szar­pnął mnie i zmu­sił do od­wróce­nia. Zaczęłam mu się wy­rywać, ale miał sil­ny uścisk i naj­wy­raźniej nic so­bie z te­go nie ro­bił.
- Puszczaj mnie, kre­tynie! – krzyknęłam.
- Cze­goś tu nie ro­zumiem – od­po­wie­dział – Po co tu­taj przyszłaś jak nie po to, żeby ze mną pof­lirto­wać? Wy­jaśnij mi to.
- Już po­wie­działam – war­knęłam wściekła – Przyszłam cię od­wie­dzić, bo mar­twiłam się o ciebie. Ile ra­zy mam to jeszcze powtórzyć?
- I tyl­ko dla­tego mnie od­wie­dziłaś? Przyszłaś tu sa­ma i weszłaś do mo­jego do­mu i to kiedy oz­najmiłem ci, że jes­tem sam. Cze­go ni­by się spodziewałaś? Po­gawędki o po­godzie? Swoją drogą, spójrz, przes­tało pa­dać. Cieka­we, ja­ka po­goda będzie jut­ro? Oh nie, mam nadzieję, że nie będzie lało, bo mam w pla­nach pra­nie. A w nie­dzielę…
- Przes­tań się wy­dur­niać. Myślałam, że jes­teśmy znajomymi. Jak wi­dać, bar­dzo się po­myliłam – wrzasnęłam. W moich oczach błyszczała złość. Jak on może mnie tak trak­to­wać?
- Przyjmij sobie do wiadomości , że mnie lubisz.
- Wiesz, co so­bie przyjmę do wiado­mości?! To, że z ciebie skończo­ny du­pek! Tak, du­pek. I mam cię po­wyżej uszu. Nie chcę cię znać, ro­zumiesz?!
- Pa­miętaj, że to ty do mnie przyszłaś. Nie pro­siłem cię o to. I pa­miętaj, że mówiłem ci, że ta­kie wy­razy jak „skończo­ny du­pek” nie ro­bią na mnie wrażenia.
- Ahh… Ty i te two­je wy­wody! Wsadź je so­bie, wiesz gdzie!
- A żebyś wie­działa, że tak zro­bię! – krzyknął. Wreszcie wyp­ro­wadziłam go z równo­wagi. – Idź pieprzyć się ze swoim Niallem.
Kurwa chciałam się tylko dowiedzieć co było pomiędzy nim a Niallem a on traktuje mnie obrzydliwie.
Nie wyt­rzy­małam. Po­deszłam i uderzyłam go w twarz. Nie była to prze­myśla­na de­cyz­ja, ale cała go­towałam się ze złości, a to spra­wiło mi przy­jem­ność. Przez chwilę pat­rzy­liśmy so­bie w oczy, ja wy­zywająco, a on gniew­nie. Dysze­liśmy ciężko. W końcu po­wie­działam:
- Wiesz, uważałam cię za ko­goś in­ne­go. Nie dzwoń do mnie więcej i nie przychodź do mnie. Nie chcę mieć z tobą nic wspólne­go.
Od­wróciłam się na pięcie i ruszyłam w stronę fur­tki. Jedynie na co mam teraz ochotę to znaleść się w objęciach Nialla.
________________________________________________________________
Cześć!
Wiem , miałam dodać wcześniej , ale plany się zmieniły miałam szlaban na 3 dni , rodzice zabrali mi laptopa i dopiero dzisiaj oddali :).
Mam nadzieję , że rozdział się podobał.
Zapraszam na mojego nowego bloga>> notaveryhappystory.blogspot.com << którego zacznę prowadzić po tym.
Ej jeżeli ktoś wie jak fajnie zrobić wygląd tego bloga niech napisze w komentarzu :)
kocham was i życzę miłego weekendu majowego :D


77 komentarzy:

  1. O boże BOKSI ROZDZIAŁ ZAJEBIŚCIE BOSKI!
    KURWA JAKI HARRY TO DUPEK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Styles ty dupku frajer z Ciebie .. xd
    Niall ty zboku w miejscu publicznym? ; D
    Kocham Cię i czekam na next'a *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję że, się namiesza.. i wszystko przez Harrego.
    Rozdział jest świetny, taki aww.
    Czekam na kolejny, dodaj szybciej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKI ROZDZIAL. JEZU DZEJE SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAA ROZDZIAŁ BOSKI. KURDE HARRY TY DUPKU..

