środa, 22 stycznia 2014

WIELKI POWRÓT (poepilog zapowiedź)

Siedziałam przy łóżku szpitalnym na którym leżał Niall. Trzymałam jego rękę na , którą co chwilę kapały z moich oczu, słone łzy.
Krzyczałam
Prosiłam
Błagam
Szeptałam.
Tak bardzo chciałam , żebyś zwrócił na mnie uwagę. Żebyś znowu uśmiechnął się do mnie , żebyś upomniał mnie abym nie robiła pewnych rzeczy , abyś znów zaczął walczyć , tym razem nie o mnie ale o siebie. Niall walcz o swoje życie.
Kiedy dowiedziałam , się od lekarzy , że może jest jeszcze szansa na twoje przeżycie , myślałam że to sen.
Uwierzyłam w to , że odszedłeś. Rozumiesz to!? Zwątpiłam w ciebie! Mam nadzieję , że mnie znienawidzisz za to. To przeze mnie tu jesteś. To wszystko jest tylko moja wina. Zasługuję na wszystko co najgorsze.
Nie wiem czy dłużej już wytrzymam. To już kolejny tydzień a ciebie znów nadal tu przy mnie nie ma. Jedyne co trzyma cię przy życiu to ta cienka rurka , a jedyne co mnie trzyma to ty i ta świadomość , że może kiedyś znów mnie przytulisz , powiesz mi , że jestem twoim całym życiem. Pamiętam kiedy pierwszy raz cię spotkałam. Nienawidziłam cię, chciałam dla ciebie wszystko co najgorsze. Po dłuższej znajomości naprawdę cię polubiłam Niall , mimo to że byłeś najbardziej zboczonym chłopakiem jakiegokolwiek spotkałam. Gdybym teraz wiedziała , nie żałowałabym swojego pierwszego razu z tobą i to wtedy ale niestety nie mam czego wspominać bo to się nie stało. Nigdy tego nie robiłam ... to dziwne prawda? Zawszę czekałam tylko na tego jedynego. Teraz wiem , że to ty nim jesteś. Pamiętam tą całą sytuację z Harrym. Żałuję , że posłuchałam jego a nie ciebie , straciliśmy przez to 4 lata siebie...
-___________________________________________________
POWRACAM LASKI! TO NIE JEST CAŁOŚĆ TO JEST ZAPOWIEDŹ.
DUŻO OSÓB PYTAŁO MNIE NA ASKU CZY NIE ZAMIERZAM PISAĆ 3 CZĘŚCI. MOŻE NIE BĘDĘ PISAŁA 3 ALE MOGĘ ZAKOŃCZYĆ TĄ JESZCZE RAZ I TO TAK JAK PLANOWAŁAM.
JEŻELI JESTEŚ ZA TAK NAPISZ KOMENTARZ JEŻELI NIE CHCESZ PO PROSTU CZYTAJ STARE ROZDZIAŁY. IM WIĘCEJ KOM. TYM WCZEŚNIEJ DODAM. KOCHAM WAS I POWRACAM ZE ZDWOJONĄ SIŁĄ . LOVV

33 komentarze:

  1. Pierwsza reakcja: Tańczyłam jak głupia po pokoju.
    Tak, proszę, dokończ to tak jak chciałaś. : D
    Będę zadowolona z każdej twojej decyzji.
    Czekam na ciąg dalszy! : D
    ~Claudia.

    OdpowiedzUsuń
  2. KICIA KOCHAM CIE!!!
    Ty sobie nawe nie wyobrażasz mpjego zdziwienia i radości, jak zobaczyłam nowy rozdział!! Czekam na na następne!!
    Izuuś
    izuunka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam piszczeć i skakać. Okej moja reakcja była normalna hahaha xd
    Cieszę się, że jest rozdział ale smuci mnie fakt, że za może kilka miesięcy już nie zobaczę nowego posta. Bo to będzie prawdziwy koniec, nie taki, ja ten tylko inny.. możliwe że i gorszy. A z tym wiąże się masa nowych smutniejszych łez.. :((

    OdpowiedzUsuń
  5. o choleraaaaaa nawet nie wiesz jak sie ciesze!!! aaaaaaaaa tak tak tak chcemy

    OdpowiedzUsuń
  6. taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak tak jezu dziekujey

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo mnie uszczesliwilas.Moj ulubiony blog i jeszcze z moim imieniem,pamietam kiedy zaczelam go czytac ze bardzo sie wciagnelam i czytalam go od nowa i od nowa.Tak bardzo sie ciesze.Czekam az dodasz nexta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo Ci dziękuję, że postanowiłaś to zakończyć w sposób jaki Ty chciałaś jednocześnie powracając do nas. Thank You Baby :**
    Ten prologoepilog (czy jak to tam się pisze ;p) jest genialny. Jedynie smutam bo Nialler jest w szpitalu. Why? No dlaczego to jego musiało spotkać? Cieszę się, że ona przy nim jest i czuwa.
    Miśku mój czekam na kolejny rozdział :*
    @LouehAngel

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że powróciłaś :D
    Nie mogę się doczekać nexta :)
    ILY <3

    OdpowiedzUsuń
  10. tak tak tak tak tak tak ...... i jeszcze raz TAK
    KOCHAM CIE I TWÓJ BLOG !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiedziałam ze powrócisz!!!! czekam na bum- bam w twoim opowiadaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak normalnie cię kocham, strasznie byłam rozbita jak przeczytałam epilog. no ale teraz jak się dowiedziałam że koniec będzie inny jestem strasznie zadowolona, że będzie ciąg dalszy. normalnie mam takiego zaciesza, masz prawdziwy talent i nie zapomnij o tym kochana.
    Pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kocham cie i dziekuje aaaaaaaaaaaaaaa tak tak tak tak tak tak chcemyy tak tak tak tak

    OdpowiedzUsuń
  14. TAK! RADUJMY SIĘ! skooończ to tylko z happyendem. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajajajajaj! Cudowny! Tak samo jak osoba z góry, mam nadzieję, że opowiadanie zakończy się happy end'em!
    Naprawdę dziękuję, że wróciłaś! Trzymaj się! xx

    OdpowiedzUsuń
  16. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :3 jezu KOCHAM CIĘ
    dziękuję że będziesz pisać dalej kc :*
    ~KIKI♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeej powrocilas !!! Uwielbiam Cie !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech się pogodzą i wreszcie przeżyją swój pierwszy raz buahahhahaha jestem.walnięta ale nie no życzę im.jak najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy nowy rozdział chcesz dodać ? xx

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejejjejejejejejeje !!! <3 Nie mogę uwierzyć że to dodałaś !!!! Jak najszybciej masz pisać !!! <3 *,* / Mery

    OdpowiedzUsuń
  22. supcio ciesze sie z tego że piszesz dalej ;)
    już traciłam nadzieje na cokolwiek a tu prosze takie hapło mnie zdziwko dzisiej ;)
    dziekuje <3 ~ Olaa xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu!! Już nie mogę się doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy nowy rozdział ? Nie możemy się doczekać :) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK <3<

    OdpowiedzUsuń
  26. BOSKO <3 Cieszę się , że dalej piszesz. Wczoraj znalazłam twój blog przez przypadek i przeczytałam go w niecałe 3 godziny :D
    Zapraszam także do mnie :
    http://silothx.blogspot.com/2014_01_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  27. BOSKO <3 Cieszę się , że dalej piszesz. Wczoraj znalazłam twój blog przez przypadek i przeczytałam go w niecałe 3 godziny :D
    Zapraszam także do mnie :
    http://silothx.blogspot.com/2014_01_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  28. nastepny dawaj juz prawie 2 miesiace czekamy ;-;

    OdpowiedzUsuń