    OdpowiedzUsuń
  6. DODAJ SZYBKO NASTĘPNY PS KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział taki zaczepiasty, że szoook :D
    Ja chcę już następny i to teraz :P
    Nic tylko życzyć dużo weny! Pozdrawiam gorąco ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. O BOŻE :OOO <3 PISZ KOLEJNY BO NIE WYTRZYMAM :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O BOZE DAJ NST PLS

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuu, genialny <3
    Już myślałam, że Horan zrobi jakąś awanturę, że idzie do kolegi, a tu takie miłe zaskoczenie. Boosz, ale z Harrego palant!
    Uuuu. Ciekawa jestem co teraz będzie, jak Julia wróci do domu ^^
    + Chciałam zaprosić Cię na nowo powstałego bloga z opowiadaniem o One Direction: http://there-is-always-hope-onedirection.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. GENIALNY! BOSKI! CUDNY! <3
    czekam na next! kiedy możemy się spodziewać? ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. zajebiste, warto było czekac. kiedy nastepny ?

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebisty <3 nie mogę się doczekać następnej części <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwwww!! *.* (zgoooon) warto bylo poczekac, rodzial poprostu przegenialnisty xDD. Ciekawi mnie co Julie czeka w domciuuu. Jak przyjdzie NiaLl :D
    Do Harrego!!: Ale z cb dupek, wiesz, ze ona ma chlopaka. Cos ty wymyslil?? Co probowales osiagnac?? Zaaaaaaal. Jakby sie Horan dowiedzial to przeciez by cie zabil!! Ty serio myslisz, ze jego jedenym marzeniem jest przeleciec Julie i to skonczyc?? (Sorry za wywod natchnelo mnie ;p) Czekam na nexta twoje zabojczego bloga ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahhahha Niall tak przy ludziach?

    OdpowiedzUsuń
  17. a tak poza tym kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  18. yyyym przypomina mi to trochę dangera, ale i tak rozdział boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też napoczątku , ale widziałam wiele blogów kiedy była podobna sytuacja z całowaniem jak np dont talk to strangers , to jest bardzo popularne :) mi się to podoba straaaaaaaaasznie cieszę sie że to zastosowała tu , ogólnie bardzo fajny pomysł , kiedy Niall pokazał się w takiej odsłonie.
      a tak poza tym boski rozdział.

      Usuń
    2. Dlatego ja na razie nie czytałam Dangera, bo robie z biebera gangstera i nie chce, aby posłądzali mnie o odgapianie XDDD

      Usuń
    3. ej właśnie poda mi ktoś linka do dangera :0 chciałabym przeczytać :D A pozatym całowanie jest wzięte od LOL :) podała mi to żebym zastosowała. Fajnie że się podoba.

      Usuń
  19. świtny rozdział czekam na następny z niecierpliwością. -pozdrawiam lola ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. BOSKIIIIII <3
    Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie chyba zaczne czytac

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. hmm żeby nie było nie obiecuje ale postaram cię na poniedziałek lub wtorek :)

      Usuń
  23. Świeetny *,* Kiedy następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak i gdzie zrobiłaś zwiastun ? Jak na mówię market to powiedz jak zrobiłaś ze ci się ruszały postacie bo mi gify sie nie ruszają ;( a jak na yt to też powiedz jak po prostu napisz w komentarzu na moim blogu : porcelanka223.blogspot.com :) świetny blog czytam od dawna xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nak zrobiłam na movie maker ,hmm nie ruszają ci się gify? a skąd je pobierasz?

      Usuń
    2. z tublr albo z grafki a ty napisz mi w kometażu jak ty to robisz bo ja już nie ograniam ;( superowy rozdział moja droga :D

      Usuń
    3. z tumblr albo grafiki weź mi napisz w komentarzach na moim blogu tam u góry masz napisaną nazwę bo ja już nie ogarniam proszę to strasznie ważne ;( świetny rozdział :) zapraszam !

      Usuń
  25. Kiedy nastepny rozdzial? *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie noo wymiękam *__* Znalazłam twojego bloga wczoraj o 3.00 nad ranem :D Oczy mi się już zamykały, ale z każdym nowym rozdziałem się wciągałam... i tak skończyłam czytać o 6.00 :D Nie chcesz wiedzieć, jak wyglądałam rano...
    Zapraszam do mnie :
    http://friends-or-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. jak zrobiłaś zwiastun że gify się ruszały? Napisz mi w kometarzu na moim blog bo to dla mnie strasznie ważne aa no właśnie twój blog rządzi moja droga ;D :porcelanka223.blogspot.com albo 2 : kicuncu.blogspot.com biorę z ciebie wzór do stylu pisania uczę się na tobie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. heej kiedy rozdział? wiem ze nic nie obiecywałaś ale nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  31. z chcęcią wziełabym twoją propozycje bo ja już nie ogarniam a widzę że masz to nich talnet niedłgu next rozdział może nawet dzisaj więc zapraszam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. doodaj dzisiaj <33

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy możemy spodziewać się kolejnego? x ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dodasz kolejny rozdział w tym tygodniu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , wiesz 3 klasa gimnazjum oceny musze poprawiać itd.

      Usuń
  35. Dodasz rozdział jeszcze w tym tygodniu czy raczej nie ?

    OdpowiedzUsuń
  36. no to ile mamy jeszcze czekac na nn.?

    OdpowiedzUsuń
  37. czy dziś możemy spodziewać się następnego? ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. sorki z góry za spam ;d
    zaczynam nowego bloga jest on dośc inny egzotyczny oczywiście z 1D do forever me : odwiedzisz mnie ? zostaw najlepiej kom. bo twoje zdanie jest naprawdę ważne :)) jeszcze raz sory za spam.. Xx

    OdpowiedzUsuń
  39. aa sory jeszcze o linku zapomniałam aghhhh : baletniczka223.blogspot.com po linku chyba już mnie kojażysz co forever me xD

    OdpowiedzUsuń
  40. http://friends-or-more.blogspot.com/ - proszę... moglibyście komentować?

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę powiedz kiedy tak przewidujesz dodać rozdział? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam napisać coś fajnego ale cały czas wena mnie opuszcza :(

      Usuń
  42. proszę nie zaniedbywuj tego bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  43. A chociaż w tym tygodniu będziemy mogły się spodziewać rozdziału ?
    Nie żeby coś rozumiem że masz życie prywatne ,tak po prostu pytam ,bo bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam takie pytanie. Lubisz zespół Union J? :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz. Kiedy możemy się spodziewać kolejnego rozdziału???

    OdpowiedzUsuń
  46. miałaś dodać tydzień temu ale to szczegół .

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej wierzymy w ciebie! Nie ważne czy uważasz że jest beznadziejny (chociaż i tak wszytstkie sa świetne) DODAAAAAAAAJJJ!

    OdpowiedzUsuń
  48. PROWADZISZ JESZCZE TEGO BLOGA CZY JUŻ CAŁKIEM SOBIE ODPUŚCIŁAŚ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Tyle odpowiedzi ze rozdzial pojaei sie na dniach a jakos do tej pory go nie widac to juz dwa tygodnie ponad a o nowym rozdziale ani widu ani slychu nie wiem po co piszesz w komentarzach ze sie pojawi jak go nie ma nie masz szcunku do nas jako twoich czytelniczek....

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham twoje opowiadanie ale powoli zaczynam tracić nadzieję że kiedykolwiek dodasz nowy rozdział . ;'(

    OdpowiedzUsuń
  51. czekamy juz 2 tygodnie a ty masz nas w dupie i nawet nie potrafisz sie okreslic, rozumiem ze masz duzo nauki ale 20 minut cie nie zbawi a ucieszy wiele osob

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałam ci tylko powiedzieć że u mnie na "kochaj i tańcz" nowy rozdział i szokujący zrobiony przezmnie zwiastun zdziwisz się jak ta historia się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej kiedy następny ?!
    Zaniedbujesz bloga, a my cały czas czekamy ... ;c

    OdpowiedzUsuń
  54. dodaj następny proszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  55. Siemcia! Wiem, że masz na głowie szkołę i masę nauki, ale odpisz, kiedy spróbowałabyś dodać 23 rozdział. :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń